eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-07

Wrocław: Dostawy artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 132289 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86411 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej, ul. Traugutta 116, 50-420 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3414333, faks 071 3436747.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów biurowych, papierniczych i materiałów eksploatacyjnych wg niżej wymienionych części: ZADANIE 1 - Artykuły papiernicze ZADANIE 2 - Materiały biurowe ZADANIE 3 - Materiały eksploatacyjne Miejsce wykonywania ww. dostaw: lokalizacja przy ul. Traugutta 116 we Wrocławiu lub lokalizacja przy ul. A.E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu po zakończeniu działalności medycznej w starej lokalizacji. Powyższe części przedmiotu zamówienia wykazane zostały i opisane w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.2. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy dostawy, stanowiący integralną część SIWZ. 1.3. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30125110-5, 30199330-2, 30192800-9, 30192125-3, 30199500-5, 30192113-6, 22800000-8, 22114000-2, 39241200-5, 22850000-3, 30234400-2, 30192340-6, 30192100-2, 30192152-1, 30197220-4, 30234300-1, 30197000-6, 30199100-1, 22852100-8, 44424200-0, 30124300-7, 39298000-7, 22300000-3, 30192500-6, 30192133-2, 30199230-1, 22815000-6, 24910000-6, 30192130-1, 22600000-6, 22816000-3, 30192150-7, 30192160-0, 30197130-6, 30197320-5, 30197644-2, 30192121-5, 30190000-7, 30192111-2, 30197100-7, 30190000-7, 30197330-8, 39292500-0, 30191000-4.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.93.30-2, 30.19.28.00-9, 30.19.21.25-3, 30.19.95.00-5, 30.19.21.13-6, 22.80.00.00-8, 22.11.40.00-2, 39.24.12.00-5, 22.85.00.00-3, 30.23.44.00-2, 30.19.23.40-6, 30.19.21.00-2, 30.19.21.52-1, 30.19.72.20-4, 30.23.43.00-1, 30.19.25.00-6, 30.19.21.33-2, 30.19.92.30-1, 22.81.50.00-6, 24.91.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE 1 - Artykuły papiernicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • All4Office Sp. z o.o., ul. Wrocławska 12c, Januszkowice, 55-095 Mirków, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87864,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74668,24

  • Oferta z najniższą ceną: 74668,24 / Oferta z najwyższą ceną: 136826,66

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE 2 - Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Grim Marcin Ilski, ul. Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20021,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19129,18

  • Oferta z najniższą ceną: 19129,18 / Oferta z najwyższą ceną: 41747,64

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE 3 - Materiały eksploatacyjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Printex K. Borkowski, K. Mirowski Sp. J., al. Piłsudskiego 105B, 05-270 Marki, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204728,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 182877,80

  • Oferta z najniższą ceną: 161587,27 / Oferta z najwyższą ceną: 223917,20

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.