eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › realizacja Projektu nr Z/2.26/I/1.1.1/462/05 przebudowa drogi powiatowej nr 15879 Wąchock - Siekierno - Leśna odcinek I w km 0+020 do 2+301,41

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-16

POZYCJA 13247

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Starachowice: realizacja Projektu nr Z/2.26/I/1.1.1/462/05 przebudowa drogi powiatowej nr 15879 Wąchock - Siekierno - Leśna odcinek I w km 0+020 do 2+301,41 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Starachowicki, do kontaktów: Andrzej Matynia, ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, fax 041 2760902, e-mail: inwestycje@powiat.starachowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.starachowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, Leszek Śmigas, ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 273-19-72, fax 0-41 273-19-74, e-mail: zamowienia@zdp-starachowice.pl, www.zdp-starachowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, Elżbieta Lis, ul. Ostrowiecka 15, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 273-19-72, fax 0-41 273-19-74, e-mail: zamowinia@zdp-starachowice.pl, www.zdp-starachowice.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Inne:administrowanie drogami powiatowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: realizacja Projektu nr Z/2.26/I/1.1.1/462/05 przebudowa drogi powiatowej nr 15879 Wąchock - Siekierno - Leśna odcinek I w km 0+020 do 2+301,41. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa Wąchock - Siekierno - Leśna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 15879 Wąchock - Siekierno - Leśna odcinek I w km 0+020 do 2+301,41 Przebudowa drogi obejmuje: 1. roboty ziemne -wykopy, nasypy - 3.528 m3 2. odwodnienie : Przepusty pod zjazdami - 264 mb, umocnienie rowu korytkami - 620 mb, cieki z elementów odwodnieniowych - 166 mb, umocnienie przeciwskarpy elementami ażurowymi - 520 m2 3. kanalizacja deszczowa - 126 mb 4. poszerzenia - 3.081 m2 5. umocnienie poboczy tłuczniem z zaklinowaniem - 5.050 m2 6. nawierzchnia - warstwa wyrównawcza, wiążąca , ścieralna - 13.003 m2 7. zjazdy w drogi boczne - 470 m2 8. nawierzchnia na zjazdach gospodarczych z kruszywa - 888 m2 9. zatoka autobusowa 10. chodnik z kostki brukowej - 602 m2 11. bariery sprężyste - 339 mb 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg Oryginalny kod CPV: 45.21.33.14 - Zajezdnie autobusowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.14 - Roboty budowlane w zakresie zajezdni autobusowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi na odcinku o długości 2281,41 mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W przetargu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: 1. Doświadczenie - wyrażające się jako zrealizowane (zakończone i odebrane) w ciągu ostatnich 5 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł każde, potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą zawierać wartość robót oraz ich zakres) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia minimum jeden z nich musi spełnić powyższy warunek. 2. Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia zgodnie z technologią w tym; - wytwórnia mas bitumicznych - 1 jednostka - układarka mas bitumicznych - min. 1 jednostka - zagęszczarka wibracyjna - min. 1 jednostka - walce (statyczny, wibracyjne, ogumiony) - nim. po 1 jednostce - koparka - min. 1 jednostka - frezarka - 1 jednostka Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek 3.Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wymagania: Kierownik Budowy musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi , specjalność konstrukcyjno- budowlane w zakresie dróg (drogowe) oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, oraz posiadać min. 2 letnie doświadczenie pełnienia funkcji kierownika budowy Kierownik Robót musi posiadać uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi, specjalność konstrukcyjno- budowlane w zakresie dróg (drogowe) oraz przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie analizy informacji zawartych w dokumentach złożonych przez Wykonawcę Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 2. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy Pzp. 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacanie składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24.ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. (informacja dotycząca osób)- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust, 1 pkt. 9 Pzp. (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , tj: roboty budowlane polegające na budowie, odbudowie, przebudowie drogi z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jakim dysponuje Wykonawca 9. Wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Do wykazu należy dołączyć odpowiednie uprawnienia osób proponowanych do pełnienia funkcji Kierownika Budowy i Kierownika Robót oraz dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Dowód wniesienia wadium 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 1, 3, 4, 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: - nie otwarto jego licytacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zlega z uiszczeniem podatków opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument wymieniony w pkt. 5 - składa zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenie albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt od 1 do 6 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców, natomiast dokumenty wymienione w pkt. od 7 do 10 . winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak aby łącznie spełnić warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.starachowice.pl oraz www.zdp-starachowice.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ można otrzymać w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych 27-200 Starachowice, ul. Ostrowiecka 15 - opłata w kasie ZDP , a także pocztą za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.03.2007, godzina 10:10, Powiat Starachowicki 27-200 Starachowice, ul. dr Władysława Borkowskiego 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. PIORYTET 1 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów Działanie 1.1 - Modernizacja i rozbudowa regionalnego układu transportowego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.