eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Odnowa i renowacja centrum Krościenka poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w tym remont i przebudowa płyty Rynku- II przetarg.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-25

Krościenko nad Dunajcem: Odnowa i renowacja centrum Krościenka poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w tym remont i przebudowa płyty Rynku- II przetarg.
Numer ogłoszenia: 131976 - 2012; data zamieszczenia: 25.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 0182623077 wew. 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa i renowacja centrum Krościenka poprzez zagospodarowanie przestrzeni publicznej w tym remont i przebudowa płyty Rynku- II przetarg..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Rozbiórki i roboty ziemne - rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej na podsypce cementowo piaskowej - rozbiórka ręczna - rozbiórka nawierzchni z tłucznia kamiennego i brukowca - rozbiórka ręczna - rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - rozbiórka mechaniczna - rozbiórka krawężników i ław krawężnikowych - rozbiórka podbudowy z gruntu stabilizowanego i kruszywa kamiennego - rozbiórka mechaniczna - karczowanie drzew - wywóz ziemi i gruzu 2/Infrastruktura techniczna - wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm - wykonanie studzienek rewizyjnych o śr. 425 mm z gotowych elementów z tworzyw sztucznych - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1000 mm o gł. do 2 m. - wykonanie przykanalików z rur PCV o śr. 150 mm i 200 mm - mechaniczne kopanie i zasypywanie rowów - ułożenie kabla wielożyłowego typ YAKXS 4x35 mm2 w rowach kablowych 3/Jezdnie i zatoki - korytowanie i roboty ziemne wykonywane mechanicznie wraz z odwozem urobku sam. ciężarowymi na odległość do 1 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka rzeczna 0-120 mm)- warstwa dolna gr. 20 cm po zagęszczeniu - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna gr. 8 cm po zagęszczeniu - wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej granitowej szarej nieregularnej gr. 10 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ułożenie krawężników kamiennych o wym. 20x35 i 12x20 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo-piaskowej 4/Parking i plac przy studni - korytowanie i roboty ziemne wykonywane mechanicznie wraz z odwozem urobku sam. ciężarowymi na odległość do 1 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego (pospółka rzeczna 0-120 mm)- warstwa dolna gr. 20 cm po zagęszczeniu - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa górna gr. 8 cm po zagęszczeniu - wykonanie nawierzchni z brukowca-otoczaków 10-12 cm pozyskanych z rozbiórki na podsypce cementowo-piaskowej - w nakładach materiałowych przyjąć 12 kg cementu na 1 m2 powierzchni 5/Chodniki i ścieżka rowerowa - korytowanie i roboty ziemne wykonywane mechanicznie wraz z odwozem urobku sam. ciężarowymi na odległość do 1 km - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego - warstwa dolna gr. 15 cm po zagęszczeniu - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - wykonanie nawierzchni chodników z kostki kamiennej granitowej nieregularnej gr. 6 cm o wym 10x10 cm, kolor żółty lub żółto-rudy na podsypce cementowo-piaskowej 6/Mała architektura (wzór elementów małej architektury zawarty jest w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ) - montaż koszy na śmieci - montaż słupów oświetleniowych - montaż ławek parkowych - wykonanie metalowych osłon drzew (krata żeliwna ochraniająca drzewa 180x180x86 cm -otwór) - montaż stojaków na rowery 7/Zieleń (projekt zieleni znajduje się w załączonej do SIWZ dokumentacji technicznej) - rozścielenie ziemi urodzajnej ręczne z przerzutem na terenie płaskim (Zamawiający nie dysponuje ziemią urodzajną) - sadzenie drzew i krzewów liściastych form naturalnych na terenie płaskim (kasztanowiec biały wys. min. 270 cm, obwód 14-16 cm) - sadzenie drzew i krzewów liściastych form piennych na terenie płaskim - sadzenie drzew i krzewów iglastych na terenie płaskim - sadzenie krzewów żywopłotowych - obsada skrzynek i donic drewnianych (wym. 120x60cm, wys. 50 cm wykonanych z połówek bali frezowanych na półokrągło 6 x 8 cm) kwiatami jednorocznymi 8/Organizacja ruchu - montaż słupków do znaków drogowych z rur stalowych śr. 50 mm wraz z montażem znaków drogowych i tablic informacyjnych Do zadań Oferenta należeć będzie również: 1.Urządzenie zaplecza placu budowy w uzgodnieniu z zamawiającym, 2.Przestrzeganie zasad Kodeksu Pracy oraz zasad BHP, 3.Oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.Pełna obsługa geodezyjna 2.Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 1/Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określa : dokumentacja techniczna stanowiąca zał. Nr 9 do SIWZ oraz przedmiar robót - zał. 8 do SIWZ. 2/Na Wykonawcy spoczywa obowiązek, aby zapoznał się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty. 3/Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami sztuki i wiedzy inżynierskiej. 4/Warunki płatności:- Zamawiający dopuszcza możliwość płatności należności w dwóch częściach, pierwsza płatność po realizacji min. 50% zakresu robót, pozostała część po realizacji całości zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.36.62 - 45.23.36.62 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 17000

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli oferent w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie był wykonawcą minimum dwóch zadań tj: robót drogowych - wykonanie nawierzchni dróg, placów itp. z bruku kamiennego lub kostki brukowej na pow. min. 2.700 m2 . Należy podać rodzaj i wartość wykonanych robót, datę i miejsce ich wykonania oraz załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże ,że będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku oferty: 1/informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 350.000,00 zł. , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2/Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię aktualnej opłaconej polisy , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy w.g Załącznika Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2)Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 3)Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 4)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ; 5)Podpisane oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika (jeżeli występuje) w.g Załącznika Nr 3a do SIWZ 6)Wykaz kadry technicznej przeznaczonej do realizacji zamówienia wg Załącznika Nr 4 do SIWZ; 7)Wykaz zrealizowanych zamówień w.g Załącznika Nr 5 do SIWZ; 8)Informacja o podwykonawcach wg. Załącznika Nr 6 do SIWZ; 9) Kosztorys ofertowy szczegółowy - opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót; 10)Inne dokumenty i oświadczenia wynikające z zapisów SIWZ np. polisa OC od prowadzonej działalności gospodarczej;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że: 1.Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych specjalistów w następujących przypadkach: 1.1.śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, 1.2.nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, 1.3.jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.). 2.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. 3.W przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. 4.Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku zamawiającego 5.W przypadku zwłoki, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, spowodowanej np. przedłużaniem się terminu realizacji zadania , Zamawiający na pisemny umotywowany wniosek wykonawcy, dopuszcza przedłużenie terminu wykonania umowy w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego:- Urząd Gminy Krościenko n.Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, pok. nr 4 w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego - Urząd Gminy Krościenko n.Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, SEKRETARIAT..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Działanie Odnowa i Rozwój Wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.