eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wielkopolski › Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Laskowo-Ośno - etap I - dł. 1.250 mb; gmina Janowiec Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Janowiec Wielkopolski: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Laskowo-Ośno - etap I - dł. 1.250 mb; gmina Janowiec Wlkp.
Numer ogłoszenia: 132010 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Janowiec Wielkopolski, ul. Gnieźnieńska 3, 88-430 Janowiec Wielkopolski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3023034, fax 052 3023020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-janowiecwlkp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Laskowo-Ośno - etap I - dł. 1.250 mb; gmina Janowiec Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenie CPV - nazwa: Roboty w zakresie nawierzchni dróg kod: 45233220-7 Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych Laskowo-Ośno - droga gminna nr 130430C Gmina Janowiec Wlkp. Realizacja zamówienia polega na wykonaniu poniższego zakresu rzeczowego: 1.Roboty przygotowawcze i pomiarowe: - Roboty przygotowawcze i pomiarowe - 1,250 km - rozebranie nawierzchni bitumicznej - pow. 22,5 m2 - ręczne ścinanie krzaków - 0,05 ha - wykopy pod zjazdy - 99,36 m3; - wykopy pod rury przejazdowe - 19,5 m3 - przepust rurowy PCV śr. 300 mm - długość 78,0 mb; - zasypanie i zagęszczenie wykopu liniowego - 13,0 m3; - rozplantowanie ziemi z wykopu na pobocze - 105,86 m3; - profilowanie i zagęszczanie podłoża - pow. 5.000,0 m2; 2.Podbudowa - fundamentowanie dróg - warstwa podbudowy z tłucznia wapiennego 0-31,5 mm na zjazdach gr. 15,0 cm + 8,0 cm- pow. 440 m2; - wzmocnienie podbudowy tłuczniem wapiennym 0-31,5 mm gr. 7 cm - pow. 5.440,00 m2 3.Nawierzchnia bitumiczna - oczyszczenie i skropienie podbudowy emulsją asfaltową - pow. 5.440,0 m2 - warstwa wiążąca z asfaltobetonu gr. 4,0 cm - pow. 5.440,0 m2; - warstwa ścieralna z asfaltobetonu gr. 3,0 cm - pow. 5.440,0 m2; 4. Instalowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - znak drogowy A-7 5. Roboty wykończeniowe - plantowanie pobocza - pow. 2.500,0 m2 - odtworzenie istniejących rowów - 125,0 m3 Szczegółowy zakres robót i technologia wykonania robót określone są w dokumentacji budowlano-wykonawczej pn. Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Laskowo- Ośno Gmina Janowiec Wlkp. droga nr 130430C opracowanej przez Biuro Inżynieryjno-Techniczne KIER Mieczysław Łebedyński z siedzibą w Gnieźnie oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - które stanowią załącznik do specyfikacji oraz są dostępne na stronie internetowej zamawiającego jako załączniki do specyfikacji. Zamówienie należy wykonać w terminie: 30 października 2008 roku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 robót budowlanych w zakresie wykonania przebudowy drogi, polegającej na wykonaniu nawierzchni asfaltowej o powierzchni odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tj. każda co najmniej 3.000 m2 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia - specjalności drogowej - wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm. ) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . 4. Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres co najmniej 24 miesiące licząc od dnia odbioru końcowego; 5. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonego oświadczenia według formularza nr 2 oraz dokumentów określonych w rozdziale 6 specyfikacji . Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie przedstawionych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, dokumentów tj: 1. Wykonawca do oferty sporządzonej według formularza nr 1 zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie według formularza nr 2 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz poniższe dokumenty: 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału do reprezentowania wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia; 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4 W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia: 4.1. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - według formularza nr 3 oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje, protokoł odbioru końcowego robót) potwierdzających, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zostały wykonane należycie. 4.2. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według formularza nr 4 z przedłożeniem dla kierownika robót budowlanych: - uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonania, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janowiec.wlkp.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski; pokój nr 1 w godzinach urzędowania tj. od godz. 7.30 do 15.30.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Urząd Miejski w Janowcu Wielkopolskim; ul. Gnieźnieńska 3; 88-430 Janowiec Wielkopolski, sekretariat - pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.