Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Morąg: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Morąg.
Numer ogłoszenia: 132276 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu, ul. 11 Listopada 9/30, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, fax 089 7572120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Morąg..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie częściowe nr:1 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie wsi Żabi Róg. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie wsi Żabi Róg. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) zestaw zabawowy -1 szt. b) huśtawka dwuosobowa z belką metalową - 2 szt. c) huśtawki bujaki - 3 szt. d) karuzela - 1 szt. e) sześciokąt wielofunkcyjny - 1 szt. f) ławka drewniana bez oparcia - 4 szt. g) piaskownica - 1 szt. h) kosz na śmieci - 2 szt. Zadanie częściowe nr:2 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie wsi Chojnik. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie wsi Chojnik. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) zestaw zabawowy -1 szt. b) huśtawka dwuosobowa z belką metalową - 2 szt. c) huśtawki bujaki - 2 szt. d) karuzela - 1 szt. e) kosz na śmieci - 2 szt. f) ławka drewniana bez oparcia - 4 szt. g) piaskownica - 1 szt. Zadanie częściowe nr:3 Temat: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie wsi Zawroty. Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie wsi Zawroty. We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) zestaw zabawowy -1 szt. b) huśtawka dwuosobowa z belką metalową - 2 szt. c) huśtawki bujaki - 3 szt. d) karuzela - 1 szt. e) kosz na śmieci - 2 szt. f) ławka drewniana bez oparcia - 4 szt. g) piaskownica - 1 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 37.53.50.00 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Dla zadania częściowego nr 1: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 700.00 PLN (słownie: siedemset 00/100 PLN).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2 Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3 Zgodność oferowanych dostaw z wymaganiami zamawiającego Wykonawca oferuje wyposażenie placów zabaw odpowiadające wymaganiom określonym przez zamawiającego
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru 2. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS 3. Wykaz wykonanych dostaw 4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Morągu, 14-300 Morąg ul.11 Listopada 9 pokój Nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Morągu, 14-300 Morąg ul.11 Listopada 9 pokój Nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie wsi Żabi Róg..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) zestaw zabawowy -1 szt. b) huśtawka dwuosobowa z belką metalową - 2 szt. c) huśtawki bujaki - 3 szt. d) karuzela - 1 szt. e) sześciokąt wielofunkcyjny - 1 szt. f) ławka drewniana bez oparcia - 4 szt. g) piaskownica - 1 szt. h) kosz na śmieci - 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie wsi Chojnik..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) zestaw zabawowy -1 szt. b) huśtawka dwuosobowa z belką metalową - 2 szt. c) huśtawki bujaki - 2 szt. d) karuzela - 1 szt. e) kosz na śmieci - 2 szt. f) ławka drewniana bez oparcia - 4 szt. g) piaskownica - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw na terenie wsi Zawroty..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: We wskazanych przez Zamawiającego miejscach należy zamontować następujące urządzenia: a) zestaw zabawowy -1 szt. b) huśtawka dwuosobowa z belką metalową - 2 szt. c) huśtawki bujaki - 3 szt. d) karuzela - 1 szt. e) kosz na śmieci - 2 szt. f) ławka drewniana bez oparcia - 4 szt. g) piaskownica - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.53.50.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.