eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Przebudowa i modernizacja systemu zasilania elektroenergetycznego w kompleksie w m. Kętrzyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Kętrzyn: Przebudowa i modernizacja systemu zasilania elektroenergetycznego w kompleksie w m. Kętrzyn
Numer ogłoszenia: 132138 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, fax 089 750 37 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmaz.strazgraniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja systemu zasilania elektroenergetycznego w kompleksie w m. Kętrzyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa i modernizacja systemu zasilania elektroenergetycznego w kompleksie w m. Kętrzyn. Wykonanie robót budowlanych na działkach nr 1-37/1 i 1-37/2 polegających na przebudowie systemu zasilania elektroenergetycznego oraz oświetlenia zewnętrznego kompleksu W-MOSG w Kętrzynie przy ulicy Sikorskiego 78. 1. Lokalizacja inwestycji Przebudowa systemu zasilania elektroenergetycznego oraz oświetlenia zewnętrznego kompleksu dotyczy Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie zlokalizowanego na działkach nr 1-37/2 będących w trwałym zarządzie Warmińsko -Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie i 1-37/1 właściciela - KONCERNU ENERGA S.A. Rejon Energetyczny Kętrzyn. 2. Według dokumentacji projektowej zakres inwestycji obejmuje: - wykonanie urządzeń sieciowych, - wymianę istniejących kabli na kable o lepszej izolacji i większych przekrojach żył, - montaż rozdzielnic wolnostojących w obudowach z tworzyw termoutwardzalnych przylegających do ściany stacji transformatorowej, - wybudowanie dwóch rozdzielnic rozmieszczonych po obu stronach wejścia do stacji. Każda rozdzielnica wyposażona w odpowiednią ilość pól odpływowych i właściwą baterię kondensatorów statycznych. Oświetlenie terenu wysokie na słupach metalowych ocynkowanych sześciokątnych o wysokości około 8 m z oprawami z regulowanym odblaskiem typu SGS, z lampami o najwyższej skuteczności świetlnej, oświetlenie parkowe ozdobne, na słupach powlekanych tworzywem sztucznym w kolorze czarnym o wysokości do 4,5 m z dwiema oprawami. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik 1a oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik 1b . Wszędzie gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych użyto znaków towarowych, patentów lub pochodzenia produktu przy opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie projektowane elementy sieci mogą być zastąpione urządzeniami innych producentów pod warunkiem zachowania identycznej lub zbliżonej charakterystyki technicznej i identycznych lub mniejszych gabarytów zewnętrznych, po uprzednim uzyskaniu akceptacji projektanta. 4. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. Realizacja postępowania przetargowego wiąże się z dostępem do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową opatrzoną klauzulą - Zastrzeżone w rozumieniu ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. O ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.). Informacje niejawne związane z realizacją przedmiotowego zamówienia będą przekazywane wykonawcy w sposób zgodny z wymogami ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ((Dz. U. Nr 196, poz. 1631 z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ratyfikowanymi w trybie ustawy, międzynarodowymi porozumieniami dwustronnymi Polski o ochronie informacji niejawnych. Wykonawcy mają prawo do zapoznania się z przyszłym miejscem inwestycji, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia i jej bezpośrednim otoczeniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości 15 000,00 zł. (piętnaście tysięcy złotych 00/100)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku złożenia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (art. 23 ustawy Pzp). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5 zamawiający dokona kwalifikacji wniosków wg poniższego rankingu: Łączna wartość wykonanych robót budowlanych ___________________________________________________ x 100 punktów x 100% Łączna maksymalna wartość wykonanych robót budowlanych Wykonawcę nie zaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda: 1) oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku składania wniosku wspólnie w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających wniosek wspólnie. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda: 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania wniosku wspólnie w/w dokument składa każdy z wykonawców składających wniosek wspólnie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 3) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty w zakresie CPV - 45000000-7 o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. Wartość co najmniej jednej roboty w zakresie CPV - 45000000-7 musi wynosić nie mniej 500 000 zł. 4) aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego co najmniej jedną osobę do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową w rozumieniu ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. Nr 196, poz. 1631 z 2005 r. z późn. zm.) o klauzuli co najmniej zastrzeżone. UWAGA: Dokumenty, o których mowa muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605). Jeżeli dokument składa się z kilku stron to zaleca się aby każda z nich była poświadczona za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, 11-400 Kętrzyn, ul, Sikorskiego 78 - Kancelaria Jawna pok. 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym można pobrać ze strony internetowej zamawiającego www.warmaz.strazgraniczna.pl Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami i wymaganymi dokumentami musi być podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie prawnym, zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika ze złożonych dokumentów, do wniosku powinno być załączone pisemne pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w przypadku kserokopii poświadczone notarialnie. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia na podstawie art. 23 Ustawy. Dokumenty, które Wykonawca dołączy jako załączniki do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tj. muszą być poświadczone za zgodność przez osobę upoważnioną do podpisania wniosku. Zaleca się, aby poświadczenie dokonane było na każdej zapisanej stronie dokumentu. Wniosek wraz z załącznikami musi być złożony pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zaleca się aby na zewnętrznej kopercie umieścić napis wniosek na Przebudowę i modernizację systemu zasilania elektroenergetycznego w kompleksie w m. Kętrzyn. Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. Wykonawcy winni posiadać zdolność do zapewnienia ochrony informacji niejawnych, które będą przekazywane Wykonawcy lub przez niego wytwarzane w trakcie realizacji zamówienia w sposób zgodny z wymogami ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 196, poz. 1631 z 2005 r. z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ratyfikowanymi w trybie ustawy, międzynarodowymi porozumieniami dwustronnymi Polski o ochronie informacji niejawnych, co zostanie potwierdzone przez Wykonawcę poprzez złożenie w momencie podpisania umowy oświadczenia. Rodzaj informacji niejawnych i zasady dostępu do nich określa Instrukcja Bezpieczeństwa Przemysłowego, która jest integralną częścią umowy. Wykonawcy są zobowiązani do posiadania zdolności do przetwarzania oraz ochrony prawnej danych osobowych, do których może mieć dostęp, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), potwierdzone poprzez złożenie w momencie podpisania umowy oświadczenia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.