Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-17
Gniezno: Przebudowa dróg na terenie Gminy Gniezno
Numer ogłoszenia: 131942 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Gnieźnie , Al. Reymonta 2, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4245750, faks 061 4245751.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadgminy.gniezno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Gniezno.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Osiniec, al. Jedenasta - remont nawierzchni na dł. 160 m, warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego w ilości 32 t, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 3 cm, 640 m2, wraz z robotami towarzyszącymi; Zadanie nr 2 - Gniezno - Szczytniki Duchowne - przebudowa drogi na dł. 1,720 km, poszerzenie istniejącej 3 m nawierzchni do 4 m kruszywem ze skały twardej m2 2133, warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego w ilości 716 t, warstwa wiążąca gr. 4cm, 1712 m2, skropienie wyrównania i warstwy wiążącej emulsją asfaltową 7069 m2, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 4 cm, 7069 m2, umocnienie poboczy kruszywem ze skały twardej gr. 8 cm, chodnik na dł. 105 m, z kostki betonowej gr. 6 cm, 176 m2, wraz z robotami towarzyszącymi; Zadanie nr 3 - Modliszewko - remont nawierzchni na dł. 370 m, warstwa wiążąca masy betonu asfaltowego gr. 4 cm w ilości 1536 m2, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 3 cm, 1480 m2, wraz z robotami towarzyszącymi; Zadanie nr 4 - Jankowo Dolne - Wierzbiczany - remont nawierzchni na dł. 3,130 km, warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego w ilości 888 t, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 4 cm, 11868 m2, uzupełnienie poboczy kruszywem ze skały twardej gr. 8 cm, 2719 m2, wraz z robotami towarzyszącymi; Zadanie nr 5 - Napoleonowo - remont nawierzchni na dł. 1,484 km, warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego w ilości 493 t, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 3 cm, 2968 m2, wraz z robotami towarzyszącymi;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.20-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia i o wartości min. 500.000,00 zł każda, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym m. in. min. 1 osobą która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada opłaconą polisę o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł. a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.urzadgminy.gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gnieznoi
al. Reymonta 2
62-200 Gniezno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gnieznoi al. Reymonta 2 62-200 Gniezno sekretariat, pokój nr 15, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej we wsi Osiniec, al. Jedenasta, na terenie Gminy Gniezno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Osiniec, al. Jedenasta - remont nawierzchni na dł. 160 m, warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego w ilości 32 t, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 3 cm, 640 m2, wraz z robotami towarzyszącymi;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej Gniezno - Szczytniki Duchowne, na terenie Gminy Gniezno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Gniezno - Szczytniki Duchowne - przebudowa drogi na dł. 1,720 km, poszerzenie istniejącej 3 m nawierzchni do 4 m kruszywem ze skały twardej m2 2133, warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego w ilości 716 t, warstwa wiążąca gr. 4cm, 1712 m2, skropienie wyrównania i warstwy wiążącej emulsją asfaltową 7069 m2, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 4 cm, 7069 m2, umocnienie poboczy kruszywem ze skały twardej gr. 8 cm, chodnik na dł. 105 m, z kostki betonowej gr. 6 cm, 176 m2, wraz z robotami towarzyszącymi;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej we wsi Modliszewko, na terenie Gminy Gniezno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Modliszewko - remont nawierzchni na dł. 370 m, warstwa wiążąca masy betonu asfaltowego gr. 4 cm w ilości 1536 m2, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 3 cm, 1480 m2, wraz z robotami towarzyszącymi;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej we wsi Jankowo Dolne - Wierzbiczany, na terenie Gminy Gniezno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Jankowo Dolne - Wierzbiczany - remont nawierzchni na dł. 3,130 km, warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego w ilości 888 t, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 4 cm, 11868 m2, uzupełnienie poboczy kruszywem ze skały twardej gr. 8 cm, 2719 m2, wraz z robotami towarzyszącymi;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej we wsi Napoleonowo, na terenie Gminy Gniezno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Napoleonowo - remont nawierzchni na dł. 1,484 km, warstwa wyrównawcza z masy betonu asfaltowego w ilości 493 t, warstwa ścieralna z masy betonu asfaltowego gr. 3 cm, 2968 m2, wraz z robotami towarzyszącymi;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Modernizacja zewnętrznego oświetlenia terenu Szpitala
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie istniejących nawierzchni tłuczniowych ulic gminnych na terenie miasta Gniezna
- Przebudowa i remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Kowalewko Kowalewo 14, 62-212 Mieleszyn
- Dostawa, montaż i uruchomienie systemu audio-video oraz systemu klimatyzacji niezbędnych do uruchomienia Przyjaznego Pokoju Przesłuchań
- Dostawy materiałów biurowych
- Budowa chodnika na ul. Kostrzyńskiej
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1517 K Żegiestów - Szczawnik - Muszyna: ul. Zazamcze w km 1+605 - 2+023
- Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Białowieżyn -Lipno
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2
- Modernizacja ulicy Głogowej w Opocznie
- Budowa drogi gminnej nr 250211W relacji DW614 Surowe Stara Wieś -Zastucze wraz z rozbudową mostu i budową oświetlenia ulicznego
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.