eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › stworzenie dedykowanego oprogramowania komputerowego system wspomagania organizacji rozpraw (swor), wykonanie instalacji lokalnej sieci komputerowej - lan dla połączenia tego systemu z istniejącą lokalną siecią komputerową oraz dostarczenie sprzętu komput

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Ostrołęka: stworzenie dedykowanego oprogramowania komputerowego system wspomagania organizacji rozpraw (swor), wykonanie instalacji lokalnej sieci komputerowej - lan dla połączenia tego systemu z istniejącą lokalną siecią komputerową oraz dostarczenie sprzętu komputerowego dla ww systemu do Sądu Okręgowego w Ostrołęce
Numer ogłoszenia: 132384 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7650137, 7650134, fax 029 7650187.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: stworzenie dedykowanego oprogramowania komputerowego system wspomagania organizacji rozpraw (swor), wykonanie instalacji lokalnej sieci komputerowej - lan dla połączenia tego systemu z istniejącą lokalną siecią komputerową oraz dostarczenie sprzętu komputerowego dla ww systemu do Sądu Okręgowego w Ostrołęce.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stworzenie dedykowanego oprogramowania komputerowego SWOR - System Wspomagania Organizacji Rozpraw dla 8 sal rozpraw, wykonanie instalacji lokalnej sieci komputerowej - LAN - dla połączenia tego systemu z istniejącą lokalną siecią komputerową oraz dostarczenie sprzętu komputerowego dla ww systemu. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30.24.10.00, 32.41.00.00, 32.42.00.00, 30.23.12.00. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Zamawiający dopuszcza możliwość podwykonawstwa w zakresie sieci komputerowej oraz sprzętu komputerowego. Termin wykonania - Zadanie należy wykonać w ciągu max. 90 dni od podpisania umowy. Zakres zamówienia obejmuje : I. Dostawę sprzętu dla Systemu Wspomagania i Organizacji Rozpraw w ilości: 2 szt. monitorów LCD min. 46 z terminalem zarządzającym , 1szt. serwera 2-procesorowego, 9 szt. wokand pionowych 19 , 1 szt. UPS centralnego, 1 szt. switch 44x10-100-1000Mbit., 2 szt. Infokiosku, 1 szt. Infokiosku z modułem Voice. wraz ze: 1. Stworzeniem oprogramowania dla systemu SWOR 2. Wykonaniem projektu rozmieszczenia sprzętu i instalacji sieci logicznej i elektrycznej niezbędnej do realizacji systemu SWOR i UPS (uzupełnienie okablowania ) 3.Wykonaniem tej sieci i zainstalowaniem dostarczonego sprzętu 4. Zainstalowaniem, skonfigurowaniem i uruchomieniem oprogramowania dostarczanego wraz ze sprzętem. 5. Dostarczeniem dokumentacji powykonawczej wykonanej instalacji i dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi sprzętu. 6. Szkoleniem pracowników w ilości 63 osób. Szkolenia - Wykonawca powinien przeprowadzić szkolenia dedykowane dla dwóch grup użytkowników: sędziów oraz protokolantów i pracowników sekretariatów wydziałów. Minimalny wymiar godzinowy szkoleń to 3 razy po 1,5 godz. z zakresu systemu SWOR i 2 razy po 3 godz. z zakresu obsługi programu do protokołowania. Szkolenia powinny być prowadzone w grupach nie przekraczających 10 osób dla urzędników i 5 osób dla protokolantów. Każdy użytkownik powinien mieć do dyspozycji własne stanowisko, na którym będzie mógł przećwiczyć operacje objęte szkoleniem. Szkolenia dedykowane powinny być prowadzenie dla poszczególnych wydziałów. Mają one być prowadzone codziennie w czasie pracy Sądu w następujących godzinach: 9:00 - 10:30, 11:00 - 12:30, 13:00 - 14:30. Opieka autorska w okresie wsparcia - konsultacje i szkolenia bezpośrednio przy stanowisku pracy końcowych użytkowników, w zależności od potrzeb użytkownika 7. Wsparciem 12-miesięcznym. Wsparcie 12-miesięczne - w ramach wsparcia kwartalna aktualizacja oprogramowania. Aktualizacje będą zawierać zmiany i rozszerzenia zgłaszane przez sądy mające wykupioną tą usługę lub rozszerzenia opracowane przez Wykonawcę w ramach planów rozwoju aplikacji SWOR. Zamawiający zastrzega sobie, że oprogramowanie systemu SWOR nie może być autorstwa podwykonawcy. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę, którego oferta otrzyma największą liczbę punktów, testów wybranych urządzeń i oprogramowania w siedzibie Zamawiającego w celu sprawdzenia funkcjonalności oferowanego rozwiązania. Wykonawca zostanie poinformowany drogą pisemną 3 dni przed wymaganym terminem podpisania umowy. W przypadku nieprzeprowadzenia testów w wyznaczonym terminie i zakresie określonym przez Zamawiającego, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona, a Zamawiający wybierze następną w kolejności ofertę z największą liczbą punktów. W celu wdrożenia środowiska Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw niezbędna jest modyfikacja i rozbudowa obecnej infrastruktury informatycznej w zakresie dostarczenia i zainstalowania: oprogramowania, niezbędnego sprzętu, wykonania sieci logicznej i elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi ( przebicia - przewierty przez ściany lub stropy, uzupełnienie tynków i malowania po wykonanych robotach, montaż korytek, puszek, łączników, gniazd, itp.) oraz przeszkolenie wytypowanych przez Zamawiającego osób. Instalacje urządzeń oraz prowadzenie kabli można będzie wykonywać w godzinach 730 do 1530.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 32.41.00.00-0, 32.42.00.00-0, 30.23.12.00-0.

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00PLN.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 zamówienie polegające na usłudze stworzenia oprogramowania komputerowego wraz z jego wdrożeniem (z wyłączeniem systemów operacyjnych), tj. zrealizowali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu: oprogramowania komputerowego i jego wdrożeniu , instalacji lokalnej sieci komputerowej wraz z dostawą sprzętu komputerowego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, min. 200 000,00 PLN brutto, Uwagi do ww. pkt: poprzez zrealizowane zamówienie Zamawiający rozumie zamówienie rozpoczęte i zakończone w ciągu ostatnich 3 lat do dnia złożenia oferty; - udzielą minimum: 12 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na system i min. 24 miesiące na dostarczony serwer i pozostałe urządzenia, - Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania okablowania strukturalnego, uprawnienia do montażu urządzeń elektrycznych oraz programowania. - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku udzielenia zamówienia, wykonawca zobowiąże się do przedłożenia przed podpisaniem umowy ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż 250 000 zł. - wniosą wadium. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych w SIWZ.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) oferta wraz z kosztorysem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 2 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług stworzenia oprogramowania komputerowego wraz z jego wdrożeniem (z wyłączeniem systemów operacyjnych), tj. zrealizowali, co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu: oprogramowania komputerowego i jego wdrożeniu, instalacji lokalnej sieci komputerowej wraz z dostawą sprzętu komputerowego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, o wartości min. 200 000,00 PLN brutto, z podaniem ich wartości, dat wykonania zamówienia i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ), e) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załączniki nr 3 do SIWZ), f) wykaz osób, które będą wykonywały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynność wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają uprawnienia do wykonywania tych czynności (kopie uprawnień) (załącznik nr5), g) wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6 do SIWZ ) h) oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości i rękojmi za wady na system i na dostarczony serwer oraz pozostałe urządzenia (na załączniku nr1 do siwz-formularz ofertowy), i) kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku udzielenia zamówienia, wykonawca zobowiąże się do przedłożenia przed podpisaniem umowy ważnej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie niższej niż 250 000 zł, j) podpisany wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) k) pełnomocnictwo, l) dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej, uczestnicy konsorcjum). 4. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) Określone w niniejszym rozdziale w pkt.1 lit. e) warunki udziału w postępowaniu musi spełnić oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) określone w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. c) warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić łącznie, c) wymagane w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. d) i e) dokumenty i oświadczenia muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, d) wymagane w niniejszym rozdziale pkt.1 lit. a) i c) dokumenty muszą zostać złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przed zawarciem umowy w sprawie zmówienia publicznego, zamawiający zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. określającą sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum)). 6. W razie przedstawienia zamawiającemu przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) okres obowiązywania umowy między Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia musi być określony w tej umowie i obejmować okres wykonania zamówienia. Wyklucza się możliwość złożenia przedwstępnej umowy konsorcjum albo przedwstępnej umowy spółki cywilnej, b) z umowy określającej sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać prawo do podpisania oferty, zaciągania zobowiązań, dokonywania rozliczeń, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. Umowa musi być podpisana przez wszystkich umocowanych uczestników konsorcjum, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 141 prawa zamówień publicznych).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 13:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, pok. C36.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.