eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Remont korytarzy I-go piętra budynku dydaktycznego i dachu nad łącznikiem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Nowy Dwór Mazowiecki: Remont korytarzy I-go piętra budynku dydaktycznego i dachu nad łącznikiem
Numer ogłoszenia: 132428 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 5 im. Janusza Kusocińskiego , ul. Chemików 1A, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 775 5075, faks 022 775 53 39.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ndmpiatka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont korytarzy I-go piętra budynku dydaktycznego i dachu nad łącznikiem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach prowadzonego postępowania obejmuje: - obłożenie lamperii korytarzy I-go piętra dydaktycznej części budynku (wraz z klatkami schodowymi z parteru na I-sze piętro) płytami OSB (grubości minimum 6mm) z ich pomalowaniem - przygotowanie podłoży i wykonanie prac malarskich tynków ścian i sufitów, grzejników, krat, balustrad, rur, stolarki drzwiowej, naprawa starych i wykonanie nowych brakujących osłon grzejnikowych, itp. - demontaż drzwi stalowych przeszklonych we wnęce korytarza I-szego piętra, podmurowanie ściany zewnętrznej do wysokości 0.85m od podłogi (wraz z tynkami i malowaniem), zamontowanie 2 kompletnych okien w tej ścianie (nowe okna - pcv, podział jak pozostałe na korytarzu), wykonanie lekkiej ścianki z płyt kartonowo-gipsowych na ruszcie drewnianym (z pomalowaniem i izolacją akustyczną między płytami z wełny mineralnej) z osadzeniem drzwi wewnętrznych i 2 kpl naświetlików - wykonanie we wnęce korytarza małej salki do zajęć szkolnych - remont pokrycia dachowego nad łącznikiem budynku dydaktycznego z częścią administracyjno-żywieniową i salą gimnastyczną (przygotowanie podłoża i jednokrotne pokrycie papą termozgrzewalną wraz z robotami towarzyszącymi, np. demontaż i ponowny montaż po robotach pokrywczych instalacji odgromowej, wymiana rynien dachowych, rur spustowych, obróbek blacharskich, itp. - uporządkowaniem placu po wykonanych robotach z wywiezieniem gruzu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki postępowania o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP, a szczególności : 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,tj. wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane polegające na: wykonaniu remontu wewnętrznego i naprawie pokryć dachowych budynków użyteczności publicznej, każda o wartości robót nie mniejszej niż 120tys. zł. wartości brutto. 2. dysponują lub będzie dysponować osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależność do właściwej izby zawodowej (inżynierów budownictwa) a w szczególności :2.1 do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2.2 kierownik budowy musi posiadać aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ważne na dzień składania ofert. Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu uznany zostanie Wykonawca, który złoży oświadczenia i dokumenty , o których mowa w Sekcji III . 2)a).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ), tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dopuszczalne również oświadczenie Wykonawcy dotyczące ww zaświadczeń) 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3 porównywalne roboty budowlane polegające na: Wykonaniu remontu wewnętrznego i naprawie pokryć dachowych budynków użyteczności publicznej, każda o wartości robót nie mniejszej niż 120tys. zł. wartości brutto. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty porównywalne określone powyżej) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. b) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależność do właściwej izby zawodowej (inżynierów budownictwa) w zakresie: - 1 osoba do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy. oraz minimum: - 2 osoby z kwalifikacjami do wykonywania robót tynkarskich - 1 osoba z kwalifikacjami do wykonywania robót murarskich - 2 osoby z kwalifikacjami do wykonywania robót blacharsko-dekarskich - 2 osoby z kwalifikacjami do wykonywania robót malarskich W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku do oferty należy dołączyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.2.2 lit a wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. c) uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłaceniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: - oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN; Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 2. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 2.1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - załącznik nr 2. 2.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 2.3 Wzór Umowy zał nr 1 podpisany przez Wykonawcę, co stanowi zobowiązanie sie Wykonawcy do zawarcia umowy sporządzonej zgodnie ze wzorem 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Uwaga: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do SIWZ (załączniki nr 2-7 do SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ndmpiatka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 5 im.Janusza Kusocińskiego, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,ul.Chemików 1A..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 5 im.Janusza Kusocińskiego, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,ul.Chemików 1A..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.