eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego pnPrzebudowa dworca kolejowego Wałbrzych Miasto

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-27

Warszawa: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dworca kolejowego Wałbrzych Miasto
Numer ogłoszenia: 132380 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71614 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe, ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 220 90 04, faks 22 220 90 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dworca kolejowego Wałbrzych Miasto.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dworca kolejowego Wałbrzych Miasto. 2. Zadanie inwestycyjne obejmuje: a. Przebudowę dworca kolejowego Wałbrzych Miasto położonego przy Armii Krajowej 26 C Wałbrzych Miasto. Opis obiektu: Budynek dworca wolnostojący, jednokondygnacyjny, murowany, częściowo podpiwniczony. Główną częścią dworca jest hol główny, którego ściany nośne wymurowane są na bazie ośmiokąta foremnego, przykrytego charakterystyczną kopułą. Powierzchnia całkowita dworca wynosi 2224,90 m2. Dworzec zlokalizowany na działce nr 163/11 obręb 0019 Stary Zdrój Nr 19, AM-2. Całość obiektu składa się z szeregu połączonych brył, przykrytych dachami o odmiennym kształcie: dachy strome - kryte dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę, dachy płaskie - stropodachy pokryte papą na pełnym deskowaniu. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektroenergetyczną, wodociągową, kanalizacyjną, c.o. i teletechniczną. Źródłem energii cieplnej jest kotłownia gazowa. Dworzec wpisany został do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 1007/WŁ z dnia 31.03.1984r. b. Wykonanie dworca tymczasowego zapewniającego ciągłość funkcjonowania dworca kolejowego. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji budowlano - wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego i stanowią załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia zostanie wykonany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623. z póź. zm.), 4. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności: a. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; b. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, d. koordynacja robót poszczególnych branż, e. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy, f. kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, g. niezwłoczne informowanie Zamawiającego oraz projektanta o konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; h. uzgadnianie z Zamawiającym, Wykonawcą oraz Projektantem wprowadzenia rozwiązań zamiennych przewidzianych w dokumentacji projektowej; i. potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym dołączonym do umowy na wykonanie robót budowlanych, j. wykonywanie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, k. przybycie na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem, l. organizacja nadzoru w taki sposób, aby nie dochodziło do przerw i opóźnień w realizacji robót przez wykonawcę, m. przedstawienie Zamawiającemu w ciągu 14 dni od podpisania umowy opinii nt koordynacji międzybranżowej i kompletności dokumentacji technicznej dla realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dworca kolejowego Wałbrzych Miasto, n. przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań i raportów o stanie zaawansowania finansowego i rzeczowego robót narastająco nie później niż do 10 każdego miesiąca, o występujących trudnościach w realizacji inwestycji, w tym istniejących opóźnieniach i powodach tych opóźnień; o. bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego oraz udzielenia informacji na żądanie Zamawiającego o stanie realizacji robót, p. organizacja i prowadzenie narad i spotkań wraz ze sporządzeniem protokołów, q. sporządzanie protokołów konieczności dla wykonania robót uzupełniających, dodatkowych oraz zaniechanych z uzasadnieniem konieczności wykonania tych robót, określenia ich zakresu oraz wartości; Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót, a jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego oraz przy uwzględnieniu właściwych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; r. protokólarne przekazanie placu budowy Wykonawcy robót po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót, s. pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami, t. kontrolowanie realizowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa, u. zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i zagrożeń związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i jego terminem zakończenia, v. przygotowanie materiałów do odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego robót, powiadomienie Zamawiającego o terminach odbiorów, w. przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego przebudowy dworca, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji, x. odbiór robót w terminach określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych; umowa zawarta z wykonawcą robót budowlanych zostanie dołączona do niniejszej umowy po jej zawarciu; y. potwierdzenie usunięcia wad lub usterek stwierdzonych podczas dokonywania odbioru częściowego lub końcowego, a także, kontrolowanie rozliczeń robót; z. przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów oraz złożenia zawiadomienia o rozpoczęciu przebudowy dworca kolejowego do odpowiednich organów właściwych dla miejsca prowadzenia robót, aa. dokonywanie czynności związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 z póżn. zm.), bb. wykonywanie uprawnień przewidzianych w art. 26 ustawy - Prawo budowlane, cc. realizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji w szczególności prowadzenie dokumentacji w sposób umożliwiający jej rozliczenie i przekazanie do użytkowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.63.13.00 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214397,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 205779,00

  • Oferta z najniższą ceną: 205779,00 / Oferta z najwyższą ceną: 205779,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.