eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Roboty dodatkowe w ramach projektu Poprawa warunków działalności MGOPS Szczawnicy poprzez rozbudowę istniejące budynku przy ulicy Szalaya



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Szczawnica: Roboty dodatkowe w ramach projektu Poprawa warunków działalności MGOPS Szczawnicy poprzez rozbudowę istniejące budynku przy ulicy Szalaya
Numer ogłoszenia: 132200 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530, faks 018 2622530.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe w ramach projektu Poprawa warunków działalności MGOPS Szczawnicy poprzez rozbudowę istniejące budynku przy ulicy Szalaya.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót dodatkowych wynikających zwłaszcza ze stanowiska Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Targu wnoszącego sprzeciw w sprawie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu rozbudowanego budynku urzędu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w uzasadnieniu zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcji Usług Wielobranżowych i Handlu Robert Szczepaniak, ul. Skotnicka 51, 34-460 Szczawnica, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 184137,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217100,84

  • Oferta z najniższą ceną: 217100,84 / Oferta z najwyższą ceną: 217100,84

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe roboty dodatkowe wynikające ze stanowiska Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Targu wnoszącego sprzeciw w sprawie uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu rozbudowanego budynku urzędu: 1. Wykonanie w pasie min. 4 metrów od istniejącego budynku urzędu tzw. pas nie palny. Związku z powyższym Wykonawca zamontuje: stolarkę przeciwpożarową w klasie EI60 (okna zewnętrzne i drzwi między starą a nową częścią budynku urzędu), stolarkę przeciwpożarową w klasie EI30 (drzwi do toalet i pomieszczenia magazynowego na poddaszu), ocieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną klatki schodowej. 2. Wykonanie ocieplenia wełną mineralną prasowaną zamiast zastosowanej wełny mineralnej miekkiej do ocieplenia budynków i stropów (grubość ocieplenia bez zmian) oraz wykona ścianę ochrony przeciw ogniowej pomiędzy starą i nową częścią budynku pod połać dachową powyżej stropu poddasza. 3. Zwiększenie czynnej powierzchni oddymiania (w projekcie przewidziano jedna klapę oddymiająca bezpośrednio przy starej części budynku w pasie tzw. nie palnym, należy zamontować dwie klapy oddymiające o łącznej powierzchni czynnej min. 1,5m2 poza tzw. pasem niepalnym) wraz ze stosownym projektem oddymiania i planem bezpieczeństwa przeciwpożarowego budynku a także konieczna jest zmiana układu pomieszczeń w bezpośrednim sąsiedztwie klatki schodowej i montowanych klap oddymiających. 4. Wykonanie przejść mediów pomiędzy stara częścią budynku a nowo powstała (woda, kanalizacja, prąd, c.o.) w sposób nie wpływający na zmianę odporności przeciwogniowej. Główny wyłącznik prądowy należy zamontować na zewnętrznej ścianie starego budynku z rozdzieleniem wyłączenia prądu dla starej i nowej części budynku. 5. Wykonanie ogrodzenia na cokole o grubości min. 20cm z siatki stalowej ze względu na bezpieczeństwo i na znaczną różnicę wysokości (ok. 1m) pomiędzy nieruchomością sąsiednią (od strony wschodniej) a nieruchomością urzędu miasta. 6. Wykonanie nawierzchni utwardzonej (kostka brukowa) pomiędzy murem oporowym wraz z niweletą terenu do rzędnej chodnika, ogrodzeniem a nową częścią budynku, natomiast wzdłuż starej części budynku zostanie wykonana opaska o szerokości 1m. (w nawiązaniu do przepisów przeciw pożarowych należy uwzględnić dostęp z każdej strony do budynku po utwardzonej powierzchni zastępów straży pożarnej). A ponadto: 7. W trakcie niwelacji terenu w rejonie istniejącego muru oporowego odsłonięto stara część muru, która ze względu na zły stan techniczny wzdłuż północnej granicy działki nie nadaje się do dalszego użytku (mur jest popękany, rdzeń konstrukcyjny istniejącego muru nie nadaje się do dalszej eksploatacji, punktowe wycieki wody powierzchniowej). Dokonano punktowych wykopów w rejonie muru w celu określenia głębokości posadowienia fundamentu, która wyniosła około 30-40cm poniżej rzędnej chodnika. Należy dokonać rozbiórki istniejącego muru oporowego, ława posadowić na głębokości 120cm poniżej rzędnej terenu, wykonać mur oporowy żelbetowy do wysokości istniejącego muru. 8. W trakcie robót ziemnych - niwelacyjnych natrafiono na nie inwentaryzowaną kanalizacje deszczową zlokalizowaną od północno-wschodniej granicy działki urzędu pod murem oporowym w stronę chodnika, która koliduje z utwardzoną nawierzchnią terenu. Ustalono, że należy przebudować w/w kanalizację w sposób nie kolidujący z murem oporowym z rur PCV O160mm (SN8). Zamówienia udzielono dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, nieobjęte ono zostało zamówieniem podstawowym, nie przekracza łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędne jest do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego i jego wykonania stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia oraz wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.