eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Świadczenie usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostek organizacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Radom: Świadczenie usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 13202 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21 A/306, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3856350, fax 048 3856415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostek organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego dla Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz podległych jednostek organizacyjnych. 1. Świadczenie usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego i teletransmisyjnego obejmuje wykonanie napraw oraz konserwację sprzętu wyszczególnionego w załączniku nr 1 do rozdziału II przedmiotowej SIWZ. 2. Miejscem świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia jest Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A oraz niżej wymienione podległe jednostki organizacyjne: 2.a. Inspektorat ZUS w Grójcu, ul. Jana Matejki 10; 2.b. Inspektorat ZUS w Kozienicach, ul. Radomska 30; 2.c. Inspektorat ZUS w Przysusze, ul. Radomska 28; 2.d. Inspektorat ZUS w Szydłowcu, ul. Sowińskiego 6; 2.e. Inspektorat ZUS w Zwoleniu, ul. Bogusza 20; 2.f. Biuro Terenowego ZUS w Lipsku, ul. Partyzantów 10; 2.g. Biuro Terenowe ZUS w Pionkach, ul. Spokojna 10.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 1.a. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonych przez wykonawcę poniższych dokumentów: 1.a.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.a.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.a.3. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.b. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonych przez powyższych wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1.b.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego wykonawcę; 1.b.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego wykonawcę; 1.b.3. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - musi być złożone przez każdego wykonawcę; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2.a. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonych przez wykonawcę poniższych dokumentów: 2.a.1. wykaz osób, które będą realizowały zamówienie oraz ważny certyfikat firmy Novell NetWare potwierdzający, że jedna z osób przewidziana do realizacji zamówienia (wymieniona w wykazie) posiada kwalifikacje do wykonywania usług technicznych związanych z oprogramowaniem sieciowym tej firmy - wymagany co najmniej certyfikat CNE; 2.a.2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego oraz teletransmisyjnego trwających nie krócej niż 12 miesięcy o łącznej wartości 200.000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 2.b. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonych przez powyższych wykonawców niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 2.b.1. wykaz osób, które będą realizowały zamówienie oraz ważny certyfikat firmy Novell NetWare potwierdzający, że jedna z osób przewidziana do realizacji zamówienia (wymieniona w wykazie) posiada kwalifikacje do wykonywania usług technicznych związanych z oprogramowaniem sieciowym tej firmy - wymagany co najmniej certyfikat CNE - warunek będzie spełniony jeżeli ww. dokument złoży jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 2.b.2. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego oraz teletransmisyjnego trwających nie krócej niż 12 miesięcy o łącznej wartości 200.000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - warunek będzie spełniony jeżeli należyte wykonanie wymaganej liczby usług udokumentuje jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 3. złożą oświadczenie w zakresie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3.a. ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego przez wykonawcę oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3.b. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi przez analizę, metodą spełnia/nie spełnia, złożonego oświadczenia w zakresie spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - musi być złożone przez każdego wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz ofertowy - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; - dokument musi być złożony w formie oryginału. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku złożenia oferty przez spółkę jawną stosowne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego musi odnosić się do spółki jawnej, a nie jej wspólników. - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 5. Wykaz osób, które będą realizowały zamówienie oraz ważny certyfikat firmy Novell NetWare potwierdzający, że jedna z osób przewidziana do realizacji zamówienia (wymieniona w wykazie) posiada kwalifikacje do wykonywania usług technicznych związanych z oprogramowaniem sieciowym tej firmy - wymagany co najmniej certyfikat CNE; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego oraz teletransmisyjnego trwających nie krócej niż 12 miesięcy o łącznej wartości 200.000 zł w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ;; - dokument może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 7. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; - dokument musi być złożony w formie oryginału.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub/files/13186/iiQ0w9y73kQ.pdf

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A w Wieloosobowym Stanowisku ds. Zamówień Publicznych, w pokoju nr 306 (III piętro - wejście A).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 08:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego ZUS Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A w Wieloosobowym Stanowisku ds. Zamówień Publicznych, w pokoju nr 306 (III piętro - wejście A).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: w sprawach formalnych mgr Rozanna Jaśkiewicz - Starszy Specjalista Wieloosobowego Stanowiska ds. Zamówień Publicznych tel. (048) 38-56-350 w godz. 8:00 - 12:00 w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia mgr inż. Robert Wężykowski - Zastępca Naczelnika Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. (048) 38-56-400 w godz. 8:00 - 15:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.