eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › - Dostawa i instalacja systemu informatycznego do obsługi Przychodni ( oprogramowanie ) - Dostawy sprzętu i aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Bydgoszcz: - Dostawa i instalacja systemu informatycznego do obsługi Przychodni ( oprogramowanie ) - Dostawy sprzętu i aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 132053 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii , ul. K.K. Baczyńskiego 17, 85-822 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. +48523727905, faks +48523726350.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: - Dostawa i instalacja systemu informatycznego do obsługi Przychodni ( oprogramowanie ) - Dostawy sprzętu i aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa , montaż, uruchomienie i przeszkolenie w obsłudze n/w sprzętu, aparatów, systemu informatycznego do obsługi komórek Zamawiającego. Pakiet nr 1 - Monitor kontrolujący parametry życiowe pacjenta Pakiet nr 2 - Dwukanałowy elektrostymulator Pakiet nr 3 - Dwukierunkowy Doppler z wyświetlaczem i wbudowaną drukarką Pakiet nr 4 - Stacjonarny aparat do pomiaru ciśnienia krwi i pulsu z drukarką Pakiet nr 5 - Sprzęt do Pracowni okulistycznej Pakiet nr 6 - Kozetka lekarska metalowa Pakiet nr 7 - System informatyczny do obsługi komórek Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 72.26.70.00-4, 72.26.80.00-1, 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony dla pakietu nr 7 jeżeli Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 3 kontrakty porównywalne z przedmiotem zamówienia (sprzedaż i instalacja systemu informatycznego dla placówek służby zdrowia) Dla pozostałych pakietów 1-6 Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Deklaracja zgodności, certyfikat CE lub kopia zgłoszenia/wpisu do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych dla oferowanych wyrobów dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3 , 4, 5, 6

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Podpisany i wypełniony formularz oferty i cenowy - załącznik Nr 3. i Nr 4 2. Podpisany i wypełniony załącznik wymagania techniczne załącznik nr 5 i nr 10 i warunki serwisu załącznik nr 6 ( dotyczy pakietów 1-6 ) 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik Nr 7, jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców. W przypadku oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bcde.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ, 85-822 Bydgoszcz, ul. K.K. Baczyńskiego 17, pokój nr 129 Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 14:00, miejsce: Bydgoskie Centrum Diabetologii i Endokrynologii SPZOZ, 85-822 Bydgoszcz, ul. K.K. Baczyńskiego 17, pokój nr 129 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Monitor kontrolujący parametry życiowe pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i uruchomienie monitora kontrolującego parametry życiowe pacjenta - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
    • 3. Ocena warunków serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dwukanałowy elektrostymulator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukanałowy elektrostymulator - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
    • 3. Ocena warunków serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dwukierunkowy Doppler z wyświetlaczem i wbudowaną drukarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwukierunkowy Doppler z wyświetlaczem i wbudowaną drukarką - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
    • 3. Ocena warunków serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stacjonarny aparat do pomiaru ciśnienia krwi i pulsu z drukarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stacjonarny aparat do pomiaru ciśnienia krwi i pulsu z drukarką - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
    • 3. Ocena warunków serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt do Pracowni okulistycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprawy próbne uniwersalne - 1 szt. Tonometr impresyjny Schiotza - 1 szt. Oftalmoskop akumulatorowy - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
    • 3. Ocena warunków serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kozetka lekarska metalowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetka lekarska metalowa - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Okres udzielanej gwarancji - 15
    • 3. Ocena warunków serwisu - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: System informatyczny do obsługi komórek Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa , uruchomienie i przeszkolenie zamontowanego systemu informatycznego do obsługi komórek Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.00.00-5, 72.26.30.00-6, 72.26.70.00-4, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.