eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wymiana tynków wraz z pracami towarzyszącymi - 1 etap

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Gliwice: Wymiana tynków wraz z pracami towarzyszącymi - 1 etap
Numer ogłoszenia: 132539 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106451 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 1, ul. Kozielska 39, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 2379950, faks 32 2379415.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana tynków wraz z pracami towarzyszącymi - 1 etap.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z naprawą tynków sufitowych wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie 1 etapu robót - część 1. Podstawowy zakres robót: - zabezpieczenie istniejącego sprzętu szkolnego, ławek, krzeseł, posadzki, - wykonanie pionowych przegród pionowych o konstrukcji wykonanej z łat 5x5 cm i wypełnieniem folią, szczelnie przylegających do bocznych ścian- zabezpieczenie korytarzy kondygnacji przy remoncie przestrzeni atrium, zabezpieczenie podłóg. - skucie całości tynków w danym etapie. - przygotowanie powierzchni betonowej stropu, mycie mydłem malarskim - odtłuszczenie, uszorstnienie powierzchni poprzez szczotkowanie i młotkowanie. - nałożenie preparatu gruntującego przeznaczonego do powierzchni niechłonnych, wzmacniającego powierzchnię, preparat musi być paroprzepuszczalny, gruntować dwukrotnie. Zalecany preparat: Knauf betonkontakt lub równoważny - tynkowanie tynkiem lekkim maszynowe, tynkować dwuwarstwowo mokro na mokro zaczynając od cienkiej warstwy kontaktowej, której należy zatopić siatkę z włókna szklanego o oczkach min. 7x7mm, optymalnie 10x10mm , tynk powinien posiadać atest PZH i być zgodny z Polską Normą PN-EN-13279-1. Zalecany knauf MP75SL lub równoważny. - po całkowitym wyschnięciu tynku , należy powierzchnie zagruntować oraz pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną. - wszystkie pomieszczenia, w których zostały wymienione tynki sufitowe należy odmalować wraz z lamperią. Dobór kolorystyczny do uzgodnienia z Zamawiającym - podczas wykonywania prac wymiany tynków sufitowych należy sprawdzić stan techniczny tynków ściennych, w przypadku wystąpienia spękań należy punktowo wymienić tynk ścienny zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. - wszystkie kratki wentylacyjne należy wymienić na nowe pcv wraz z siatką w kolorze jasnoszarym. - po wykonaniu tynków i pomalowaniu atrium - należy odmalować wszystkie kraty zabezpieczające wokół przestrzeni atrium, 2x farba olejna, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. - wymiana opraw oświetleniowych. Dobór opraw oświetleniowych do etapu 1 dołączony jest w formie załącznika do niniejszego projektu. Uwaga: Wszelkie rozwiązania kolorystyczne i materiałowe Wykonawca będzie konsultował z Zamawiającym. Propozycja doboru opraw oświetleniowych - wykonawca w przypadku zastosowania innych rozwiązań powinien przedstawić rozwiązania zamienne równoważne. W sali 65 zakres prac obejmuje zakres zgodny z projektem za wyjątkiem wymiany tynku sufitowego, który został wymieniony wcześniej. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 2000 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywała prace porządkowe - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła - zastosuje oprawy świetlówkowe z modułem EVG Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiary robót - załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót modernizacji - załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). - zgłoszenie robót - załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 3 lat, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych, c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 21.00, d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy szkoły e) w okresie roku szkolnego głośne prace mogą być wykonywane po godzinie 15.00 f) realizacja robót będzie się odbywać na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego opracowanego przez wykonawcę i uzgodnionego z zamawiającym Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip/Zamówienia publiczne jednostek miejskich...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Semper Plus S.C. Krzysztof Hadaś, Beata Hadaś, ul. Daszyńskiego 239, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186155,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204471,26

  • Oferta z najniższą ceną: 204471,26 / Oferta z najwyższą ceną: 225937,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.