eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektówProfesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Starachowice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2
Numer ogłoszenia: 132326 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 69925 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach, ul. Radomska 76, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 62 00, faks 41 273 62 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Nowości w pracy pośrednika w 2012 roku dla 6 pośredników pracy zatrudnionych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starachowicach w ramach dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie. Znak sprawy: ZP/4/2012. Kod zgodnie ze słownikiem CPV 80510000-2 1. Celem szkolenia jest poznanie zmian z zakresu prowadzenia pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów oraz nabycie praktycznych umiejętności z zakresu stosowania przepisów zmieniających rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. 2. Program szkolenia musi zawierać następujące bloki tematyczne: - zmiany w prowadzeniu pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów. - nowa dokumentacja, wzory krajowe i unijne, rynek pracy otwarty dla wszystkich - realizacja priorytetu z wykorzystaniem ustawy o promocji ( ) i obowiązujących standardów. - prowadzenie postępowań wyjaśniających w pośrednictwie pracy. - odmowa, nie zgłoszenie się w wyznaczonym terminie, przerwanie, rezygnacja - studium przypadku 3. Szkolenie ma zostać zorganizowane i przeprowadzone do dnia 31.05.2012 r. 4. Proponowana liczba godzin około 20 według przedłożonego szczegółowego programu szkolenia. 5. Czas trwania szkolenia 3 dni. 6. Zamówienie ma być zrealizowane zgodnie z programem szkolenia. Wymaga się, aby zajęcia odbywały się codziennie w dni powszednie. 7. Niedopuszczalne jest zaplanowanie i prowadzenie zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 8. Maksymalna dzienna liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 9. Wykłady muszą się odbywać w sali wykładowej przystosowanej do tego typu celów. 10. Wykonawca zapewni niezbędny sprzęt oraz pomoce dydaktyczne dla prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. 11. Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia i w miejscu zakwaterowania oraz w przypadku zorganizowania transportu dla uczestników szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 12. Wykonawca zapewni odpowiednią kadrę szkoleniową, oraz opracuje szczegółowy harmonogram szkolenia. 13. Wykonawca zobowiązany jest do upowszechniania informacji poprzez oznaczenie sal wykładowych, materiałów dydaktycznych oraz wszelkiej dokumentacji związanej z organizacją szkolenia, że projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 14. Każdy uczestnik szkolenia, w dniu rozpoczęcia zajęć otrzyma materiały szkoleniowe w formie skryptów, materiałów biurowych (przybory piśmienne, notatnik, itp.), pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia oraz szczegółowy harmonogram szkolenia 15. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca zamówienia wyda odpowiednie zaświadczenie zgodne z wzorem zatwierdzonym przez MEN. 16. Miejsce szkolenia oraz zakwaterowania uczestników szkolenia nie może być usytuowane bliżej niż 60 km i nie dalej niż 300 km od granicy miasta Starachowice. 17. Wykonawca zapewni przewóz dla sześciu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego tj. Starachowice ul. Radomska 76 do miejsca szkolenia i z powrotem lub pokryje koszty związane z dojazdem 6 uczestników szkolenia ze Starachowic do miejsca szkolenia i z powrotem. 18. Wykonawca zapewni ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia a w przypadku organizowania przez Wykonawcę przewozu dodatkowo na okres podróży. 19. Wykonawca zapewni dwa noclegi dla sześciu pośredników skierowanych na szkolenie. 20. Uczestnicy szkolenia zostaną zakwaterowani w hotelu co najmniej dwu gwiazdkowym lub pensjonacie o równorzędnym standardzie w pokojach 2 lub 1 osobowych wyposażonych w pełny węzeł sanitarny. 21. Wykonawca zapewni podczas trwania szkolenia całodzienne wyżywienie dla uczestników szkolenia (2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje) oraz serwis kawowy podczas trwania zajęć. Posiłki mają być podawane w innej sali niż wykładowa przystosowanej do tego celu. 22. W przypadku braku możliwości dojazdu uczestników na miejsce szkolenia w dniu rozpoczęcia szkolenia Wykonawca zapewni dodatkowy nocleg zgodny z w/w opisem, dodatkową kolację w przeddzień szkolenia oraz śniadanie w dniu szkolenia. 23. Zajęcia dydaktyczne muszą odbywać się w miejscu zakwaterowania uczestników szkolenia lub w odległości nie większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania. W przypadku gdy zajęcia odbywać się będą w odległości większej niż 1 km od miejsca zakwaterowania uczestników Wykonawca zapewni transport na i z miejsca odbywania zajęć. 24. Ostatni dzień szkolenia musi zakończyć się w godzinach umożliwiających powrót uczestników szkolenia do miejsca zamieszkania w dniu zakończenia szkolenia. 25. Zamawiający przewiduje: - ze strony Wykonawcy - możliwość zmiany, opiekuna grupy, kadry dydaktycznej mającej prowadzić to szkolenie. W przypadku zmiany wykładowcy, trenera gdy zmiana dotyczy osoby, której kwalifikacje były punktowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty, konieczne jest by zaproponowana osoba posiadała tożsame kwalifikacje z osobą której zamiana dotyczy a jej kwalifikacje muszą zostać potwierdzone poprzez złożenie kserokopii stosownych dokumentów. Powyższe zmiany nie będą powodować aneksowania umowy, a jedynie wymagają akceptacji przez Zamawiającego po wcześniejszym pisemnym jego powiadomieniu. Zamawiający dopuszcza zmiany miejsca odbywania szkolenia pod warunkiem, że nowe miejsce szkolenia wskazane przez Wykonawcę będzie usytuowane w tej samej miejscowości, którą wskazał Wykonawca w złożonej ofercie. Zmiana ta wymaga aneksowania umowy. Zamawiający przewiduje zmianę sprzętu technicznego wykorzystywanego podczas przeprowadzania szkolenia określonego w załącznikach oraz ofercie jednostki szkolącej pod warunkiem, że wymieniony sprzęt znajdzie zastosowanie podczas przeprowadzania tego szkolenia. Zmiana ta wymaga jedynie akceptacji Zamawiającego. - ze strony Zamawiającego terminu wykonania zamówienia (wcześniejsze, późniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia), liczby uczestników szkolenia przed jego rozpoczęciem. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych (iloczyn faktycznej liczby osób przeszkolonych i ceny jednostkowej). Przez cenę jednostkową należy rozumieć iloraz ceny brutto oferty i liczby uczestników szkolenia określonej w opisie przedmiotu zamówienia. 26. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób upoważnionych do współpracy wymienionych w umowie. 27. W przypadku zmiany wysokości podatku VAT od towarów i usług cena brutto przedmiotu zamówienia może ulec zmianie o wartość wzrostu lub spadku tego podatku. Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu: a) ramowy program szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zawierający następujące bloki tematyczne: - zmiany w prowadzeniu pośrednictwa pracy w świetle nowych standardów. - nowa dokumentacja, wzory krajowe i unijne, rynek pracy otwarty dla wszystkich - realizacja priorytetu z wykorzystaniem ustawy o promocji ( ) i obowiązujących standardów. - prowadzenie postępowań wyjaśniających w pośrednictwie pracy. - odmowa, nie zgłoszenie się w wyznaczonym terminie, przerwanie, rezygnacja - studium przypadku. b) harmonogram szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. c) wzór ankiety dla uczestników szkolenia oznakowany zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. d) wzór zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodny ze wzorem zatwierdzonym przez MEN. e) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument może być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Nie dostarczenie tych dokumentów będzie skutkowało odstąpieniem przez Zamawiającego od podpisania umowy. W przypadku osób działających jako pełnomocnicy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub w formie poświadczonej notarialnie kopii. Przed rozliczeniem finansowym przedmiotu zamówienia Zamawiający w formie protokołu dokona odbioru zadania zleconego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dwóch projektów: Profesjonalny pośrednik - dostępny Urząd, Profesjonalizm naszą dewizą - uśmiech naszą wizytówką współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VI, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o, ul. Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11857,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12714,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.