eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące i przeglądy techniczne samochodów będących na wyposażeniu SPZOZ Tomaszów Lubelski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Tomaszów Lubelski: Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące i przeglądy techniczne samochodów będących na wyposażeniu SPZOZ Tomaszów Lubelski.
Numer ogłoszenia: 132442 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , al. Grunwaldzkie 1, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6644411 do 19, faks 084 6642521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-tomaszow.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące i przeglądy techniczne samochodów będących na wyposażeniu SPZOZ Tomaszów Lubelski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są naprawy bieżące i przeglądy techniczne samochodów będących na wyposażeniu SPZOZ Tomaszów Lubelski. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania: 1. Kompleksowych przeglądów technicznych wynikających z określonych instrukcyjnie przebiegów i czasookresu użytkowania. 2. Napraw bieżących wszystkich zespołów, podzespołów, układów (elektrycznych, elektronicznych, hamulcowych, hydraulicznych, wspomagania, jezdnych, zawieszenia, kierowniczych, chłodzących, klimatyzacji), części i elementów wyposażenia pojazdów. 3. Diagnostyki pojazdów w zakresie bezpieczeństwa jazdy oraz diagnostyki zespołów, podzespołów i układów pojazdów w celu zachowania określonych instrukcyjnie parametrów technicznych. 4. Napraw blacharsko-lakierniczych. 5. Kompleksowych napraw powypadkowych samochodów (blacharsko-lakiernicze, mechaniczne i elektroniczne). 6. Holowania w przypadku awarii samochodu uniemożliwiającej dojazd do warsztatu Wykonawcy. 7. Wykonanie naprawy zleconego pojazdu przy dostępności części zamiennych na rynku wewnętrznym w terminie do 48 godzin od zgłoszenia usterki i przekazania samochodu wykonawcy przez osobę upoważnioną z ramienia Zamawiającego na podstawie zlecenia wykonania naprawy. Od momentu podpisania zlecenia przez osobę upoważnioną z ramienia wykonawcy, wykonawca przejmuje odpowiedzialność za przekazany mu samochód oraz jego wyposażenie. 9. Wykonawca do wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie używać nowych części zamiennych - produkowanych lub/i zalecanych przez producenta samochodu. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania cennik. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu części zamiennych u innego oferenta w przypadku, gdy ceny przedstawione przez Wykonawcę będą wyższe. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia, z należytą starannością, przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów. przeciwpożarowych oraz zaleceń producenta samochodów. 11. Okres gwarancji : a) Zamawiający wymaga, by Wykonawca udzielił na wykonane usługi/naprawy 12 miesięcznej gwarancji; b) Na użyte do wykonania naprawy części, podzespoły - zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta części. Wady mają być nieodpłatnie usunięte w terminie 7 dni od dnia otrzymania pisemnego zgłoszenia wystąpienia wady. 12. Miejsce wykonywania napraw, badań technicznych - Wykonawca winien dysponować warsztatem samochodowym i stacją kontroli pojazdów, które są położone w odległości nie dalej niż 10 km od siedziby Zamawiającego (jazda samochodem -wg licznika), tj. od ul. Lwowskiej 84 w Tomaszowie Lubelskim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w szczególności Wykonawca, który: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Spełnienie warunków udziału w postępowaniu podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załączniki nr 2 i 3 1.2 Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie. 1.3 Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.4 Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.5 Oświadczenie - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 4..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Upust w % na oferowane części zamienne od cen wskazanych w cennikach - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-tomaszow.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej 22-600 Tomaszów Lubelski, Al. Grunwaldzkie 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej, 22-600 Tomaszów Lubelski, Aleje Grunwaldzkie 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.