eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów o granulacji 2/5 mm i emulsji modyfikowanej na drogach utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie w roku 2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Strzelin: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów o granulacji 2/5 mm i emulsji modyfikowanej na drogach utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie w roku 2016
Numer ogłoszenia: 132047 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68365 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie, ul. Kamienna 3, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 71 3921278, faks 71 7351124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych przy użyciu grysów o granulacji 2/5 mm i emulsji modyfikowanej na drogach utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie w roku 2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace obejmujące wykonanie remontów cząstkowych na nawierzchniach bitumicznych dróg administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Strzelinie (powiatowych i wojewódzkich) przy zastosowaniu technologii wypełniania ubytków nawierzchni emulsją modyfikowaną i grysami mechanicznie przy użyciu remonterów drogowych w przewidywanej ilości 1.150,00 Mg (megagram). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. Nr 8 do SIWZ - Szczegółowej specyfikacji technicznej. Wykonawca wykona wszystkie roboty z dostarczonych przez siebie materiałów, a także przy użyciu odpowiedniego sprzętu. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymogom, które określa art. 10 ust. 2 ustawy Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 290). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w zależności od stanu technicznego nawierzchni. Zamawiający będzie ustalał zakres robót w formie zleceń na poszczególne remonty z ustaleniem terminu ich wykonania. Wykonawca będzie dokonywał każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania zlecenia ważenia remonterów (na koszt Wykonawcy) w obecności przedstawiciela Zamawiającego i na każde jego polecenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (punkt wagowy w Strzelinie lub w innej miejscowości na terenie Powiatu Strzelińskiego). Opłatę za ważenie remonterów należy ująć w cenie oferty. Zamówienie dotyczy wszystkich dróg będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie. Prowadzenie robót musi odbywać się przy ograniczonym lokalnie ruchu drogowym. Wymagany minimalny okres gwarancji wynosi: 12 miesięcy od daty podpisania odbioru końcowego robót będących przedmiotem poszczególnego zlecenia. Wymagany maksymalny czas remontu ubytków zagrażających bezpieczeństwu ruchu wynosi 24 godziny od momentu zgłoszenia (faksem)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ago drogi sp. z o.o., Golędzinów, ul.Obornicka 80, 55-120 Oborniki Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 423333,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 253195,50

  • Oferta z najniższą ceną: 253195,50 / Oferta z najwyższą ceną: 463956,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.