Lubartów: USŁUGĘ PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ O TEMATYCE:
OBSŁUGA KADROWO - PŁACOWA W FIRMIE,
OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z PODSTAWAMI OBSŁUGI KOMPUTERA.
Numer ogłoszenia: 132280 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie , ul. Juliusza Słowackiego 8, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 0-81 855 20 02, faks 0-81 852 65 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘ PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ O TEMATYCE: OBSŁUGA KADROWO - PŁACOWA W FIRMIE, OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z PODSTAWAMI OBSŁUGI KOMPUTERA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń, w których wezmą udział osoby bezrobotne, które ukończyły 50 rok życia, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubartowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Cześć I: Usługa przeprowadzenia szkolenia o tematyce: obsługa kadrowo - płacowa w firmie dla 5 osób bezrobotnych, liczącego 100 godzin zegarowych szkolenia. Część II: Usługa przeprowadzenia szkolenia o tematyce: obsługa wózków jezdniowych z podstawami obsługi komputera dla 10 osób bezrobotnych liczącego 100 godzin zegarowych szkolenia, w tym: - 67 godzin zegarowych kursu obsługi wózków jezdniowych (program winien być zrealizowany wg norm europejskich) - egzamin państwowy przed Urzędem Dozoru Technicznego, - podstawy obsługi komputera. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania na szkolenie mniejszej liczby osób, co nie może stanowić podstawy do roszczeń Wykonawcy z tytułu niezrealizowania części umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj.: Dz. U. z 2008 r., nr 69, poz. 415, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., nr 236, poz. 2365, z późn. zm.) - należy dołączyć oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowej oraz o kontynuacji działalności szkoleniowej w 2013 r.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I - wymagane jest przedstawienie w wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 4 usług w zakresie obsługi kadrowo - płacowej z czego co najmniej 3 szkolenia winny być szkoleniami grupowymi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę, protokoły z kontroli instytucji zlecającej). Wśród 3 szkoleń grupowych 2 szkolenia winny być finansowane ze środków unijnych. Dokumenty potwierdzające, iż usługi zostały wykonane należycie nie jest wymagane w przypadku szkoleń indywidualnych. Część II - wymagane jest przedstawienie w wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 4 usług w zakresie obsługi wózków jezdniowych zakończonych egzaminem, z czego co najmniej 3 szkolenia winny być szkoleniami grupowymi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę, protokoły z kontroli instytucji zlecającej). Wśród 3 szkoleń grupowych 2 szkolenia winny być finansowane ze środków unijnych. Dokumenty potwierdzające, iż usługi zostały wykonane należycie nie jest wymagane w przypadku szkoleń indywidualnych. UWAGA! Przez szkolenie grupowe należy rozumieć szkolenie, w którym uczestniczyło w danym okresie co najmniej 7 osób szkolących z jednej i tej samej jednostki zlecającej. Przez szkolenie indywidualne należy rozumieć szkolenie z wolnego naboru, organizowane w danym okresie, w którym uczestniczyły osoby zgłaszające się do instytucji szkoleniowej indywidualnie a nie zgłoszone przez jedną i tą samą instytucję zlecającą.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest przedstawienie przez Wykonawcę wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Część I - Zamawiający uzna, że warunek określony SIWZ został spełniony, w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, iż do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował: -co najmniej jedną salą szkoleniową przystosowaną do prowadzenia zajęć dla 5 osobowej grupy szkoleniowej, która musi być wyposażona w niezbędne narzędzia i materiały zgodnie z programem szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia, - co najmniej 5 stanowiskami komputerowymi z dostępem do internetu. Część II - Zamawiający uzna, że warunek określony w SIWZ został spełniony, w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, iż do realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej jedną salą szkoleniową przystosowaną do prowadzenia zajęć dla 10 osobowej grupy szkoleniowej, która musi być wyposażona w niezbędne narzędzia i materiały zgodnie z programem szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia, - co najmniej jednym wózkiem jezdniowym, - placem manewrowym do zajęć praktycznych, - co najmniej 10 stanowiskami komputerowymi z dostępem do internetu. Wykonawcy posiadający własny sprzęt lub infrastrukturę niezbędny do przeprowadzenia szkolenia poświadczają ten fakt w kolumnie 3 załącznika nr 7 do SIWZ Podstawy dysponowania zapisem: sprzęt własny, w przypadku korzystania ze sprzętu lub infrastruktury innych podmiotów należy wpisać tytuł prawny do dysponowania, np. najem, dzierżawa oraz załączyć xerokopie informacji (np. umów, oświadczeń, zobowiązań) o podstawie dysponowania zasobami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W Części I: co najmniej jedną osobą - wykładowcą przewidzianym do prowadzenia zajęć, który musi posiadać wykształcenie co najmniej średnie o profilu ekonomicznym, W Części II: - co najmniej jedną osobą - wykładowcą przewidzianym do prowadzenia zajęć z podstaw obsługi komputera, który musi posiadać wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym, - co najmniej jedną osobą - instruktorem przewidzianym do prowadzenia zajęć z obsługi wózków jezdniowych, który musi posiadać kurs operatora wózków jezdniowych podnośnikowych. Ponadto każdy wykładowca/instruktor musi posiadać doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych co najmniej 3 szkoleń, których zakres tematyczny odpowiada zakresem zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu. Wymagania dotyczące kadry szkoleniowej musi spełniać każda osoba wskazana przez Wykonawcę. Ilość wykonanych kursów w zakresie należy wpisać w załączniku nr 6 do SIWZ w kolumnie nr 2 jako doświadczenie. ZASTRZEŻENIE: Ostateczna liczba osób wykonujących zamówienie musi być taka, by zapewnić jego należytą i terminową realizację lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Program szkolenia sporządzony przygotowany według wzoru podanego przez Zamawiającego. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - doświadczenie instytucji szkoleniowej - 40
- 3 - certyfikat jakości usług - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane w: - części dotyczącej terminów oraz sposobów realizacji poszczególnych czynności opisanych w umowie w przypadku konieczności dostosowania tych zapisów do standardów rynkowych lub regulacyjnych wymaganych dla prawidłowego i akceptowalnego poziomu świadczonej usługi (m.in. ilości osób szkolonych z powodu trudności w doborze osób na szkolenie). - zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy, - zmianie ogólnych kosztów szkolenia w związku z nieprzystąpieniem osoby skierowanej na szkolenie do egzaminu (dotyczy szkolenia obsługa wózków jezdniowych z podstawami obsługi komputera).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy UrząD Pracy w Lubartowie, ul. Słowackiego 8, 21 - 100 Lubartów,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2013 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Lubartowie, ul. Słowackiego 8, 21 - 100 Lubartów, I piętro, pokój nr 157 - sekretariat,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: USŁUGĘ PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA O TEMATYCE: OBSŁUGA KADROWO - PŁACOWA W FIRMIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 5 osób bezrobotnych, które ukończyły 50 rok życia, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubartowie. Szkolenie liczace 100 godzin zegarowych kursu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie instytucji szkoleniowej - 40
- 3. certyfikat jakości usług - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: USŁUGĘ PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA O TEMATYCE: OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH Z PODSTAWAMI OBSŁUGI KOMPUTERA..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla 10 osób bezrobotnych, które ukończyły 50 rok życia, zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lubartowie. Szkolenie liczy 100 godzi zegarowych, w tym: - 67 godzin zegarowych kursu obsługi wózków jezdniowych (program winien być zrealizowany wg norm europejskich) - egzamin państwowy przed Urzędem Dozoru Technicznego, - podstawy obsługi komputera..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie instytucji szkoleniowej - 40
- 3. certyfikat jakości usług - 10
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Lubartowskiego wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi
- Naprawa nawierzchni placu zabaw w Parku Miejskim w Lubartowie
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
- Budowa i przebudowa dróg gruntowych oraz poprawa parametrów melioracji szczegółowych w ramach zagospodarowania poscaleniowego obrębów Tarkawica, Żurawiniec Wieś, Żurawiniec Kolonia w Gminie Ostrówek
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
- Zakup wraz z dostawą oleju napędowego
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!"
- Usługa przeprowadzenia kursów specjalistycznych prowadzących do zdobycia/podniesienia kwalifikacji/kompetencji zawodowych dla uczniów szkół branżowych i techników - w podziale na 12 zadań.
- Wykonanie usługi zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów zawodowych dla młodzieży OHP w wieku 17-25 lat oraz młodzieży ze środowiska lokalnego w wieku 18-25 lat
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.