Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2016-07-12
Warszawa: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie
Numer ogłoszenia: 132293 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu AGE - Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja szkoleń dla personelu, mieszkańców oraz środowiska skupionego wokół Domów Pomocy Społecznej, prowadzonych przez m.st. Warszawa. 2) Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu AGE- Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie i jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3 do wzoru umowy.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.56.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia i pierwszej pomocy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od wykonawców wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie zrealizowali co najmniej dwa szkolenia/kursy z zakresu opieki nad osobami starszymi lub chorymi przebywającymi, w prywatnym domu lub państwowych/prywatnych zakładach świadczących usługi opiekuńcze, dla łącznej liczby co najmniej 10 osób. Każde ze szkoleń/ kursów powinno obejmować program w wymiarze czasowym minimum 50 godzin
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że: 1. dysponują lub będą dysponować zespołem osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, jako osoby prowadzące szkolenie, posiadających łącznie doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń z każdego z niżej wymienionych zakresów tematycznych, z zastrzeżeniem, że każda osoba musi posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu szkolenia z co najmniej 1 zakresu tematycznego, których program obejmował w całości lub w części następującą tematykę: a) Komunikacja z osobami niesamodzielnymi b) Agresja mieszkańca Domu Pomocy Społecznej/Domu Opieki (przymus bezpośredni wobec mieszkańca); c) Motywacja pacjenta do terapii; d) Pielęgnacja, opieka nocna, praca opiekuńcza; e) Zagadnienia prawne (etyka, prawa, obowiązki), prawa mieszkańców DPS/Domu Opieki; f) Pierwsza pomoc przedmedyczna; g) Zagadnienie śmierci (pomoc psychoterapeutyczna wobec osób przechodzących kryzys po stracie); h) Opieka paliatywna; i) Psychologiczne i fizyczne aspekty starości; j) Stres i wypalenie zawodowe; k) Zagadnienia medyczne (zakażenia, epidemie); l) Analiza kompetencji kierowniczych. 2. dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat superwizora pracy socjalnej, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 12 marca 2004 O pomocy społecznej (Dz.U.2015.163)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru - np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów. 2. Oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt Sekcji III ogłoszenia (pkt 12 i 13 SIWZ), ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt 17.10 lit. b) SIWZ. 5. Wykaz usług do kryterium - doświadczenie kadry dydaktycznej (opisanego w pkt 26.3. SIWZ) - zgodny z Załącznikiem nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie kadry dydaktycznej - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany treści Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, o ile postanowienie Umowy nie stanowi inaczej i muszą być zgodne z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane: 2.1. w części dotyczącej określenia Przedmiotu Umowy oraz sposobu jej wykonywania, w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności związanych z realizacją zamówienia, których Strony nie przewidywały lub nie mogły przewidzieć przy zawieraniu Umowy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z pierwotnymi ustaleniami. 2.2. w części dotyczącej sposobu dokonywania rozliczeń finansowych w przypadku zmiany standardów księgowych zarówno krajowych jak i międzynarodowych; 2.3. w przypadku zmiany przepisów prawa, wytycznych lub innych regulacji w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; z zastrzeżeniem że zmiany takie nie będą powodowały zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 4 ust.1 Umowy. 2.4. w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach zawartych przez Zamawiającego, w szczególności umowy o której mowa w § 2 ust. 7; 2.5. w przypadku zaistnienia Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z terminami określonymi w Umowie, dopuszcza się zmianę terminów z zastrzeżeniem braku możliwości zmiany terminu końcowego realizacji Przedmiotu Umowy; 3. Zmiany w zakresie terminów realizacji określonych w Umowie mogą nastąpić w następstwie przyczyn wymienionych w pkt 2, wyłącznie w przypadku gdy zmiany takie będą niezbędne dla zapewnienia prawidłowej realizacji Projektu. 4. Dopuszcza się możliwość przesunięcia terminu realizacji zadania, o którym mowa w § 1 ust. 3 pkt. 3.1 umowy, po wcześniejszym uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie dopuszcza się możliwości przedłużenia końcowego terminu realizacji przedmiotu Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa,
IV piętro, pok. nr 413.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, IV piętro, pok. nr 413. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu o godz. 11:00 w sali nr 415.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu AGE- Działania na rzecz aktywnego i godnego starzenia się w Warszawie i jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części zamiennych do serwisowania kamizelek ratunkowych i aparatów ewakuacyjnych oraz wyposażenie, certyfikacja stanowiska i szkolenie w zakresie serwisowania (...)
- Usługi szkolenia studentów Politechniki Rzeszowskiej w Ośrodku Kształcenia Lotniczego II półroczu sezonu 2024
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Księgowość, finanse, kadry i płace oraz obsługa programów księgowych.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji inaugurującej projekt "Rodzina w centrum Etap I"
- "Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i kursów z podziałem na części".
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.