To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-08
Poznań: wykonanie remontu dwóch pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania
Numer ogłoszenia: 132521 - 2015; data zamieszczenia: 08.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106463 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu dwóch pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Poznania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie remontów w pomieszczeniach zlokalizowanych w budynku Urzędu Miasta Poznania Pl. Kolegiacki 17: -pomieszczenia nr 58 wraz z przystosowaniem na potrzeby pomieszczenia socjalnego; -pomieszczenia Rodzica z Dzieckiem zlokalizowanego w toaletach przy salach sesyjnych Zakres prac remontowych w pomieszczeniu nr 58 obejmuje: - wykonanie instalacji wodnokanalizacyjnej, - wykonanie instalacji elektrycznej, - wykonanie prac malarskich wraz z robotami towarzyszącymi, - wymianę wykładziny. Zakres prac remontowych w pomieszczeniu Rodzica z Dzieckiem obejmuje: - demontaż naświetla i jego zabudowę, - malowanie ścian z robotami towarzyszącymi, -montaż umywalki, - montaż grzejnika c.o., - wykonanie wentylacji. Wykonawca na wykonane roboty jest zobowiązany udzielić 36 miesięcznej gwarancji. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Obioru Robót w tym zakresie. Realizacja przedmiotu zamówienia prowadzona będzie przy czynnym obiekcie Urzędu Miasta Poznania. Roboty powodujące wytworzenie nadmiernego hałasu oraz zagrażające zdrowiu użytkowników należy prowadzić poza godzinami pracy Urzędu Miasta Poznania, tj. w poniedziałki po godz.17.00, we wtorek, środę, czwartek i piątek po godz. 15.30 oraz w dni wolne, w ścisłym uzgodnieniu z inspektorami nadzoru. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników i klientów oraz osób przebywających na terenie Urzędu Miasta Poznania. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia i uzgodnienia harmonogramu robót z inspektorami nadzoru. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: -przedłożenia harmonogramu organizacji robót w terminie 3 dni roboczych od daty podpisania umowy, -odgrodzenia strefy roboczej przed dostępem osób trzecich oraz właściwe jej oznakowanie, -odizolowania czynnej strefy roboczej od pomieszczeń, w których przebywają użytkownicy budynku oraz klienci, w taki sposób by nie przedostawał się tam kurz i pył z budowy, -przestrzegania przepisów bhp i ppoż. w okresie realizacji robót, -doprowadzenia do staniu pierwotnego terenu budowy po zakończeniu robót, -do codziennego sprzątnięcia wszystkich pomieszczeń i korytarzy zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót, -zapewnienia właściwego gospodarowania odpadami wytwarzanymi w czasie budowy, minimalizowania ich ilości, gromadzenia ich w sposób selektywny w wydzielonych i przystosowanych do tego miejscach, w warunkach zabezpieczających przedostanie się do środowiska substancji szkodliwych oraz zapewnienia ich sprawnego odbioru lub ponownego wykorzystania. Jeżeli w trakcie prowadzonych robót powstaną odpady niebezpieczne, to Wykonawca oddzieli je od odpadów obojętnych i przekaże je do firm specjalistycznych zajmujących się ich unieszkodliwieniem. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Obioru Robót stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiary robót stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Miejsce wykonania zamówienia: Budynek Urzędu Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17. Decyzja 869/2014 z dnia 19.09.2014 wydana przez Miejskiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działania lub zaniechania jak za swoje własne.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Demiurg sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Płowiecka 11/2, 60-277 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40596,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22854,02
Oferta z najniższą ceną: 22854,02 / Oferta z najwyższą ceną: 22854,02
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
- Poprawa infrastruktury rowerowej na ul. Dmowskiego na odcinku pomiędzy ul. Miedzianą i Rynkiem Łazarskim - ETAP III - odcinek od km 0+600 pomiędzy ul. Krauthofera a ul. Miedzianą (do końca zakresu)
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.