eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Adaptacja budynku przy ul. Winnej w Elblągu na Centrum Pomocy Rodzinie - ETAP III.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Elbląg: Adaptacja budynku przy ul. Winnej w Elblągu na Centrum Pomocy Rodzinie - ETAP III.
Numer ogłoszenia: 13204 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 226514 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, fax 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku przy ul. Winnej w Elblągu na Centrum Pomocy Rodzinie - ETAP III..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Adaptacja budynku przy ul. Winnej w Elblągu na Centrum Pomocy Rodzinie - ETAP III przedmiot główny: nazewnictwo wg CPV: roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Zamówienie dotyczy kontynuowania przerwanych robót budowlanych związanych z przystosowaniem istniejącego budynku przy ul. Winnej 9 w Elblągu do nowych funkcji. Zakres robót budowanych objętych zamówieniem obejmuje wykonanie adaptacji części piwnic budynku na potrzeby Centrum Pomocy Rodzinie oraz Straży Miejskiej wraz z robotami towarzyszącymi. Przedmiot zamówienia oraz ilość robót do wykonania określają przedmiary robót. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa: PRZEDMIAR ROBÓT: Książka Przedmiarów Nazwa inwestycji: Centrum Pomocy Rodzinie Adres inwestycji: ul. Winna , 82-300 Elbląg Przedmiar robót przekazywany jest wraz ze SIWZ jako ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.umelblag.pl 3. Zamawiający informuje, że oferta winna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiarów, jak również niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza i placu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie z energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, jak również wszelkie opłaty związane z odbiorem. 4. W przypadku dostarczenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, Zamawiający wymaga, aby były one zgodne ze wzorcami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że w przypadku wygrania przetargu, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia i przedłożenia do zatwierdzenia w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót objętych umową. 6. Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy dla całości robót licząc od daty odbioru. Zamawiający korzystać będzie z uprawnień wynikających z instytucji rękojmi przez okres 3 miesięcy po upływie gwarancji. 7. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 647 ze znaczkiem 1 - Kodeksu Cywilnego. 8. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 9. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego. 10. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom 11. Zakres zamówienia: a) uzupełnienie elementów wykończeniowych typu Siding przy wejściu do budynku, b) wykonanie i montaż ścianki aluminiowej przeszklonej oraz lady i rolety w pomieszczeniu portierni, c) wykonanie robót wykończeniowych w części piwnic obiektu, łącznie z instalacjami wod.-kan. i elektrycznymi, d) wykonanie i montaż zadaszenia z poliwęglanu nad tarasem, e) przedłużenie komina wentylacyjnego (wykonanie i montaż), f) wykonanie studzienek okiennych wraz z odwodnieniem. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu realizowanych robót do wysokości środków posiadanych w budżecie na dany rok kalendarzowy lub odstąpienia od realizacji robót. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00-7.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 156785,05 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kompleksowa Obsługa Budownictwa - Kujawski Sp. z o.o., ul. Wyspiańskiego 6-8, 82-300 Elbląg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 156785.05
  • Oferta z najniższą ceną: 156785.05 / oferta z najwyższą ceną: 180356.75
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.