eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk Mazowiecki › Przebudowa drogi nr 2231W Latowicz - Mrozy - Kałuszyn, od km 6+580 do km 9+800 i drogi nr 2242W Stara Wieś - Siodło - Kuflew, od km 9+291 do km 13+640, gminyCegłów i Mrozy, powiat miński, województwo mazowieckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Mińsk Mazowiecki: Przebudowa drogi nr 2231W Latowicz - Mrozy - Kałuszyn, od km 6+580 do km 9+800 i drogi nr 2242W Stara Wieś - Siodło - Kuflew, od km 9+291 do km 13+640, gminy: Cegłów i Mrozy, powiat miński, województwo mazowieckie
Numer ogłoszenia: 13241 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 025 7582891, faks 025 7582891.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatminski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi nr 2231W Latowicz - Mrozy - Kałuszyn, od km 6+580 do km 9+800 i drogi nr 2242W Stara Wieś - Siodło - Kuflew, od km 9+291 do km 13+640, gminy: Cegłów i Mrozy, powiat miński, województwo mazowieckie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi nr 2231W Latowicz - Mrozy - Kałuszyn, od km 6+580 do km 9+800 oraz drogi nr 2242W Stara Wieś - Siodło - Kuflew, od km 9+291 do km 13+640 wraz z budową ronda w miejscowości Kuflew. Droga nr 2231W przebiega przez gminy Latowicz, Cegłów i Mrozy i posiada klasę drogi zbiorczej. Zadanie przewiduje przebudowę odcinka drogi o długości 3.220,00 mb. Na przedmiotowym odcinku droga nr 2231W krzyżuje się z drogą powiatową nr 2229W w kierunku Cegłowa oraz drogą powiatową nr 2242W w kierunku Siennicy. W ramach przebudowy droga zostanie poszerzona do normatywnych 6,0 m po wcześniejszym wyrównaniu i wykonaniu podbudowy. Pobocza poszerzone zostaną do 1,25 m. Ponadto wykonane będzie odwodnienie drogi poprzez udrożnienie rowów przydrożnych i odpowiednie wyprofilowanie korony jezdni. Na przebudowywanym odcinku wybudowane będą zatoki autobusowe. W ramach zadania wykonane zostaną chodniki jako dojścia do projektowanych zatok autobusowych. Zadanie obejmuje swym zakresem przebudowę trzech przepustów w km 7+480, km 8+595,35 oraz km 9+308, co pozwoli dostosować właściwości użytkowe obiektów do przeniesienia obciążeń klasy A wg PN-85/S-10030 oraz dostosować parametry geometryczne do przebudowywanej drogi. Na przepustach zostaną zamontowane stalowe bariery ochronne. W ramach zadania zostaną wykonane zjazdy indywidualne oraz zjazdy publiczne oraz oznakowanie pionowe i poziome. Na drodze 2242W w ramach prac zostanie wykonane poszerzenie nawierzchni jezdni do szerokości 6,0 m. Istniejąca nawierzchnia zostanie wyrównana masą mineralno-bitumiczną. Wykonana zostanie warstwa wiążąca i ścieralna. Uzupełnione zostaną pobocza z nadaniem im odpowiednich spadków w przekroju poprzecznym. Wykonane zostanie oznakowanie poziome. W ramach zadania w miejscu istniejącego skrzyżowania w miejscowości Kuflew zostanie wybudowane rondo na skrzyżowaniu dróg powiatowych 2242W Stara Wieś - Siodło - Kuflew, 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew i 2231 W Latowicz - Mrozy - Kałuszyn. Na rondzie zostaną wykonane przejścia dla pieszych z azylem, chodniki oraz nowa organizacja ruchu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.23.16.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 3. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim Nr 71 1050 1823 1000 0023 1503 5531, a kserokopia dołączona do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - polecenie przelewu musi być dokonane przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami), należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie, najpóźniej do dnia i godziny składania ofert, a potwierdzoną kserokopię załączyć w ofercie. Dokument taki winien uwzględniać zapisy art. 46, ust. 4a ustawy. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Za zgodą Wykonawcy, którego ofertę wybrano, wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu Zamawiający zaliczy na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 148, ust. 4 ustawy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnianie warunków zawartych w art. 22, ust. 1 ustawy. 2. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ustawy. W celu wykazania spełniania warunku o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy: 1) Przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24, ust. 1, pkt 2 ustawy. 2) Przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Przedłożą aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Przedłożą aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Warunek wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, każda o wartości zamówienia w chwili realizacji minimum 1,5 miliona złotych. 4. Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, tzn. co najmniej po jednej jednostce w pełni sprawnym potencjałem sprzętu podstawowego, niezbędnym do wykonania poszczególnych asortymentów robót niniejszego zamówienia: układarka mas bitumicznych szer. płyty min. 3 m, walec samojezdny ogumiony ciężki, walec samojezdny stalowy dwuwałowy, skrapiarka lepiszcza, szczotka mechaniczna, walec wibracyjny lub zagęszczarka płytowa, żuraw budowlany samochodowy, koparka, równiarka, samochody skrzyniowe lub wywrotki do transportu materiałów i mieszanki mineralno-bitumicznej o nacisku na oś do 8 ton, laboratorium drogowe. 5. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami objętymi niniejszym zamówieniem i należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6. Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej: 1) Podadzą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 4 milionów złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 7. Wskażą na Formularzu oferty część zamówienia, którą powierzą do wykonania Podwykonawcy. 8. Wniosą wadium w wysokości 100.000,00 zł. 9. Zakwalifikowane do udziału w postępowaniu zostaną oferty, które nie będą podlegały odrzuceniu na podstawie art. 89, ust. 1 ustawy. 10. Ocena spełnienia ww. warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki na podstawie art. 22, ust. 1 ustawy - na formularzu oferty. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24, ust. 1 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - z treścią jak w Załączniku nr 1 . 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24, ust. 1, pkt 2 ustawy. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt 9 ustawy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26, ust. 2b ustawy). Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów we wskazanym powyżej zakresie, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wówczas wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w pkt 2. ppkt 1) do 6). Jeżeli wykonawca w zakresie opisanym w pkt 4., ppkt 5) polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wówczas winien przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, o której mowa w pkt 4., ppkt 5) dotyczącej tego podmiotu. 4. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22, ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu robót budowlanych - z treścią jak w Załączniku nr 2 - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, każda o wartości zamówienia w chwili realizacji minimum 1,5 miliona złotych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. listy referencyjne). 2) Wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia - z treścią jak w Załączniku nr 3 wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. 3) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - z treścią jak w Załączniku nr 4 - obejmujący kierownika budowy posiadającego dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami objętymi niniejszym zamówieniem i należącego do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) Oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawami uprawnienia - z treścią jak w Załączniku nr 5. 5) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 4 milionów złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 6) Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego winni złożyć ofertę zgodnie z art. 23 ustawy, tj.: a) ustanowić pełnomocnika, przynajmniej do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu. Pełnomocnictwo może objąć także upoważnienie do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powinno ono zostać dołączone do oferty. b) każdy z wykonawców powinien złożyć dokumenty określone w pkt 2., ppkt 1) do 6) potwierdzające spełnianie warunków formalnych. c) pozostałe warunki Zamawiający uzna za spełnione, jeżeli wykonawcy wspólnie złożą dokumenty określone w punkcie 1. oraz 3. do 4. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2., ppkt 1) do 6), składa odpowiadające im dokumenty stosownie do § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 7. Zamawiający może żądać (zgodnie z art. 26, ust. 3 i 4 ustawy), w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy oraz zastrzega sobie prawo sprawdzenia innych zaświadczeń..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój: Dział Budowy i Nadzoru Dróg i Mostów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki, pokój: Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.