eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wilkołaz Pierwszy › Przebudowa drógCześć I Przebudowa drogi gminnej na działce nr 205 obręb ewidencyjny Rudnik Szlachecki gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+912 i Przebudowa drogi gminnej nr 108319L w miejscowości Ostrów - Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 1,209 km Część IIPrzebudowa drogi gminnej nr 108334L położonej na działce nr ew. 74 w miejscowości Wilkołaz Dolny Gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+735,8 Część IIIPrzebudowa drogi gminnej nr 108343L w miejscowości Wilkołaz Górny - Zdrapy od km 0+000 do km 2+ 631,5 z wyłączeniem odcinka od km 0+720 do km 0+882.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Wilkołaz Pierwszy: Przebudowa dróg: Cześć I : Przebudowa drogi gminnej na działce nr 205 obręb ewidencyjny Rudnik Szlachecki gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+912 i Przebudowa drogi gminnej nr 108319L w miejscowości Ostrów - Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 1,209 km Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 108334L położonej na działce nr ew. 74 w miejscowości Wilkołaz Dolny Gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+735,8 Część III: Przebudowa drogi gminnej nr 108343L w miejscowości Wilkołaz Górny - Zdrapy od km 0+000 do km 2+ 631,5 z wyłączeniem odcinka od km 0+720 do km 0+882.
Numer ogłoszenia: 132087 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilkołaz , 9, 23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie, tel. 081 8212001, 8212035, faks 081 8212695.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg: Cześć I : Przebudowa drogi gminnej na działce nr 205 obręb ewidencyjny Rudnik Szlachecki gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+912 i Przebudowa drogi gminnej nr 108319L w miejscowości Ostrów - Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 1,209 km Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 108334L położonej na działce nr ew. 74 w miejscowości Wilkołaz Dolny Gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+735,8 Część III: Przebudowa drogi gminnej nr 108343L w miejscowości Wilkołaz Górny - Zdrapy od km 0+000 do km 2+ 631,5 z wyłączeniem odcinka od km 0+720 do km 0+882..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dróg na terenie gminy Wilkołaz z podziałem na części: Cześć I : Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej na działce nr 205 obręb ewidencyjny Rudnik Szlachecki gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+912 i Przebudowa drogi gminnej nr 108319L w miejscowości Ostrów - Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 1,209 km Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Pomocniczo dołączono przedmiary. W ramach przebudowy drogi przewidziano: Przebudowę drogi gminnej na działce nr 205 obręb ewidencyjny Rudnik Szlachecki gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+912 a) wzmocnienie istniejącej nawierzchni szer. 3,5 m b/ wykonanie mijanek c/ obustronne umocnienie poboczy szerokości 0,75 m e) ustawienie oznakowania pionowego. Powyższe wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego i Przebudowę drogi gminnej nr 108319L w miejscowości Ostrów - Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 1,209 km a) wzmocnienie istniejącej nawierzchni szer. 3,5 m b/ wykonanie mijanek c/ obustronne umocnienie poboczy szerokości 0,50 m e) ustawienie oznakowania pionowego Powyższe wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 108334L położonej na działce nr ew. 74 w miejscowości Wilkołaz Dolny Gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+735,8 Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 108334L położonej na działce nr ew. 74 w miejscowości Wilkołaz Dolny Gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+735,8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Pomocniczo dołączono przedmiary. W ramach przebudowy drogi przewidziano: a) wzmocnienie istniejącej nawierzchni szer. 3,0 m b/ wykonanie mijanek c) wykonanie poszerzenia nawierzchni w dwóch miejscach d/ obustronne umocnienie poboczy szerokości zmiennej 0,5m lub 0,75 m e) ustawienie oznakowania pionowego. Powyższe wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego Część III: Przebudowa drogi gminnej Nr 108343L Wilkołaz Górny - Zdrapy od km 0+000 do km 2+631,5 z wyłączeniem odcinka od km 0+720 do km 0+882 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Pomocniczo dołączono przedmiary. W ramach przebudowy drogi przewidziano: a) wzmocnienie istniejącej nawierzchni szer. 3,5 m b/ wykonanie mijanek c/ obustronne umocnienie poboczy szer. 0,75 m d ) ustawienie oznakowania pionowego. Powyższe wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.32.00-1, 45.23.30.00-9, 45.31.43.00-4, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część I: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000.00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 PLN) Część: II : 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000.00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN) Część III : 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000.00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 PLN) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BS Ziemi Kraśnickiej Oddział Wilkołaz 41871710352002200001430004 z dopiskiem na blankiecie przelewu : Część I - wadium na Przebudowę drogi gminnej na działce nr 205 obręb ewidencyjny Rudnik Szlachecki gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+912 i Przebudowa drogi gminnej nr 108319L w miejscowości Ostrów - Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 1,209 km Część II - wadium na Przebudowę drogi gminnej nr 108334L położonej na działce nr ew. 74 w miejscowości Wilkołaz Dolny Gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+735,8 Część III - wadium na Przebudowę drogi gminnej nr 108343L w miejscowości Wilkołaz Górny - Zdrapy od km 0+000 do km 2+ 631,5 z wyłączeniem odcinka od km 0+720 do km 0+882 Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób czytelny umożliwiający identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami zawartymi w art. 46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II, III. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał.nr 2a, 2b, 2c).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II, III. Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 pzp. Dodatkowo, wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w wykonaniu co najmniej jednego zadania obejmującego swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont (z wyłączeniem remontów cząstkowych) drogi/ulicy o wartości nie mniej niż 400.000,00zł z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. ( zał. nr 4a, 4b, 4c)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II, III. Warunek ten uważać się będzie za spełniony, jeżeli złożone zostanie wymagane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 pzp. Zamawiający nie precyzuje warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Warunek oceniony zostanie na podstawie oświadczenie stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II, III. Dodatkowo, Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym: - co najmniej 1 osobą pełniącą funkcje kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. ( zał. nr 5a,5b,5c oraz 6a, 6b, 6c). Uwaga: Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2016 r. , poz. 290 ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulacje odrębna stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2016, poz. 65 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część I, II, III. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał.nr 2a,2b,2c). 2. Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Nie dopuszcza się kserokopii pisemnego zobowiązania, o którym mowa w zdaniu poprzednik (dokument powinien mieć formę oryginału). Zamawiający wymaga podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 4. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.2 pkt. 5 ustawy Pzp. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1-1.4 winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt 2,3,4 powinien spełnić każdy z wykonawców samodzielnie. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów opisanych w dziale VI SIWZ zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi zasobami przez Wykonawcę, stanowiące załącznik nr 8a,8b,8c do SIWZ (jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - gwarancja - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową będą wynikały z ustaleń gwarancyjnych oraz zobowiązań wynikających z propozycji zawartych w ofercie i umowie. 2.Termin wykonania zamówienia: Cześć I do 15 listopada 2016 roku Część II: do 15 listopada 2016 roku Część III: do 30 sierpnia 2017 roku ( inwestycja do realizacji w 2017 roku ) 3.Zamawiajacy wymaga udzielenia gwarancji na wykonanie roboty na okres .... miesięcy od daty odbioru końcowego robót. 4.Zamawiający, zgodnie z art.144 ustawy-Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) Termin wykonania umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony zamawiającemu i zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru w dzienniku budowy, c) poleceń wydawanych przez Inspektora Nadzoru mających wpływ na termin wykonania lecz nie wynikających z uchybień Wykonawcy, d) wykopalisk uniemożliwiających prowadzenie robót, e) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej - termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usuniecie wad w projekcie, f) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót z przyczyn niezależnych od wykonawcy, g) podpisania umowy na zamówienia dodatkowe, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o ile wykonywanie tych zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy. 2) Zamawiający, jeżeli projekt dotyczący realizacji inwestycji zostanie zakwalifikowany do dofinansowania, przewiduje również możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, gdy: a) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy instytucjami nadzorującymi wdrażanie projektu, c) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących projektu. 3) W uzasadnionych przypadkach, w ramach przedmiotowego zamówienia, dopuszcza się, za zgodą zamawiającego, możliwość wykonania robót budowlanych w inny sposób niż określono to w dokumentacji projektowej (tj. wykonania tzw. robót zamiennych). Przedmiotowe zmiany muszą być korzystne dla Zamawiającego (zamiany na materiały, urządzenia, sprzęt posiadające co najmniej takie parametry techniczne, jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty) i nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana sposobu wykonania robót, o której mowa powyżej może być dokonana jedynie za zgodą Zamawiającego i może nastąpić w szczególności na skutek zmian technologicznych spowodowanych na przykład następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, d) konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych czy technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie lub błędów w dokumentacji projektowej, f) pozwolą osiągnąć obniżenie kosztów eksploatacji, lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, g) są korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy i przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu zamówienia, h) wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. 4) Zamawiający przewiduje dokonanie zmian w umowie będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., b) wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 pkt 4 Prawa budowlanego, c) konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy, d) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, e) kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami. 5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany kierownika budowy i kierowników robót, przy czym osoby zastępujące muszą spełniać warunki określone w umowie. 6) Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulega kwota netto, bez zmiany kwoty brutto. 7) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie nie przewidział korzystania z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. 8) w przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców i dalszych podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie. 5. Inne istotne dla stron postanowienia umowy oraz warunki umowy, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym integralna część SIWZ. 6. Umowa pod rygorem nieważności wymaga zachowania formy pisemnej. 7. Postanowienia projektu umowy nie podlegają negocjacjom i nie mogą być zmieniane lub uzupełniane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugwilkolaz.e-bip.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wilkołaz Wilkołaz Pierwszy 9 23-212 Wilkołaz tel. 81 82120001; fax 81 8212695;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Wilkołaz Wilkołaz Pierwszy 9 23-212 Wilkołaz tel. 81 82120001; fax 81 8212695;.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie: przetarg nieograniczony jako część zamówienia w ramach realizacji projektu Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, na lata 2014-2020, w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.) o wartości szacunkowej powyżej 30.000 euro.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg: Cześć I : Przebudowa drogi gminnej na działce nr 205 obręb ewidencyjny Rudnik Szlachecki gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+912 i Przebudowa drogi gminnej nr 108319L w miejscowości Ostrów - Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 1,209 km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć I : Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej na działce nr 205 obręb ewidencyjny Rudnik Szlachecki gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+912 i Przebudowa drogi gminnej nr 108319L w miejscowości Ostrów - Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 1,209 km Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Pomocniczo dołączono przedmiary. W ramach przebudowy drogi przewidziano: Przebudowę drogi gminnej na działce nr 205 obręb ewidencyjny Rudnik Szlachecki gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+912 a) wzmocnienie istniejącej nawierzchni szer. 3,5 m b/ wykonanie mijanek c/ obustronne umocnienie poboczy szerokości 0,75 m e) ustawienie oznakowania pionowego. Powyższe wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego i Przebudowę drogi gminnej nr 108319L w miejscowości Ostrów - Kolonia gm. Wilkołaz na odcinku długości 1,209 km a) wzmocnienie istniejącej nawierzchni szer. 3,5 m b/ wykonanie mijanek c/ obustronne umocnienie poboczy szerokości 0,50 m e) ustawienie oznakowania pionowego Powyższe wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.32.00-1, 45.23.30.00-9, 45.31.43.00-4, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. gwarancja - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg: Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 108334L położonej na działce nr ew. 74 w miejscowości Wilkołaz Dolny Gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+735,8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 108334L położonej na działce nr ew. 74 w miejscowości Wilkołaz Dolny Gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+735,8 Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej nr 108334L położonej na działce nr ew. 74 w miejscowości Wilkołaz Dolny Gmina Wilkołaz od km 0+000 do km 1+735,8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Pomocniczo dołączono przedmiary. W ramach przebudowy drogi przewidziano: a) wzmocnienie istniejącej nawierzchni szer. 3,0 m b/ wykonanie mijanek c) wykonanie poszerzenia nawierzchni w dwóch miejscach d/ obustronne umocnienie poboczy szerokości zmiennej 0,5m lub 0,75 m e) ustawienie oznakowania pionowego. Powyższe wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.32.00-1, 45.23.30.00-9, 45.31.43.00-4, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa dróg: Część III: Przebudowa drogi gminnej nr 108343L w miejscowości Wilkołaz Górny - Zdrapy od km 0+000 do km 2+ 631,5 z wyłączeniem odcinka od km 0+720 do km 0+882.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III: Przebudowa drogi gminnej Nr 108343L Wilkołaz Górny - Zdrapy od km 0+000 do km 2+631,5 z wyłączeniem odcinka od km 0+720 do km 0+882 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: dokumentacja projektowa i szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Pomocniczo dołączono przedmiary. W ramach przebudowy drogi przewidziano: a) wzmocnienie istniejącej nawierzchni szer. 3,5 m b/ wykonanie mijanek c/ obustronne umocnienie poboczy szer. 0,75 m d ) ustawienie oznakowania pionowego. Powyższe wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25-2, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-8, 45.23.32.00-1, 45.23.30.00-9, 45.31.43.00-4, 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.90-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2017.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.