eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łubowo › Remont elewacji zewnętrznej wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Łubowo, Gmina Łubowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Łubowo: Remont elewacji zewnętrznej wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Łubowo, Gmina Łubowo
Numer ogłoszenia: 132388 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86802 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łubowo, Łubowo 1, 62-260 Łubowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 4275930, faks 61 4275858.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji zewnętrznej wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Gminy Łubowo, Gmina Łubowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji zewnętrznej wraz z termomodernizacją budynku Urzędu Gminy w Łubowie polegający na skuciu tynków, uzupełnieniu brakujących tynków, ociepleniu nowej części budynku styropianem i ułożeniu struktury wraz z pomalowaniem elewacji farbami, wykonaniu gzymsów, demontażem i montażem nowych rynien i rur spustowych, dwuwarstwowym pokryciem dachów papą termozgrzewalną itd. Zakres prac został wskazany w dokumentacji technicznej i obejmuje w szczególności: - montaż nawietrzaków higrosterowalnych w istniejących oknach - wzmocnienie pęknięć ścian - odbicie na ścianach tynków cementowo - wapiennych - uzupełnienie tynków zew. kat III - uzupełnienie tynkiem cementowo - wapiennym boni prostokątnych - oczyszczenie spoin na gł. 2cm z grzybni i zwietrzałej zaprawy w miejscach łatwo dostępnych - ocieplenie ścian płytami styropianowymi 12cm - wyprawa elewacyjna systemowa np. Atlas - ocieplenie ościeży o szerokości 15cm z cegły płytami styropianowymi - wykonanie przecierki wapiennej tynków np. z przecierki Bomix na części nieocieplonej - malowanie elewacji farbą silikonową - rozebranie obróbek blacharskich murów, okapów itp nie nadających się do użytku - wykonanie różnych obróbek z blachy tytan - cynk - demontaż starych i montaż prefabrykowanych rur spustowych i rynien z blachy tytan - cynk półokrągłych fi 150 (komplet) - rozbiórka starego pokrycia z papy - przemurowanie kominów z cegły klinkierowej - przebicie otworów w ścianach i osadzenie wsporników kotwiących w ścianach dla przedłużanych krokwi - deskowanie połaci dachowych - deski od zewn. strugane - lakierowanie dwukrotne lakierobejcą wszystkich wystających na zewnątrz elementów dachu - w tym nowych i oczyszczanych na starej części budynku - malowanie - 2 krotnie farbą olejną krat i balustrad - malowanie - 2 krotnie farbą olejną stolarki drzwiowej - wykonanie i montaż herbu Gminy - należy przedstawić projekt do akceptacji na etapie wykonawstwa - wszystkie roboty towarzyszące (wywóz gruzu, rusztowania itd.) Z uwagi na to, iż budynek widnieje w ewidencji zabytków Gminy Łubowo, prace zostały zaakceptowane przez Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu. Szczegółowa specyfikacja techniczna znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania potwierdzona protokołem konieczności i kosztorysem zamiennym zaakceptowanym przez strony umowy, koszty robót zostaną wliczone w cenę ryczałtową - mogą to być jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną. W załączniku nr 7 do SIWZ załączono też przedmiary, które należy potraktować tylko jako element pomocniczy w przygotowaniu oferty - zakres inwestycji określa załączona dokumentacja techniczna i ona jest podstawą wyceny zadania. Wykonawca, kierując się doświadczeniem przy podobnych realizacjach, mając na uwadze, że w części będzie pracował na obiekcie zabytkowym, winien uwzględnić w wycenie możliwość wystąpienia robót nieprzewidzianych, koniecznych do ukończenia remontu. Możliwe jest też dokonanie oględzin budynku po uprzednim umówieniu się. ROZLICZENIE RYCZAŁTOWE. Z uwagi na fakt, iż remont dotyczy działającego Urzędu Gminy, Wykonawca zobowiązuje się do bardzo starannego zabezpieczenia terenu budowy, które nie spowoduje większych utrudnień w dostępie do biur przez pracowników i korzystających z usług a jednocześnie zapewni im pełne bezpieczeństwo. Wykonawca zobowiązuje się do wyczyszczenia czy odtworzenia wszelkich uszkodzonych, zabrudzonych czy zniszczonych elementów wokół budynku np. kostka brukowa, maszty do flag, trawnik, krzewy itd..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany Arkon-Bud Arkadiusz Jaśkiewicz, ul. Zielna 5, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 249607,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180967,27

  • Oferta z najniższą ceną: 180967,27 / Oferta z najwyższą ceną: 297000,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.