eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubień Kujawski › Budowa sali gimnastycznej w Kłóbce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Lubień Kujawski: Budowa sali gimnastycznej w Kłóbce.
Numer ogłoszenia: 131897 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63653 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Lubień Kujawski, ul. Wojska Polskiego 29, 87-840 Lubień Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2843089 w. 51, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej w Kłóbce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obiekt, który został zaprojektowany jako sala gimnastyczna jednokondygnacyjna z łącznikiem piętrowym zlokalizowany w sąsiedztwie istniejącej szkoły. Budynek zaprojektowano jako nie podpiwniczony. Nowoprojektowany obiekt zlokalizowany jest w odległości 8,90 m wzdłuż tylnej dłuższej ściany gdzie występuje korytarz istniejącej szkoły. Szkołę z projektowaną salą łączy projektowany łącznik, w którym w części parteru zlokalizowano zaplecze sali, a na piętrze dwa pomieszczenia. Włączenie zaplecza w istniejący obiekt szkoły przez istniejący (zamurowany) otwór drzwiowy. Projektowany obiekt ma bryłę łukową. Dach jednospadowy nad zapleczem. Konstrukcja podłogi na hali wykonana zgodnie z dokumentacją projektową (podłoga wentylowana, kombinowana - powierzchniowo-elastyczna z modułów legarowo-klinowych Sport Module, oraz warstwa Linoduru Sport i Tarkettu Combiply). Salę należy wyposażyć zgodnie z dokumentacją projektową wg własnej wyceny. Powierzchnia użytkowa 752,19 m2. Kubatura - 4585m3. Powierzchnia zabudowy - 560,00 m2. Przedmiot zamówienia dzieli się na dwa etapy. Termin wykonania zamówienia: etap I od dnia podpisania umowy do 23.11.2010 r. ; etap II do 01.08.2011 r. Główne elementy etapu I (stan surowy zamknięty): - wykopy i fundamenty z izolacją, - roboty uzupełniające, izolacje, podłoża, - konstrukcja nadziemna i dachy, - ścianki, okna, drzwi wewnętrzne i zewnętrzne, - elewacje i elementy zewnętrzne. Główne elementy etapu II: - tynki, posadzki, malowanie, - wyposażenie sali, oznakowanie PPOŻ., - wewnętrzne linie zalicznikowe, - instalacja oświetlenia sali i pomieszczeń łącznika, - instalacja odgromowa i ochronne pozostałe, - badania, pomiary i uzupełnienia, - wentylacja, - wentylacja 1W-1N, - wentylacja wywiewna 3W, - wentylacja wywiewna 2W, - instalacja grzewcza, - instalacja wod-kan, - kotłownia z dwoma kotłami na ekogroszek, - przyłącze kanalizacji deszczowej. Opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne realizacji zamówienia określono w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót. Przedmiar robót powinien być odczytywany w powiązaniu z dokumentacją projektową, warunkami umownymi, specyfikacjami technicznymi. Uważa się, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz szczegółowo zapoznał się z dokumentacją projektową i robotami, które należy wykonać. Całość robót ma być wykonana zgodnie z ST i dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą po zakończeniu budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HENKON Spółka jawna K. Kowalski & H. Preuss, ul. Chełmińskie Przedmieście 11, 87-140 Chełmża, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2462845,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1901680,53

  • Oferta z najniższą ceną: 1901680,53 / Oferta z najwyższą ceną: 2589901,56

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.