eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzanowice › Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2007/2008 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 03.09.2007.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Krzanowice: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2007/2008 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 03.09.2007.
Numer ogłoszenia: 131925 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Krzanowicach - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum, ul. Akacjowa 1, 47-470 Krzanowice, woj. śląskie, tel. 032 4107010, 4108040, fax 032 4107010.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2007/2008 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 03.09.2007..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Krzanowicach w roku szkolnym 2007/2008 polegającym na kompleksowym przewozie uczniów ( dowóz o odwóz z przystanków autobusowych ) z terenu Gminy Krzanowice począwszy od 03.09.2007r. Przewóz dotyczy maksymalnej liczby szacunkowej uczniów - 135 z miejscowości : a/ Pietraszyn - 27 b/ Wojnowice - 6 c/ Borucin - 39 d/ Bojanów - 56 e/ szacunkowa rotacja uczniów w ciągu roku szkolnego - 7 Przejazdy autobusów powinny być zorganizowane na ww. trasach w taki sposób, by zapewnić: a/ dotarcie uczniów do szkoły przed rozpoczęciem nauki o godz. 8 00, 8 50; b/ powrót po skończeniu nauki w godzinach 12.20; 13.20; 14.15; 15.10 (koniec lekcji). c/ świadczenia usług na profesjonalnym poziomie i pełnego zaspokojenia potrzeb Zamawiającego d/ zapewnienia wszystkim uczniom przewozu podczas wszystkich kursów, w dniach, w których odbywają się zajęcia szkolne. e/ uruchomienia dodatkowych kursów celem rozładowania przepełnienia w autobusach, f/ dowozu uczniów na bazie taboru autobusowego posiadanego przez Wykonawcę, a tabor ten powinien być sprawny i posiadać aktualne badanie techniczne, ponadto autobusy powinny spełniać wszystkie podstawowe warunki sanitarno-higieniczne, g/ wykonawca gwarantuje w razie awarii autobusów transport zastępczy, który będzie podstawiony w czasie nie dłuższym niż 60 minut od wystąpienia awarii.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 03.09.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. WYMAGANE WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU JAKIE MUSI SPEŁNIĆ WYKONAWCA. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, min. jedna usługa przewozu dzieci w okresie roku szkolnego , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, - dysponuje min. 5 sprawnymi technicznie autobusami o ilości miejsc min. 49 każdy oraz 5 kierowcami z odpowiednimi uprawnieniami 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty oświadczenia i dokumenty określone w rozdz. IX na zasadzie spełnia / nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. wykaz osób z uprawnieniami ( min. 5 kierowców ) niezbędnymi do wykonania zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ potwierdzający posiadanie kwalifikacji i wiedzy niezbędnych do podjęcia i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego 5. wykaz niezbędnego sprzętu do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( min 5 autobusów o ilości miejsc min. 49 każdy) wg załącznika nr 4 do SIWZ 6. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, min. jedna usługa przewozu dzieci w okresie roku szkolnego , w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 5 do SIWZ 7. koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, Pozostałe wymagane dokumenty jakie należy dołączyć do oferty: a. W przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) należy dołączyć pełnomocnictwo. b. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz.U.Nr.87, poz.605.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkrzanowice.bip.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Krzanowicach - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum Ul. Akacjowa 1 47-470 Krzanowice.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół w Krzanowicach - Szkoła Podstawowa i Gimnazjum Ul. Akacjowa 1 47-470 Krzanowice.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.