eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonywanie dostaw odczynników dla potrzeb Laboratorium Analiz Lekarskich - znak sprawyZP/5/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Łódź: Wykonywanie dostaw odczynników dla potrzeb Laboratorium Analiz Lekarskich - znak sprawy: ZP/5/2008
Numer ogłoszenia: 132152 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie, ul. Andrzeja Struga 86, 90-557 Łódź, woj. łódzkie, tel. centr. 042 6372047 sek 6376450, fax 042 6371373.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. zozlodzpolesie.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dostaw odczynników dla potrzeb Laboratorium Analiz Lekarskich - znak sprawy: ZP/5/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych, dla potrzeb Laboratorium Analiz Lekarskich Z.O.Z. Łódź-Polesie, wraz z dostawą na adres Łódź, ul. M. Skłodowskiej-Curie 15/17. Wykaz rodzaju i ilości odczynników zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotowego postępowania. Zamówienie składa się z 18-stu części. Wymagania ogólne dotyczące oferowanych preparatów: a) muszą spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r. (Dz. U. z 2004r. Nr 93, poz. 896), b) posiadać oznakowanie znakiem CE, c) muszą być zgłoszone do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania jeśli obowiązujące przepisy tego wymagają, d) dostosowane do pracy na aparatach określonych w poszczególnych częściach zamówienia, e) wieloparametrowe surowice kontrolne: - na bazie surowicy ludzkiej, - od tego samego producenta co proponowane zestawy z części 1 i 2 oraz zawierające kontrolowane parametry, f) wielkość opakowań jednostkowych winna być dostosowana do ilości wykonywanych oznaczeń. Szczegółowe wymagania dotyczące oferowanych preparatów (warunki graniczne) oraz części zamówienia określone zostały w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania dostaw odczynników w innych opakowaniach, zbliżonych wielkością do określonych w załączniku nr 1. Oferowane ilości opakowań winny być zgodne lub zbliżone z ilościami wykonywanych oznaczeń wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1 (dopuszczalna różnica 10%).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 18.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 22.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) zapewnią niezmienność cen przez cały okres trwania umowy (za wyjątkiem zmian wynikających ze zmian przepisów prawa np. zmiana podatku VAT), 6) wyrażą zgodę na 30-to dniowy termin płatności, Oceny spełniania tych warunków Zamawiający dokona na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń, metodą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków określonych w punkcie nr 6 specyfikacji , Wykonawca załączy do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane preparaty zostały zgłoszone do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, o którym mowa w Rozdziale 7 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych, jeśli danych odczynników wymóg rejestracji dotyczy, jeśli nie Wykonawca załącza do oferty odpowiednią informację, 5. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane preparaty są oznakowane znakiem CE i przeprowadzono dla nich odpowiednie procedury oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi, o których mowa w Rozdziale 4 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych, jeśli danych preparatów wymóg oznakowania znakiem CE dotyczy, jeśli nie Wykonawca załącza do oferty odpowiednią informację. 6. Informacje, iż oferowane preparaty spełniają warunki graniczne, określone w załączniku nr 1 do SIWZ - należy podać np. w Części nr I odnośnie amylazy - metodę, czy zestaw jednoodczynnikowy, itd. 7. Ulotki na przykładową serię tromboplastyny, podające ISI oraz czas prawidłowy dla aparatu OPTIC K - 3002 wyznaczone przez producenta odczynników (dotyczy części 11). 8. Potwierdzenie spełniania wymogów ISO 13485 dla krążków antybiotykowych - certyfikat (dotyczy części 18 zamówienia), 9. Deklaracje zgodności CE dla poszczególnych pozycji krążków antybiotykowych (dotyczy części 18 zamówienia). 10. Próbki antybiotyków: MUP-200, SYN-15, TGC-15 - po fiolce (dotyczy części 18 zamówienia). 11. Parafowany wzór umowy. 12. Oryginał lub notarialnie potwierdzoną kserokopię pełnomocnictwa dla osoby lub osób podpisujących ofertę - upoważnionych do składania woli i do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych działalności. Pełnomocnictwo winno jednoznacznie wskazywać osobę lub osoby pełnomocnika poprzez wskazanie jego podstawowych danych identyfikacyjnych. 13. W przypadku gdy Wykonawca przewiduje wykonanie części zamówienia przez podwykonawców, Zamawiający żąda dołączenie wykazu podwykonawców z określonym zakresem powierzonych im części zamówienia. 14. Uzupełnienie wymaganych dokumentów po upływie terminu składania ofert jest możliwe na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 15. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów (z uwzględnieniem punktu 14.) lub złożenie ich w niewłaściwej formie, spowoduje odrzucenie oferty. 16. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzenia nieprawdziwych dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art.24 ust. 2 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie go z postępowania. 17. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 , 2 oraz 3. zostaną przedłożone przez każdego z Wykonawców. 18. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 19. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. 20. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustawionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 21. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 22. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, składa dokumenty wg zasad określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlodzpolesie.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej Łódź-Polesie ul. Andrzeja Struga 86, 90-557 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego (Dyrekcja Z.O.Z. Łódź-Polesie) , Łódź, ul. A. Struga 86, sekretariat, pok. nr 1, I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pozycje wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycje wg załącznika nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozycje wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pozycje wg załącznika nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.