Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Koszalin: Remont nawierzchni placu oraz remont budynku przy ul. Starogrodzkiej 20 w Drawsku Pomorskim będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim
Numer ogłoszenia: 132011 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34a, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428656, fax 094 3422417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.po.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni placu oraz remont budynku przy ul. Starogrodzkiej 20 w Drawsku Pomorskim będącego siedzibą Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: - Rozbiórka posadzek tarasów i schodów wraz z cokołami i warstwami podposadzkowymi, - Demontaż i montaż wpustu podłogowego w posadzce tarasu, - Wykonanie nowych warstw izolacji termicznej i przeciwwodnej tarasu wraz z warstwami nośnymi i wyrównawczymi z zaprawy cementowej, - Wykonanie posadzek terakotowych na tarasach i schodach wraz z cokolikami, - Rozbiórka okładzin schodów z terakoty wraz - Odbicie i uzupełnienie tynków cementowo-wapiennych na elewacji budynku, - Malowaniem emulsyjne fragmentów elewacji, - Malowanie olejne balustrad z rur na tarasie i krat okiennych - Rozbiórka obróbek blacharskich i wykonanie nowych, - Rozbiórka pokrycia dachowego z papy i blachy falistej, - Rozbiórka pokrycia dachu i podsufitki z płyt azbestowo-cementowych, - Rozbiórka i odtworzenie deskowania dachu, - Impregnacja grzybobójcza drewnianej konstrukcji dachu, - Naprawa szlichty cementowej na powierzchni dachu, - Wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, - Rozbiórka i montaż nowych rynien i rur spustowych, - Wykonanie sufitów z płyt gipsowo-kartonowych, - Malowanie emulsyjne ścian i sufitów, - Wykonanie posadzek cementowych gr. 3,5 cm, - Wymiana bram garażowych, - Rozbiórka istniejącej betonowej i asfaltowej nawierzchni placu, - Wymiana krawężników betonowych, - Wymiana podbudowy pod nawierzchnię placu, - Wykonanie nawierzchni placu z kostki granitowej, - Usunięcie gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych i gruntu z wykopów, - Transport płyt azbestowo-cementowych przystosowanym pojazdem na składowisko odpadów,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz opis sposobu dokonania oceny spełnienia tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Posiadają doświadczenie i mogą się wykazać, że zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zadania związane z remontem pomieszczeń budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej, z uwzględnieniem remontów chodników lub placów, przy czym wartość każdego z zadań była wyższa od kwoty 100.000,00 zł (brutto). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych wraz z ofertą - (SPEŁNIA/NIESPEŁNIA).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadań wiązanych z remontem pomieszczeń budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej, z uwzględnieniem remontów chodników lub placów, przy czym wartość każdego z zadań była wyższa od kwoty 100.00,00 zł (brutto) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 3. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie zadania wykazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2 zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.po.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Koszalinie ul. Wł. Andersa 34a 75-950 Koszalin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Prokuratury Okręgowej w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34a w pokoju nr 134.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Zarządzanie Projektem pt.: Przebudowa drogi wojewódzkiej w województwie zachodniopomorskim
- Przebudowa DW 103 odc. Mokrawica-Jatki
- Przebudowa DW 106 odc. Okunica - Pyrzyce
- Wykonanie spowolnienia ruchu w ciągu DW 120 m. Kobylanka, ul. Szkolna
- Przebudowa placu wokół budynku biurowego ZZDW w Koszalinie - przebudowa parkingu
- Obsługa szaletów miejskich
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miejskiego w Lipsku i świetlicy wiejskiej w Rygałówce wraz z przebudową parkingów przy tych budynkach.
- Przebudowa i rozbudowa budynku filii Centrum Kultury i Turystyki, Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej i Orkiestry Dętej w Leszczynie - ETAP 1.
- "Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d" - III postępowanie
- Nowe horyzonty II - przebudowa budynku mieszkalnego przy ulicy Celnej 29 w Gołkowicach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu dachu budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13.
- Wykonanie robót remontowych budynku użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 34 c w Szczecinie, w podziale na dwie części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.