eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodziczno › Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków do szkół na terenie gminy Grodziczno



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Grodziczno: Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków do szkół na terenie gminy Grodziczno
Numer ogłoszenia: 131853 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Grodzicznie, Grodziczno 17A, 13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4729327, fax 056 4729327.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków do szkół na terenie gminy Grodziczno.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i publicznych gimnazjów na terenie gminy Grodziczno. ZAKRES ZAMÓWIENIA Posiłek z uwzględnieniem zmianowości winien składać się z następujacych zestawów: Zestaw 1 Zrazy z mielonego mięsa - 80 gram, ziemniaki 200 gram, fasolka szparagowa - 150 gram, kompot - 250 ml. Zestaw 2 Zupa jarzynowo - serowa - 0,5 litra, serdelka - 80 gram, pieczywo - 60 gram. Zestaw 3 Gulasz mięsny - 80 gram, ziemniaki - 200 gram, surówka z kapusty i marchwi - 150 gram, kompot - 250 ml. Zestaw 4 Zupa fasolowa - 0,5 litra, pulpet mięsny - 80 gram, pieczywo - 60 gram. Zestaw 5 Schab pieczony - 80 gram, ziemniaki - 200 gram, buraczki - 150 gram, kompot - 250 ml. Zestaw 6 Zupa pomidorowa z ryżem - 0,5 litra, kiełbaska podwawelska - 80 gram, pieczywo - 60 gram. Zestaw 7 Zupa grochowa z mięsem - 0,5 litra, pieczywo - 60 gram. Zestaw 8 Makaron - 200 gram, sos pomidorowy z mięsem - 100 gram, kompot - 250 ml. Zestaw 9 Kapusniak - 0,5 litra, parówka - 80 gram, pieczywo - 60 gram. Zestaw 10 Naleśnik z dżemem - 2 sztuki, surówka z marchwi - 150 gram, kompot - 250 gram. Zestaw 11 Barszcz ukraiński - 0,5 litra, kiełbasa toruńska - 80 gram, pieczywo - 60 gram. Zestaw 12 Fasolka po bretońsku - 200 gram, pieczywo - 60 gram. Zestaw 13 Makaron, ketchup, ser - 300 gram, kompot 250 ml. Zestaw 14 Kaszanka - 100 gram, ziemniaki - 200 gram, surówka z kapusty i marchwi - 150 gram, kompot - 250 ml. Zamawiający wyznacza, aby w piątek uczniowie otrzymywali posiłek z zestawu bezmięsnego. Ilość gorących posiłków uzależniona będzie od ilości dożywianych dzieci w szkole. Na dzień 21 czerwca 2007r. wynosiła 410 posiłków dziennie, w tym: Szkoła Podstawowa w Grodzicznie - 73, Szkoła Podstawowa w Grodzicznie - filia w Ostaszewie - 15, Szkoła Podstawowa w Boleszynie - 18, Szkoła Podstawowa w Montowie - 33, Szkoła Podstawowa w Mrocznie - 62, Szkoła Podstawowa w Zwiniarzu - 28, Szkoła Podstawowa w Zajączkowie - 51, Szkoła podstawowa w Tylicach - 1, Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Mrocznie - 29, Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Grodzicznie - 100. Podana ilość posiłków będzie mniejsza w miesiącu wrześniu, może ulec zmianie w czasie okresu realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie u Wykonawcy możliwość wykupienia posiłków przez innych uczniów, nie objętych dożywianiem, w cenie podanej w ofercie przetargowej. Wykonawca winien posiłki gorące dostarczać w pojemnikach termoizolacyjnych lub termosach z blachy nierdzewnej, zapewniających odpowiednie warunki higieniczno - sanitarne. Wykonawca zobowiazany jest do dostarczenia posiłków gorących do danej szkoły podstawowej lub publicznego gimnazjum wraz z zastawą stołową składającą się /w miarę potrzeby/ z talerza głębokiego, talerza płaskiego, kubka do kompotu, łyżki, widelca, noża. Po spożyciu posiłków przez uczniów zastawę stołową należy odebrać celem jej umycia. Dostarczenie gorących posiłków winno następować każdego dnia do godz. 10,00, za wyjątkiem świąt, ferii oraz dni, o których wcześniej poinformują dyrektorzy poszczególnych jednostek. Miejsce dostarczenia gorących posiłków należy uzgodnić z Dyrektorem danej szkoły podstawowej lub publicznego gimnazjum, i tak: Szkoła Podstawowa w Grodzicznie i filia w Ostaszewie - nr telefonu /056/ 47 291 07, Szkoła Podstawowa w Boleszynie - nr telefonu /056/ 47 411 14 , Szkoła Podstawowa w Montowie - nr telefonu /056/ 47 291 68, Szkoła Podstawowa w Mrocznie - nr telefonu /056/ 47 411 10, Szkoła Podstawowa w Zwiniarzu - nr telefonu /089/ 645 04 97, Szkoła Podstawowa w Zajączkowie - nr telefonu /056/ 47 412 23, Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Mrocznie - nr telefonu /056/ 47 417 53, Publiczne Gimnazjum Nr 2 w Grodzicznie - nr telefonu /056/ 47 291 51. Wykonawca zobowiazany jest do utylizacji resztek i odpadów pokonsumcyjnych. Zaoferowana cena przez Wykonawcę za jeden posiłek pomimo zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych gorących posiłków nie może ulec zmianie przez cały okres realizacji zamówienia.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW /ART. 36 UST.1 PKT 5/ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU /ART. 36 UST.1 PKT.6/ 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6) opinii Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej o spełnianiu warunków higieniczno - sanitarnych do przygotowania i dostarczania gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i publicznych gimnazjów. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: nie dotyczy 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: nie dotyczy 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ust. 1: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 4 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 9. Wykonawcy zobowiązani są również dostarczyć do przedkładanej oferty następujące dokumenty: 1/. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z ceną oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ . 2/. Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 wg załącznika 2 do SIWZ 3/. Oświadczenia wymagane na podstawie Ustawy Prawo zamówień publicznych, że i spełniają warunki art. 22 ust. 1 wg załącznika nr 3 do SIWZ 10.Oświadczenia wynikające z warunków określonych niniejszą specyfikacją: 1/. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargowych zamawiającego w tym również okresu związania ofertą w okresie 30 dni od daty składania ofert wg załącznika nr 4 do SIWZ, 2/. Oświadczenie o przyjęciu warunków umownych i realizacyjnych zamawiającego oraz postanowień określonych we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ, 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców potwierdzenia prawidłowości składanych dokumentów. 12. OFERTA SKŁADANA PRZEZ PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE (KONSORCJUM): W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów (tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej) oferty wspólnej (konsorcjum) do oferty musi być załączona umowa konsorcjum. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa konsorcjum: - Jednoznacznie określała wspólne przedsięwzięcie gospodarcze obejmujące swoim zakresem przedmiot zamówienia. - Zawierała zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty. - Określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym. - Stwierdzała, że partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, - Była zawarta na czas trwania umowy, powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi. - Określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia. - Była zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami. Podmiot wiodący wskazany w umowie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ. Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w SIWZ. Oferta składana przez spółkę cywilną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną, wykonawca zobowiązany jest do złożenia: - wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ, dodatkowo umowa regulująca prawa i obowiązki wspólników Oferta składana przez spółkę z o.o. - - wszystkich dokumentów wymienionych w SIWZ, dodatkowo umowa spółki W przypadku spółek z o.o. gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wielkość kapitału zakładowego, zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umów (art. 17 § 2, art. 230 i art. 624 Kodeksu Spółek Handlowych).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.grodziczno.biuletyn.net

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 13-324 Grodziczno 17a.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY /ART. 36 UST.1 PKT.10/ 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 2. Wykonawca przedłoży ofertę zgodną z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty wymagane przez zamawiającego. Wszystkie załączniki winny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on NIE DOTYCZY. 4. Oferta, wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w Specyfikacji winny być podpisane lub poświadczone przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy w obrocie zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymogami ustawowymi lub przedstawione w oryginale. 5. W przypadku dołączenia do oferty kopii jakiegoś dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona własnoręcznym podpisem, poprzedzonym dopiskiem za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6. Wszystkie strony oferty /wraz z załącznikami/, a także miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 7. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 8. Ofertę należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały. 9. Kompletną ofertę należy złożyć w kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i oznakowanej napisem: Oferta - Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla uczniów szkół podstawowych i publicznych gimnazjów na terenie gminy Grodziczno - wraz z nazwą i adresem Wykonawcy. 10. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, poprawek itp. przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej z dopiskiem ZAMIANA. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia (wg takich samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek) z napisem na kopercie WYCOFANIE. Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po stwierdzeniu poprawności postępowania Wykonawcy oraz zgodności ze złożonymi ofertami. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. Koperty oznakowane dopiskiem ZAMIANA zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonania zmian, zostaną dołączone do oferty. 11. Wykonawca nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert. 12. Dokumenty stanowiące tajemnicę Przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2003, Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.). Wykonawca powinien załączyć (ponumerowane i zszyte) do oferty w osobnej kopercie opisanej: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. XI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT /ART. 36 UST.1 PKT.11/ 1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy składać w terminie do dnia 10.08.2007 roku do godz. 8,30 w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej; Grodziczno 17A;13 - 324 Grodziczno. 2. Zamawiający nie będzie rozpatrywał ofert przesłanych pocztą, jeżeli nie zostaną doręczone adresatowi do czasu wyznaczonego na składanie ofert. 3. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone wykonawcom nie otwarte. 4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaka zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 5. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.08.2007 roku o godz. 9,00 w siedzibie Urzędu Gminy; Grodziczno 17A; 13 - 324 Grodziczno w pokoju narad na I piętrze pokój nr 18 INFORMACJE O TRYBIE OTWARCIA I OCENY OFERT. 1. Otwarcie i ocena ofert zostaną dokonane przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo powołania rzeczoznawców do oceny ofert. 3. Przy otwarciu ofert mogą być obecni wykonawcy lub ich upoważnieni przedstawiciele. 4. W przypadku, gdy Wykonawca nie był obecny przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle mu informację zawierającą nazwy i adresy wykonawców oraz kryteria oceny tj. cenę ofert, które zostały otwarte w dniu 10.08.2007 roku. 5. Podczas otwierania kopert z ofertami Zamawiający ogłosi: - nazwy i adresy wykonawców, - cenę, 6. Koperty oznaczone: WYCOFANE nie będą otwierane. 7. Dalsze prace Komisji Przetargowej odbędą się bez udziału Wykonawców. 8. W toku dalszych prac Komisja dokona: - oceny formalnej, celem stwierdzenia ważności ofert w świetle wymogów prawa zamówień publicznych oraz zawartych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oceny merytorycznej ofert W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z art. 88 Prawa zamówień publicznych, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 08:30, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej 13-324 Grodziczno 17a.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.