eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Lublin: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku.
Numer ogłoszenia: 13213 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: wykonaniu Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku: Zadanie I - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Białej Podlaskiej. Zadanie II - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Chełmie. Zadanie III - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Hrubieszowie. Zadanie IV - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Lublinie z/s w Bychawie. Zadanie V - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Parczewie. Zadanie VI - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Puławach. Zadanie VII - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW we Włodawie. Zadanie VIII- wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Zamościu. zgodnie z poniższym opisem: 1.Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku. 2.Wykonawca we własnym zakresie: a)organizuje stanowiska pomiarowe, tj. zabezpiecza pojazdy samochodowe na czas pomiaru, dowóz obserwatorów na stanowisko i ze stanowiska, wyposażenie obserwatorów w zegarki, przybory do pisania (wraz z zapasowymi), latarki (w czasie pomiaru nocnego), ustawia oznakowanie stanowiska pomiarowego, itp. b)zapewnia szkolenie obserwatorów w zakresie wykonania pomiarów i sposobu wypełniania formularzy. 3.Właściwy terytorialnie Rejon Dróg Wojewódzkich zapewnia: a)przygotowanie tabliczek z napisem pomiar ruchu oraz numerem punktu pomiarowego do oznakowania stanowisk pomiarowych, b) opieczętowane i opisane formularze pomiarowe na wszystkie pomiary. 4.Wykonawca najpóźniej na dwa dni przed terminem pomiaru przedłoży Zamawiającemu (ZDW w Lublinie) wykaz przeszkolonej obsady osobowej każdego punktu pomiarowego oraz do godz. 715 każdego dnia pomiarowego potwierdzi faksem w ZDW rozpoczęcie pomiaru na każdym ze stanowisk pomiarowych. 5.Wykonawca przekaże protokolarnie właściwemu terytorialnie Rejonowi Dróg Wojewódzkich formularze pomiarowe z zapisanymi wynikami pomiaru w terminie do 2 dni po każdym dniu pomiarowym. 6.Rejony Dróg Wojewódzkich przekażą do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie formularze pomiarowe z zapisanymi wynikami pomiaru wraz z protokółami ich odbioru w terminie do 7 dni po każdym dniu pomiarowym. 7.Wyniki pomiarów zebrane na formularzach pomiarowych stanowią własność Zamawiającego. 8.Zamawiający zawiadomi pisemnie Wykonawcę o przyjęciu poprawnie wykonanego każdego z etapów pomiaru lub o konieczności jego powtórzenia zgodnie z pkt.12 niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia. 9.Otrzymane od Zamawiającego zawiadomienie o przyjęciu etapu pomiaru stanowi podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury za ten etap. 10.Zakres ewentualnych poprawek i uzupełnień, które nie mają wpływu na wyniki pomiaru oraz terminy ich usunięcia przez Wykonawcę określone zostaną w wyżej wymienionym zawiadomieniu. 11.Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego, tj. Rejonów Dróg Wojewódzkich i Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie mają prawo do przeprowadzenia kontroli prawidłowości przebiegu pomiaru, wyposażenia obserwatorów, prawidłowości zorganizowania i oznakowania stanowisk pomiarowych. 12.W przypadku wystąpienia nieprawidłowości stwierdzonych podczas czynności określonych w pkt. 11, związanych z niezachowaniem szczegółowych warunków z Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku i mających wpływ na prawidłowość, rzetelność i wiarygodność wyników pomiaru - Wykonawca wykona pomiary uzupełniające w terminie ustalonym przez Zamawiającego na własny koszt. Niezależnie od powyższego Zamawiający obciąży wykonawcę karą umowną o której mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1) wzoru umowy. 13.Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi: 355.824,00 zł netto..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 600,00 zł, (słownie złotych: sześćset 00/100) za każde oferowane do wykonania zadanie. W przypadku oferty na wykonanie więcej niż jednego zadania Wykonawca winien wnieść odpowiednią wielokrotność kwoty 600,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Pieniądzu; 2)Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)Gwarancjach bankowych; 4)Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42 poz. 275, z późń. zm.). 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Banku PKO Bank Polski S.A. nr 74 1020 3147 0000 8002 0105 5730. 4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1.Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt. 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2012 poz. 1376 z późn. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63 c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2.Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na rachunek bankowy ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest minimum jedną osobą dla każdego z Zadań do pełnienia funkcji nadzoru nad realizacją zamówienia oraz osobami, które będą pełnić funkcję obserwatorów, w ilości: - dla Zadania I - minimum 21 osób - dla zadania II - minimum 20 osób - dla zadania III - minimum 18 osób ? dla Zadania IV - minimum 41 osób - dla Zadania V - minimum 23 osoby - dla zadania VI - minimum 45 osób - dla Zadania VII - minimum 16 osób - dla Zadania VIII - minimum 38 osób 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o Załącznik Wykaz osób nadzorujących realizację zamówienia z ramienia Wykonawcy. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy wykonawca wykaże dysponowanie (wraz z podstawą do dysponowania) minimum jedną osobą dla każdego z Zadań do pełnienia funkcji nadzoru nad realizacją zamówienia Warunek dysponowania osobami, które będą pełnić funkcję obserwatorów zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku ubiegania się o więcej niż jedno zadanie Wykonawca winien dysponować sumą liczby osób wymaganych dla wybranych przez siebie Zadań. 3.W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów - Zamawiający żąda dołączenia do oferty, w szczególności, pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11) UWAGA! Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów winno posiadać formę pisemną, stosowną treść, z której będzie wynikało, że podmiot ten zobowiązał się do udostępnienia określonych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz dla swej skuteczności musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.(Zgodnie z wyrokiem KIO2213/11). 4. Zgodnie z § 1 ust. 6 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013, poz. 231), jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać: dokumentów dotyczących w szczególności: a)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w warunek udziału może być spełniony łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto, oprócz oświadczeń lub dokumentów, jakich należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1)Dowód wniesienia wadium. 2)Ofertę przetargową (z ceną netto i z podatkiem VAT) 3)W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: 1. zmianie wynagrodzenia umowy w przypadku, gdy zmianie uległy stawki podatku VAT - wynagrodzenie, ulegnie zmianie w ten sposób, że wynagrodzenie netto pozostanie takie samo, a wartość podatku VAT i wynagrodzenie brutto ulegną zmianie. 2. zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. powierzeniu podwykonawcy realizacji części zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie wskazał części, którą na etapie realizacji zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy; w takim przypadku wykonawca winien stosować zasady wynikające z § 8 ust.1-5 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego, lok. 203, lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres:dzp@zdw.lublin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7a, pok. 107. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.02.2015 r. o godz.10:30 w pok. 208.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (81) 749-53-41; (81) 749-53-77 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dzp@zdw.lublin.pl. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: 1) W zakresie przedmiotu zamówienia - Wydział Inżynierii Ruchu, Tadeusz Bień, tel. (81) 749-53-16, w zastępstwie Andrzej Bender, tel. (81) 749-53-17. 2) W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - Wydział Umów, Renata Bieńko, tel. (81) 749-53-29. UWAGA: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji (faksem 81 749-53-41 lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@zdw.lublin.pl) zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer tel. i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert. II. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku: Zadanie I - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Białej Podlaskiej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Białej Podlaskiej. Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku. Szacunkowa wartość Zadania I wynosi: 32.688,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku: Zadanie II - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Chełmie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie II - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Chełmie. Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku Szacunkowa wartość Zadania II wynosi: 32.256,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku: Zadanie III - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Hrubieszowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie III - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Hrubieszowie. Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku Szacunkowa wartość Zadania III wynosi: 29.088,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku: Zadanie IV - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Lublinie z/s w Bychawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie IV - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Lublinie z/s w Bychawie. Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku. Szacunkowa wartość Zadania IV wynosi: 66.528,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku: Zadanie V - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Parczewie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie V - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Parczewie. Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku. Szacunkowa wartość Zadania V wynosi: 37.152,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku: Zadanie VI - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Puławach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VI - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Puławach. Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku Szacunkowa wartość Zadania VI wynosi: 71.856,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku: Zadanie VII - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW we Włodawie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VII - wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW we Włodawie. Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku Szacunkowa wartość Zadania VII wynosi: 25.200,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie Generalnego Pomiaru Ruchu na drogach wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku: Zadanie VIII- wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Zamościu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie VIII- wykonanie pomiarów ruchu na drogach wojewódzkich na obszarze działania RDW w Zamościu Szczegółowy opis usługi zawarty jest w Instrukcji o sposobie przeprowadzenia Generalnego Pomiaru Ruchu na sieci dróg wojewódzkich województwa lubelskiego w 2015 roku Szacunkowa wartość Zadania VII wynosi: 61.056,00 zł netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.27.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.