Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Szubin: Modernizacja deszczowni na Szkółce Leśnej Żarczyn
Numer ogłoszenia: 131851 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szubin, ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910310, 3910324, fax 052 3910337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja deszczowni na Szkółce Leśnej Żarczyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja deszczowni na Szkółce Leśnej w Żarczynie w zakresie: - montaż istniejących rur nawadniających PE na stałe pod powierzchnią ziemi - 6000m, - montaż nowych nitek nawadniających na kwaterach o zbyt małym pokryciu - łącznie 1701,0m (dodatkowe rury nawadniające PE + zraszacze obrotowe 68 szt.), - montaż kolektorów na odejściach rurociągów - 30szt, - wymiana podłączeń istniejących zraszaczy obrotowych z wkłuwanych na podłączenia poprzez stalowe rury ½ cala dł. 1,3m - 470 szt · szczegółowy zakres i technologia robót określona jest dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik do SIWZ. Wartość zamówienia - powyżej 14.000 EUR. Miejsce wykonania robót: Żarczyn, 89-240 Kcynia, Powiat Nakło, Województwo Kujawsko-Pomorskie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - w postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, · spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, · spełniają warunki dodatkowe dotyczące sytuacji prawnej, ekonomicznej i finansowej określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - szczegółowy kosztorys ofertowy (wg dołączonego przedmiaru robót), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; - oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 pt. 4 -9 ustawy [na formularzu ofertowym]; - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 3 do SIWZ, - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca - wg zał. nr 2. - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek uznaje się za spełniony po udokumentowaniu przez oferenta zrealizowania w charakterze wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie robót instalacyjnych systemów nawodnieniowych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł każde, z podaniem dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie - wg załącznika 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres rękojmi - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Szubin Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Nadleśnictwa Szubin (świetlica) Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Krótkiej w miejscowości Lipicze, Gmina Kłomnice
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie przyłącza wodociągowego oraz przyłącza kanalizacji sanitarnej na potrzeby realizacji inwestycji budowlanej w Centrum Usług Wspólnych w Rybniku
- Budowa parkingu pomiędzy drogą powiatową nr 1515W ul. Pomorska, a drogą wewnętrzną ul. 1 Maja w m. Chylice - Kolonia waz z przebudową zjazdów oraz budową oświetlenia, gm. Jaktorów, powiat grodziski
- Budowa Stacji Uzdatniania Wody w Kozietułach Nowych wraz z siecią wodociągową i przyłączami
- "BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"
więcej: Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.