eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Miłej z oczyszczalnią wód deszczowych w ul. Łąkowej i remontem rowu odwadniającego torowisko PKP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-12

Starachowice: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Miłej z oczyszczalnią wód deszczowych w ul. Łąkowej i remontem rowu odwadniającego torowisko PKP
Numer ogłoszenia: 132289 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice , ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2748811, faks 041 2743057.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.starachowice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Miłej z oczyszczalnią wód deszczowych w ul. Łąkowej i remontem rowu odwadniającego torowisko PKP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w ul. Miłej z oczyszczalnią wód deszczowych w ul. Łąkowej i remontem rowu odwadniającego torowisko PKP. Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej: - kanału deszczowego z rur WIPRO: O 600 mm dł. 38,1 m, O 500 mm dł. 235,5 m, O 400 mm dł. 111,5 m, - studni kanalizacyjnych z kręgów żelbetonowych: O 120 cm szt. 5, O 140 cm szt. 13, - przykanalików z rur: WIPRO O 200 mm dł. 43 m, PCV O 200 mm dł. 24,5 m, - wpustów deszczowych betonowych O 50 cm z kratą żeliwną klasy D 400 szt.11, - wpustów deszczowych - koryta ACO-DRAIN szt. 6, - odstojnika szlamowego S 5000 szt. 1, - separatora AWAS-SK 400 szt.1, - wylot kanału do rowu szt.1, - odbudowa nawierzchni ul. Miłej po trasie kanału. Wykonanie nawierzchni ul. Łąkowej - pow. 166 m2 o konstrukcji: - kostka betonowa brukowa - 8 cm, - podsypka cementowo - piaskowa - 3 cm, - podbudowa z kruszywa - 20 cm, - warstwa piasku stabilizowanego cementem - 15 cm, Remont rowu odwadniającego: - odcinek rowu dł. ok. 6 m od granicy działki do przepustu pod kanałem sanitarnym należy umocnić elementami przepustów betonowych otwartych o przekroju 100 x 100 cm układanych na posypce z pospółki. - odcinek od istniejącego przepustu pod kanałem sanitarnym do przepustu pod torami kolejowymi odmulić i umocnić korytkami betonowymi o przekroju trapezowym - wym. wewnętrzne wys. 51 cm, szerokość 56/32 cm, ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej i zagęszczonej warstwie piasku. Skarpy powyżej korytek wyłożyć nakładkami betonowymi typu ZET. - odcinek od istniejącego przepustu pod torami kolejowymi w kierunku rzeki Kamiennej na odcinku 3 m odmulić i zabezpieczyć dyblami betonowymi. Dalszy odcinek dł.20 m udrożnić poprzez odmulenie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium w wysokości : 20 000,00 zł należy wnieść: 1) w pieniądzu - przelewem na konto nr 17102026740000210200033225 Bank PKO BP SA Oddział I w Ostrowcu Świętokrzyskim - z takim wyliczeniem, aby wpłynęło na rachunek Zamawiającego najpóźniej w terminie złożenia oferty (wniesienie wadium przelewem oznacza uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego); 2) w innych formach - w terminie składania oferty. Oryginał dokumentu zdeponować w kasie (w kopercie zaadresowanej na Urząd Miejski, Kasa ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, z dopiskiem WADIUM na przetarg: Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Miłej z oczyszczalnią wód deszczowych w ul. Łąkowej i remontem rowu odwadniającego torowisko PKP, kopię dokumentu dołączyć do oferty). Potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie przelewów oraz kopie dokumentów dotyczących innych niż w pieniądzu form wadium, należy dołączyć do oferty najpóźniej w terminie jej składania. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. Uwaga! Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W zakresie doświadczenia wymagane jest wykazanie w okresie ostatnich pięciu lat minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu kanalizacji o długości nie mniejszej niż 300 mb oraz 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni drogowej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2. W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej - minimalny staż pracy kierowników robót od chwili uzyskania uprawnień - 2 lata. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 400 000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 7 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, wykonawca składa oświadczenie zawarte w formularzu OFERTA. 1) Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, żąda załączenia do oferty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2) Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, żąda załączenia do oferty: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - sporządzonego wg załącznika - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE. Wymagane jest wykazanie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu kanalizacji o długości nie mniejszej niż 300 mb oraz 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu nawierzchni drogowej o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. b) wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - sporządzonego wg załącznika - WYKAZ OSÓB. Wymagane jest wykazanie minimum 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej - minimalny staż pracy kierowników robót od chwili uzyskania uprawnień - 2 lata. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2. b), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 3) Zamawiający w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, żąda załączenia do oferty: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości 400 000 zł. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.starachowice.pl/public/?id=72812.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Starachowicach, Referat Zamówień Publicznych (pok. 111), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Starachowicach, Biuro Obsługi Mieszkańców (parter), ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.