eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › remont pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku oddziału DNT PAP S.A. zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Mińskiej 65

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-13

POZYCJA 13183

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: remont pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku oddziału DNT PAP S.A. zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Mińskiej 65 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Polska Agencja Prasowa S.A., do kontaktów: 1/ Cezary Sebastjaniuk, główny specjalista ds. budownictwa, tel. 022 5092664, e-mail: c.sebastjaniuk@pap.com.pl - w sprawach przedmiotu zamówienia, 2/ Robert Żukowski, główny specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 022 5092429, e-mail: robert.zukowski@pap.pl - w sprawach procedury, ul. Bracka 6/8, 00-502 Warszawa, tel. 48 22 5092429, fax 48 22 5092428, e-mail: robert.zukowski@pap.pl, www.pap.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku oddziału DNT PAP S.A. zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Mińskiej 65. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu pomieszczeń biurowo-socjalnych w budynku oddziału DNT PAP S.A. zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Mińskiej 65. Zakres prac remontowych obejmuje: - Roboty budowlane i towarzyszące, - Roboty sanitarne, - Roboty elektryczne, - Instalacje okablowania strukturalnego z wydzieloną instalacją elektryczną zasilania urządzeń komputerowych, - Wyposażenie pomieszczeń. Wykonawca wykona wszystkie prace remontowe określone w projekcie technicznym branży architektura i konstrukcja siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców. Zamawiający wyraża zgodę jedynie na podwykonawców branżowych w zakresie: - Robót sanitarnych, - Robót elektrycznych, - Instalacji okablowania strukturalnego, - Wyposażenia pomieszczeń. W takim przypadku wykonawca sporządzi wykaz podwykonawców. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Oddział DNT PAP S.A. przy ulicy Mińskiej 65 w Warszawie. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.40.00 - Roboty restrukturyzacyjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 14.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 12 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, rozumiane jako: a) zrealizowanie w ostatnich pięciu latach minimum 3 robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każdego zamówienia, co najmniej 500.000 zł netto, b) dysponowanie wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, rozumiane jako przynależność do izb samorządu zawodowego przez osoby wskazane do realizacji zamówienia, oraz posiadanie przez te osoby uprawnień budowlanych w następujących specjalnościach: - konstrukcyjnej, - instalacyjno-sanitarnej, - instalacyjno-elektrycznej. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oznacza to, że muszą wykazać, iż: A) posiadają na swoim podstawowym rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500.000,00 zł, B) suma ich obrotów w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych (2002 - 2004) wynosiła, co najmniej 3.000.000,00 zł łącznie. C) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp - w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdego z wykonawców. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie może być złożone przez jednego z wykonawców, reprezentującego wykonawców występujących wspólnie. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców. 5. Aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego z wykonawców. 7. W przypadku, gdy wykonawcy zamierzają wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków - w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie może być złożone przez jednego z wykonawców. 2. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2002 - 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres - w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty mogą być złożone przez jednego z wykonawców. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę, co najmniej 500.000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty mogą być złożone przez jednego z wykonawców. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat minimum trzech robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości każdego zamówienia, co najmniej 500.000 zł netto, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty mogą być złożone przez jednego z wykonawców, reprezentujących wykonawców występujących wspólnie. 2. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - w przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, ww. wykaz może być złożony przez jednego z wykonawców, reprezentujących wykonawców występujących wspólnie. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych przez osoby wskazane do realizacji zamówienia - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - w następujących specjalnościach: A) konstrukcyjnej, B) instalacyjno-sanitarnej, C) instalacyjno-elektrycznej, oraz zaświadczenia z izby samorządu zawodowego w zakresie ww. specjalności. 4. Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami o zakresie i rodzaju powierzonych im robót specjalistycznych. W przypadku nie zatrudniania podwykonawców - wykonawca załączy do wniosku oświadczenie o wykonaniu zamówienia bez udziału podwykonawców. W przypadku składania wniosku przez wykonawców występujących wspólnie, ww. Wykaz może być złożony przez jednego z wykonawców, reprezentujących wykonawców występujących wspólnie. III.2.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków stosując ocenę zerojedynkową: spełnia lub nie spełnia. W przypadku, gdy wykonawca nie spełni choćby jednego z ww. Warunków podmiotowych nie zostanie zaproszony przez zamawiającego do składania ofert. III.2.3. W sytuacji, gdy liczba wykonawców, którzy spełnią podstawowe warunki, przewyższy wskazaną w ogłoszeniu liczbę wykonawców, których zamawiający zaprosi do składania ofert, zamawiający dokona oceny wniosków zgodnie z poniższą punktacją i zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełniania warunków: 1. Suma obrotów w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych (2002 - 2004), łącznie, co najmniej: a. 3.000.000,00 zł - 50 pkt. b. 4.000.000,00 zł - 75 pkt. c. 5.000.000,00 zł - 100 pkt. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zachodzi pilna potrzeba udzielenia zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. cena robót remontowych wraz z wyposażeniem pomieszczeń - 80% 2. termin wykonania zamówienia - 10% 3. okres gwarancji na roboty remontowe - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 13/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.03.2006 godzina 13:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 24.03.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.03.2006, godzina 13:30, Polska Agencja Prasowa S.A., ul. Bracka 6/8; Warszawa.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 03.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.