eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Remont dróg gminnych na terenie gminy Lubartów w 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Lubartów: Remont dróg gminnych na terenie gminy Lubartów w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 132116 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, fax 081 8545901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lubartowug.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie gminy Lubartów w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A.---- Chlewiska droga nr geod 893 przebieg od dr pow.1551L w kier. Garbarni odc. remontowany dł. 0,32 km,- szer. 4,0 mb, pas drogi szer. 8,0 mb remont istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową, regulacja studni kanalizacyjnych, wykonanie włączenia do drogi powiatowej nr 1551 L B. ----- Skrobów Kol. droga przejęta z UM Lubartów (dz.1, 6/8, 6/9, 20/2 ) przebieg o dr pow.1543 L - Al. Zwycięstwa- do drogi bitumicznej stanowiącej drogę serwisową przy obwodnicy (własność G D D K i A) odc. remontowany dł . 900 mb szerokości zmiennej . Na odc. dł. 246 mb -od Al. Zwycięstwa w kier. północ. szerokość remont 5,0 mb. (na długości działki 6/9 i 6/8 ) na pozostałym odcinku do drogi powiatowej 1543 L (654 mb) szerokość remontu 3,00 mb Powierzchnia utwardzenia (remontu) - 3360 m2 Przed przystąpieniem do robót należy geodezyjnie wyznaczyć granice pasa remontowanej drogi Remont wykonać w technologii stabilizacji piasku cementem-grubość podbudowy po wykonaniu 15 cm (20 kg cementu/m2), impregnacja podbudowy betonowej emulsją, podwójne powierzchniowe utrwalenie (emulsją + grysem) C. --- droga gminna nr 103352 L od dr pow. nr 1545 L do Nowodwór Piaski na długości 0,95 km utwardzić pobocza drogi obustronnie klińcem na szerokości 2x 0,75 mb D. ---- droga gminna w Kol. Annobór (koło Remizy strażackiej odc. remontowany dł. 0,42 km -szer. 4,0 mb, szer. pasa drogi-3,0 -8,0 mb. remont istniejącej podbudowy kruszywem naturalnym z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem emulsją asfaltową , powierzchnia remontowana - 1680,00 m² E.----- droga gminna w Annoborze (koło lasu w kier. Trzcińca) nr geod.523 szer. pasa 3,0 mb odc. remontowany dług ok. 1,0 km szer. 3,0 mb (od kapliczki-krzyża do pierwszych zabudowań za lasem) wykonać remont polegający na profilowaniu istniejącej nawierzchni gruntowo -żużlowej , rozścielenie na szerokości 3,0 mb klińca 0-32 grubości średniej 15 cm oraz zagęszczenie warstwy tłuczniowej sprzętem mechanicznym. G.---- droga gminna 103361 L Trzciniec- Majdan Kozłowiecki szer. pasa drogi zmienna dług rem 2,07 km szer. remontowana 2,5-3,5 mb powierzchnia remontowana 6900 m2 Remont będzie polegał na impregnacji podbudowy betonowej emulsją asfaltową oraz wykonaniu podwójnego powierzchniowego utrwalenia (emulsja +grys) oraz regulacji wysokościową studzienek kanalizacyjnych. H. ----- droga gminna nr 103360 L Baranówka -Trzciniec szer. pasa drogi 6,0 mb Dług. rem odc. 0,825 km. Szer. rem odc. 3,60 mb, powierzchnia remontowanego odcinka 2970 m2 Regulacja wysokościową studzienek kanalizacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie wykonawstwa robót budowlanych objętych zamówieniem, potwierdzone przez zaświadczenie lub odpis z rejestru, o którym mowa w p. 7.1.1 SIWZ; 2.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - oraz potencjał techniczny, do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat min. 3 roboty budowlane-drogowe odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju urządzeń jakimi winien dysponować wykonawca, także dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia - kierownika/ów budowy i robót z odpowiednimi uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, należących do Izby Inżynierów Budownictwa, a także min. 10 pracowników (operatorzy, kierowcy, monterzy, robotnicy) przewidzianych do wykonania zamówienia. 2.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - dyspononują środkami na sfinansowanie 100% wartości zadania, oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o którym mowa w p. 7.3.3 SIWZ; 2.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 2.2.1 wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wyko¬nując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2.2.2 wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub ogłoszono ich upadłość; 2.2.3 wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdro¬wotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni prze-widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu; 2.2.4 osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za prze¬stępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzie¬lenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, prze¬stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 2.2.5 spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 2.2.6 spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 2.2.7 spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. 2.2.8 osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; 2.2.9 podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2.2.10 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający wymaga załączenia do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, oraz Zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczące tych osób. 3.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca; 3) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 4) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót drogowych remontowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom drogowym remontowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje od zamawiających);dot. wybranych min. trzech wykonanych robót. 3.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.4 Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3.1 podpunkty 1, 4 i 5 SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.5 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p. 3.4 oraz w p. 3.1 podpunkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubartowug.bip.e-zeto.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubartów, ul.Lubelska 18A tel. 0-82 855-35-86.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Lubartów ul. Lubelska 18A 21-100 Lubartów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.