eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Remont świetlicy wiejskiej w Sztumskiej Wsi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-11

Sztum: Remont świetlicy wiejskiej w Sztumskiej Wsi.
Numer ogłoszenia: 131793 - 2009; data zamieszczenia: 11.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sztumskie Centrum Kultury , ul. Galla Anonima 16, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 277 23 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scksztum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w Sztumskiej Wsi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Remont świetlicy wiejskiej w Sztumskiej Wsi w gminie Sztum, tj: wykonanie: 1. Roboty rozbiórkowe - rozebranie budynku Domu strażaka 2. Roboty budowlane wewnątrz i na zewnątrz budynku świetlicy wiejskiej w Sztumskiej Wsi, polegające na: 1) rozbiórce ścian działowych i wykonaniu nowych, 2) wymiana stolarki okiennej, drzwi zewnętrznych wejściowych, drzwi wewnętrznych i okna podawczego na większe, 3) wymianie izolacji poziomej ściany w kuchni, 4) sprawdzenie i przemurowanie przewodów kominowych, montaż kominka 5) rozbiórka warstw podłogowych i stropowych z wykonaniem nowych (płytki gres), 6) roboty malarskie, 7) przebudowa instalacji elektrycznej i wod.kan., 8) wykonanie opaski chodnikowej na zewnątrz budynku - na podstawie dokumentacji dokumentacji projektowej na remont i przebudowę świetlicy wiejskiej załączonej do siwz. Ilości i szczegółowy rodzaj robót do wykonania określono w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik do siwz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych art.22 ust.1 Pzp, tj: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj: 1.1. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie robót ogólnobudowlanych, w tym m.in. budowę instalacji elektrycznych, instalacji wod.kan; 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: 2.1. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 zadania polegające na budowie lub remoncie budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej; 2.2. dysponujący osobami z uprawnieniami do wykonania przedmiotu zamowienia, w tym: osoba z uprawnieniami do kierowania robotami branży konstrukcyjno-budowlanej i osobami z uprawnieniami do wykonywania instalacji elektrycznej i instalacji sanitarnych; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, tj. 3.1. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 3.2. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust 1 i 2 Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że łącznie spełniają warunki opisane w pkt.2. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu, metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Inne dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na mocy art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 -2 , zgodnie a art.44 ustawy - Prawo zamówień publicznych. e)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru robót, inne będące w posiadaniu wykonawcy). f) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności i/lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. g) Kopie uprawnień i zaświadczeń o wpisie na odpowiednia listę zawodową osób przewidzianych przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierowników robót branżowych. h) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a) i c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert. - Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 2. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. b) oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w punktach: pkt. 1.3.a, 1.3.b, 1.3.c, 1.3.d, 1.3.h, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie (wspólne wykazy, o których mowa w punktach: 1.3.e, 1.3.f, i 1.3.g w związku z 1.3.f). 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scksztum.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sztumskie Centrum Kultury ul. Galla Anonima 16 82-400 Sztum.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 13:00, miejsce: Sztumskie Centrum Kultury ul. Galla Anonima 16 82-400 Sztum.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt częściowo finansowany ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.