eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zatory › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zatory

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Zatory: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zatory
Numer ogłoszenia: 132225 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zatory , ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, woj. mazowieckie, tel. 29 741 03 94, faks 29 7410394.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zatory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Zatory.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Zatory, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. 2013, poz. 1399), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia 22 października 2012 r. w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem lat 2018 - 2023 z załącznikami, Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zatory, oraz innymi przepisami prawa ustawowego i prawa miejscowego. 2. Zakres prac obejmuje: 1) Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych, c) odbieranie odpadów wielkogabarytowych, d) odbieranie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, Wykonawca odbierze i zagospodaruje każdą ilość wystawionych odpadów komunalnych określonych w pkt 1). Wykonawca zobowiązany jest do odbierania wszystkich odpadów komunalnych określonych w § 3 ust 2 SIWZ wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zgromadzonych w pojemnikach, w tym w workach spełniających minimalne wymagania określone w Rozdziale III Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zatory. 3. Odbieranie odpadów komunalnych z zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej: Na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej (tzw. nieruchomości zamieszkałe) obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo-workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne zbierane będą w pojemnikach i workach. Pojemniki zapewnia Wykonawca i dostarczy je do miejsc wskazanych przez właścicieli nieruchomości. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemnika wynikłe z winy Wykonawcy, jego naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. Częstotliwość odbioru i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z zabudowy jednorodzinnej na terenie gminy Zatory i wielorodzinnej w miejscowości Zatory - jeden raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Częstotliwość odbioru i wywozu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych z zabudowy wielorodzinnej w miejscowości Gładczyn - dwa razy w miesiącu, zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Realizacja reklamacji (nieodebranie zgodnie z harmonogramem) - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faxem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić fax nr 29 7410394 lub e-mail: odpady@zatory.pl Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych poprzez ich przekazanie do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych na pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (ww. właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków w przypadku, gdy pojemność pojemnika w danym okresie będzie niewystarczająca). 2) Selektywnie, z nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej oraz zabudowie wielorodzinnej, polegający na segregowaniu wytworzonych w gospodarstwie domowym odpadów na dwie grupy: frakcja sucha i frakcja mokra. a) odpady komunalne zbierane jako frakcja mokra, odpady zielone (odpady ulegające biodegradacji w tym wystudzony popiół z gospodarstw domowych) oraz odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji; b) odpady komunalne zbierane jako frakcja sucha, tj. (w tym: papier, tektura, tekstylia, metal, szkło, tworzywo sztuczne, opakowania wielomateriałowe, pozostałe po wyselekcjonowaniu odpadów mokrych). Selektywna zbiórka odpadów na terenie nieruchomości zamieszkałych będzie się odbywać w systemie mieszanym pojemnikowo-workowym. Pojemniki i worki zapewnia Wykonawca. Ilość niezbędnych worków podano w § 3 ust 5 SIWZ. Pojemniki będą służyły do gromadzenia: odpady komunalne zbierane jako frakcja sucha. Worki i pojemniki będą służyły do gromadzenia: odpady komunalne zbierane jako frakcja mokra. Częstotliwość odbioru i wywozu segregowanych odpadów komunalnych - jeden raz w miesiącu, zgodnie z harmonogramem sporządzonym przez Wykonawcę oraz uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Realizacja reklamacji (nieodebranie zgodnie z harmonogramem) - w ciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia faxem lub e-mailem od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić fax nr 29 7410394 lub e-mail: odpady@zatory.pl Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności tj. karty przekazania odpadów. 3) Odpady wielkogabarytowe, wyeksploatowany sprzęt elektryczny i elektroniczny. Odbiór odpadów wielkogabarytowych i wyeksploatowanego sprzętu elektrycznego i elektronicznego będzie się odbywać poprzez odbieranie wystawionych ww. odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą szczegółowych terminach. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę - raz na pół roku. W ramach niniejszego zamówienia odbędą się dwie zbiórki przedmiotowych odpadów (jedna w 2014 r. i jedna w 2015 r.) Wykonawca jest zobowiązany odebrać odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, które zostaną wystawione przez mieszkańców przed posesję zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem. 4) Odpady budowlane. Odbieranie odpadów budowlanych i remontowych nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia. W przypadku stwierdzenia przez pracowników Wykonawcy bezpośrednio dokonujących odbioru odpadów zapełnienia pojemnika lub worka służącego do gromadzenia odpadów segregowanych odpadami budowlanymi lub remontowymi Wykonawca nie ma obowiązku odbioru odpadów. 4. Obowiązki Wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji zamówienia 1) Zamawiający dostarczy Wykonawcy szczegółowy wykaz adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów oraz miejsc do gromadzenia odpadów. 2) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości w niezbędne pojemniki oraz worki na odbiór odpadów. 3) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania raportów miesięcznych w formie papierowej i elektronicznej (formę elektroniczną Wykonawca prześle na adres odpady@zatory.pl), które winny zawierać: a) informację o masie poszczególnych rodzajów odebranych i przekazanych do zagospodarowania poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, w tym odpadów odebranych selektywnie, b) dowody przyjęcia odebranych odpadów komunalnych przez ww. instalacje - kopie kart przekazania odpadów sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) informację o zaobserwowanych nieprawidłowościach dot. prowadzonej przez właścicieli nieruchomości selektywnej zbiórki odpadów, d) informację o zaobserwowanych nieprawidłowościach dot. gromadzenia odpadów poza pojemnikami na odpady, e) informację o wszystkich przyczynach, które miały wpływ na nieterminowy odbiór odpadów (np. awaria pojazdu). 4) W trakcie wykonywania umowy wyposażenie zgłoszonych przez Zamawiającego miejsc gromadzenia odpadów (nieruchomości) w niezbędne pojemniki następuje najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 5) Zamawiający i Wykonawca wspólnie odpowiadają za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu Wykonawca będzie sporządzać harmonogramy odbioru, które Zamawiający będzie po akceptacji publikował na stronie internetowej www.zatory.pl a Wykonawca w formie wydruków, będzie zobowiązany przekazać właścicielom nieruchomości podczas pierwszego odbioru odpadów. 6) Wykonawca jest zobowiązany do zbierania także odpadów leżących obok pojemników jeśli jest to wynikiem jego działalności. 7) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania kwartalne z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 8) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów komunalnych ponosi Wykonawca. 9) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21), b) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. 2013 poz. 1399), c) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). d) uchwały nr 159/XXIII/2013 Rady Gminy Zatory z dnia 22 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zatory. e) uchwały nr 175/XXV/2013 Rady Gminy Zatory z dnia 24 maja 2013 r. w sprawie zmiany Uchwały nr 159/XXIII/2013 Rady Gminy Zatory z dnia 22 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zatory, f) uchwały nr 147/XXII/2012 Rady Gminy Zatory z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zatory i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi, g) uchwały nr 174/XXV/2013 Rady Gminy Zatory z dnia 24 maja 2013 r. w sprawie zmiany Uchwały nr 147/XXII/2012 Rady Gminy Zatory z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zatory i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. h) uchwały nr 222/XXXIV/2013 Rady Gminy Zatory z dnia 7 maja 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr 159/XXIII/2013 Rady Gminy Zatory z dnia 22 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zatory. 10) Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Zatory Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych oraz przedstawienie Zamawiającemu raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 11) Wykonawca odpowiedzialny jest za osiąganie poziomów odzysku wskazanych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. 2013, poz. 1399), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r., poz. 645) oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). (Wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z 4 stycznia 2013 r., sygn. Akt 2829/12). 12) Wykonawca winien dysponować sprzętem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach nie spełniających parametrów dróg publicznych. 13) W przypadku, gdy odpady nie są gromadzone w pojemnikach, w tym w workach odpowiadających wymaganiom Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Zatory, Wykonawca zobowiązany jest do ich odebrania oraz poinformowania Zamawiającego o nieruchomości, na której odpady nie są gromadzone w sposób odpowiadający wymaganiom Regulaminu. 14) Wykonawca musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 5. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów i sprzętu technicznego Urządzenia do gromadzenia odpadów Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: - materiał - folia polietylenowa LDPE, - pojemność 120 l, - grubość - co najmniej 60 mikronów, Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów o poszczególnych pojemnościach (nie obejmuje pojemników w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych): - 120 l - 702 szt. - 240 l - 261 szt. - 340 l - 64 szt. - 1100 l - 1 szt. - KP 7 - 3 szt. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów - 9468 szt. 6. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie Liczba gospodarstw domowych na dzień ogłoszenia przetargu - 1122 z czego 333 gospodarstw zadeklarowało zmieszane odpady komunalne do odbioru, a 789 gospodarstw zadeklarowało segregowane odpady komunalne do odbioru (frakcja sucha, frakcja mokra). Zdecydowana większość mieszkańców gminy zamieszkuje w zabudowie jednorodzinnej. Istnieje kilka budynków mieszkalnych wielorodzinnych w miejscowości Zatory i Gładczyn, ale każde gospodarstwo domowe rozlicza się z gospodarki odpadami samodzielnie. Powyższe dane o ilości osób zamieszkałych mogą ulec zmianie na skutek ruchu ludności. Liczba gospodarstw domowych może ulec zmianie w wyniku oddania do użytku i zamieszkania nowych budynków lub wyludnienia. 7. Charakterystyka gminy Zatory 1) Powierzchnia Powierzchnia gminy Zatory wynosi 11.994 ha. 2) Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców gminy Zatory, na dzień 31.12.2013 r. wynosi 4871 osób. 3) Ilość odpadów komunalnych odebranych z terenu gminy Zatory. W gminie Zatory w latach 2012-2013 zebrano następujące ilości odpadów komunalnych (dane na podstawie informacji przekazanych przez firmy świadczące usługi na terenie gminy w zakresie odbioru odpadów komunalnych): Rok 2012 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 349,50 Mg, - odpady selektywne - 22,88 Mg, w tym papier i tektura - 3,60 Mg, tworzywa sztuczne - 6,30 Mg, szkło - 10,60 Mg i metale - 2,40 Mg; Rok 2013 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 313,29 Mg, - odpady selektywne - 68,54 Mg, w tym papier i tektura - 14,61 Mg, tworzywa sztuczne - 17,12 Mg, szkło - 29,85 Mg, metale - 6,96 Mg, - inne odpady z mechanicznej obróbki - 39,09 Mg, - zmieszane odpady opakowaniowe - 59,10 Mg, - odpady komunalne nie wymienione w innych podgrupach - 5,94 Mg, - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - 5,92 Mg, - odpady wielkogabarytowe - 10,44 Mg.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, b) zmiany stawki podatku VAT, c) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zmiana może nastąpić w zakresie przesłanek przewidzianych w Ogłoszeniu o zamówieniu /lub jak niżej: a) działania siły wyższej; b) zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy niezmienionej postaci stanie się niecelowa; c) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia i wartości umowy; d) z uwagi na niezależne od stron umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy np. osób reprezentujących strony, (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); e) zmiany danych teleadresowych stron umowy określonych w umowie; f) oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; g) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, a tym samym wartości umowy; h) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi - zmianie może ulec termin realizacji umowy; i) wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości wynagrodzenia umownego (np. w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT); j) przewlekłość postępowania o udzielenie zamówienia publicznego związana z odwołaniami Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zatory.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Zatorach, ul. Jana Pawła II 106, 07-217 Zatory, pok. nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.