eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas szkoleń dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-04

Suwałki: Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas szkoleń dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces
Numer ogłoszenia: 132444 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 11153 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Wsparcia dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Lipniaku, Lipniak 3, 16-402 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 562 10 02, faks 087 562 11 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć teoretycznych i praktycznych podczas szkoleń dla uczestników projektów Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku oraz Edukacja + praca = sukces.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1: Kucharz (kod zawodu: 512090). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 200 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Kucharz dla grupy 5 - 10 uczestników-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 2: Pokojowa (kod zawodu: 911203). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pokojowa/-y dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 3: Pomoc krawiecka (kod zawodu: 932905). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pomoc krawiecka dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 4: Pomocniczy robotnika przy konserwacji terenów zieleni (kod zawodu: 921401). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pomocniczy robotnika przy konserwacji terenów zieleni dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 5: Maglarz (kod zawodu: 912101) - Praczka (kod zawodu: 912102). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 40 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Maglarz - Praczka dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 6: Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa (kod zawodu: 422401). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 100 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Stworzenie i wsparcie funkcjonowania Zakładu Aktywności Zawodowej w Lipniaku (POKL.07.02.01-20-296/12) w okresie od 15 lutego 2013r. do 30 czerwca 2013r. Część 7: Kucharz (kod zawodu: 512090). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 200 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Kucharz dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 8: Pokojowa (kod zawodu: 911290). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pokojowa/-y dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 9: Pomoc krawiecka (kod zawodu: 932905). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Pomoc krawiecka dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 10: Robotnik gospodarczy (kod zawodu: 515303). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 60 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Robotnik gospodarczy dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 11: Maglarz (kod zawodu: 912101). - Praczka (kod zawodu: 912102). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 40 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Maglarz - Praczka dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Część 12: Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa (kod zawodu: 422602). Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 2 edycji 100 godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach szkolenia z modułu Recepcjonista hotelowy - Recepcjonistka hotelowa dla grupy 5 - 10 uczestników/-czek z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym projektu Edukacja + praca = sukces (POKL.07.04.00-20-025/12) w okresie od 1 marca 2013r. do 31 lipca 2013r. Forma współpracy - umowa zlecenie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kucharz.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CECH Rzemieślników i Przedsiębiorców, ul. Emilii Plater 1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pokojowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Zawodowego UNIWERS, ul. Kościuszki 99, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7635,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7635,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pomoc krawiecka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CECH Rzemieślników i Przedsiębiorców, ul. Emilii Plater 1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pomocnicy robotnika przy konserwacji zieleni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Szkolenia Zawodowego UNIWERS, ul. Kościuszki 99, 16-400 s, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7194,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamila Łukawska, ul. Pułaskiego 81/62, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12960,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Kucharz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CECH Rzemieślników i Przedsiębiorców, ul. Emilii Plater 1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23360,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pomoc krawiecka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CECH Rzemieślników i Przedsiębiorców, ul. Emilii Plater 1, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Recepcjonista hotelowy / Recepcjonistka hotelowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kamila Łukawska, ul. Pułaskiego 81/62, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.