eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Apteki Zakładowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Kraków: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Apteki Zakładowej
Numer ogłoszenia: 132130 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Apteki Zakładowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa : Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku do Apteki Zakładowej zgodnie z wykazem asortymentowym i ilościowym określonym w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ (dla każdej części zamówienia oddzielnie). CPV 33100000 1. Zamówienie podzielone jest na 5 części : 1) materiały jednorazowego użytku - CPV 33141000-0 2) rękawiczki ochronne - CPV 33141420-0 , 18424300-0 3) rurki krtaniowe - CPV 33157800-3 4) filtry do ssaków - CPV 33141000-0 5) igły doszpikowe - CPV 33141320-9 2. Zamawiający przewiduje możliwość stosowania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części. 4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu 33.14.13.20 - Igły medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium odpowiednio w wysokości : 1) Część I zamówienia 2 300,00 PLN 2) Część II zamówienia 800,00 PLN 3) Część III zamówienia 200,00 PLN 4) Część IV zamówienia 130,00 PLN 5) Część V zamówienia 200,00 PLN 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania oraz której(ch) części zamówienia dotyczy(ą). 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 12.05.2008 r. do godz. 12,30 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. 1) do 4) SIWZ zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14 , 31-530 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 12:30, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14 , 31-530 Kraków, pok. 218 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 zamówienia : materiały jednorazowego użytku Lp. Asortyment 1 2 1. Igła j.u. 0,5x25 x 100 szt. 2. Igła j.u. 0,6x25 x 100 szt. 3. Igła j.u. 0,7x30 x 100 szt. 4. Igła j.u. 0,8x40 x 100 szt. 5. Igła j.u. 0,9x40 x 100 szt. 6. Igła j.u. 1,2x40 x 100 szt. 7. Strzykawka j.u. 2ml x 100 szt. czytelna skala rozszerzona do 3 ml, kolorystycznie zabarwiony tłok 8. Strzykawka j.u. 5ml x 100 szt. czytelna skala rozszerzona do 6 ml, kolorystycznie zabarwiony tłok 9. Strzykawka j.u. 10ml x 100 szt. czytelna skala rozszerzona do 12 ml, kolorystycznie zabarwiony tłok 10. Strzykawka j.u. 20ml x 100 szt. czytelna skala rozszerzona do 24 ml, kolorystycznie zabarwiony tłok 11. Strzykawka j.u.do pompy infuz. do leków światłoczułych ( bursztynowa ) 50,60 ml, 12. Strzykawka j.u.do pompy infuzyjnej 50,60 ml, 13. Kaniula wykonana z poliuretanu z czterema paskami kontrastującymi w RTG, wyposażona w samodomykający się zawór portu bocznego, elastyczne skrzydełka mocujace o skośnej płaczyźnie, zatyczkę z filtrem hydrofobowym i koreczek luer lock. Rozmiary: 22G - 14G ( średnica 0,9-2,2 i długość 25 - 50 mm) 14. Neoflon 0.6 - lub równoważy - kaniula dla noworodków 0,6x 19 mm - 13 ml na min z korkiem 15. Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 6 16. Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 8 17. Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 10 18. Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 12 19. Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 14 20. Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 16 21. Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 18 22. Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 20 23. Cewnik do odsys. górnych dróg oddechowych nr 22 24. Cewnik do podawania tlenu przez nos (wąsy) długość powyżej 150 cm 25. Cewnik Foley nr 10 26. Cewnik Foley nr 12 27. Cewnik Foley nr 14 28. Cewnik Foley nr 16 29. Cewnik Foley nr 18 30. Cewnik Foley nr 20 31. Cewnik Foley nr 22 32. Elektroda do EKG ( uniwersalna ) dla dorosłych 33. Elektroda do EKG dla dzieci 34. Elektroda do EKG dla noworodków, baza flizelinowa, pakowane po 3 szt 35. Filtr pbakt, pwirusowy dziecięcy (mini) 36. Filtr pbakt, pwirusowy elektrostatyczny, z nawilżaczem i wymiennikiem ciepła i wilgoci dla dzieci o wadze do 3.5 kg 37. Filtr pbakt. pwirusowy uniwersalny z większą skutecznością filtrowania 38. Kranik trójdrożny 39. Maska tlenowa dla dorosłych z drenem, połączenie niestałe 40. Maska tlenowa dla dzieci z drenem, połączenie niestałe 41. Maska tlenowa dla dzieci do wysokich stężeń tlenu 42. Maska tlenowa dla dorosłych do wysokich stężeń tlenu 43. Maska krtaniowa j. u. rozm. 1 -5kg 44. Maska krtaniowa j. u. rozm. 2 10-20kg 45. Maska krtaniowa j.u. rozm. 3 30-50kg 46. Maska krtaniowa j. u. rozm. 4 50-70kg 47. Maska krtaniowa j. u. rozm. 5 70-100kg 48. Pinceta jraz.użytku 49. Przedłużacz do pomp infuz. 50. Przedłużacz do pomp infuz. do leków światłoczułych 51. Dren do tlenu , długość min. 2,1 m 52. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych 53. Przyrząd do szybkiego przetaczania 54. Strzykawka j.u.cewnikowa JANET, typu luer, 100ml 55. Rurka Guedel 1 56. Rurka Guedel 2 57. Rurka Guedel 3 58. Rurka Guedel o rozmiarach : 0, 00, 000 - 59. Rurka intubacyjna nr 2 bez mankietu 60. Rurka intubacyjna nr 2,5 bez mankietu 61. Rurka intubacyjna nr 3 bez mankietu 62. Rurka intubacyjna nr 3,5 bez mankietu 63. Rurka intubacyjna nr 4 bez mankietu 64. Rurka intubacyjna nr 4,5 bez mankietu 65. Rurka intubacyjna nr 5 z mankietem 66. Rurka intubacyjna nr 5,5 z mankietem 67. Rurka intubacyjna nr 6 z mankietem 68. Rurka intubacyjna nr 6,5 z mankietem 69. Rurka intubacyjna nr 7 z mankietem 70. Rurka intubacyjna nr 7,5 z mankietem 71. Rurka intubacyjna nr 8 z mankietem 72. Rurka intubacyjna nr 8,5 z mankietem 73. Rurka intubacyjna nr 9 z mankietem 74. Rurka intubacyjna nr 9,5 z mankietem 75. Rurka intubacyjna nr 10 z mankietem 76. Zaciskacz do pępowiny 77. Żel do ekg 250g 78. Żel do usg 500g 79. Zgłębnik żołądkowy nr 16, 18, 20 80. Plaster do kaniul 81. Ostrza wymienne do skalpela, wykonane ze stali węglowej, nr. 23, pakowane po 100 szt 82. Golarka jednorazowa 83. Sterylne paski do zamykania ran - Steri Strip lub równoważne, rozm. 6 x 75 mm 84. Maski z nebulizatorem dla dorosłych 85. Maski z nebulizatorem dla dzieci 86. Okulary tlenowe dla noworodków 87. Łączniki do tlenu - obrotowe, kątowe (układ T) 88. Łącznik schodkowy do ssaka 89. Zestaw do konikotomii 90. Zestaw do drenażu opłucnej zawierający kaniulę punkcyjną, cewnik, zbiornik o poj. Ok. 2L, łącznik z zastawką antyzwrotną, kranik trójdrożny, strzykawkę poj. Ok. 60ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa rękawiczek ochronnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 2 1. Rękawice lateksowe chirurgiczne,pudrowane, sterylne, poziom AQL 1,0 - pakowane po 1 parze a) nr 6,5 b) nr 7 c) nr 8 2. Rękawice lateksowe, niejałowe bezpudrowe, zgodne z normą EN 455, poziom AQL 1,5 - oznaczony na opakowaniu, pakowane po 100 szt. a) Małe (S) b) Średnie (M) c) Duże (L) 3. Rękawice winylowe, niejałowe, bezpudrowe, długość 245 mm zgodne z normą EN 455 pakowane po 100 szt. a) Średnie (M) b) Duże (L) 4. Rękawiczki chirurgiczne Nuzonex lub równoważne o takich samych parametrach tzn. neopreonowe, bezpudrowe, polimeryzowane, teksturowane, bezproteinowe, poziom AQL 1,0 pakowane po 25 par, rozm nr. 8.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa rurek krtaniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. rurka krtaniowa j. u. rozm 3 60 2. rurka krtaniowa j.u. rozm 4 60 3. rurka krtaniowa j.u. rozm 5 60.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa filtró do ssaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtry bakteryjno-wirusowe do ssaków kompatybilne ze ssakiem Laerdal 2. Filtry bakteryjno-wirusowe do ssaków kompatybilne ze ssakiem Boscarol.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa igieł doszpikowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. igła doszpikowa - jednorazowa igła do infuzji śródkostnej umożliwiająca bezpieczny i prosty dostęp żylny w celu podania płynów lub medykamentów oznaczona kolorem umożliwiającym rozpoznanie wielkości i przeznaczenia dla dorosłych 2. igła doszpikowa - jednorazowa igła do infuzji śródkostnej umożliwiająca bezpieczny i prosty dostęp żylny w celu podania płynów lub medykamentów oznaczona kolorem umożliwiającym rozpoznanie wielkości i przeznaczenia dla dzieci.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.