eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa 1640 par rękawic z membraną izolacyjną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Warszawa: Dostawa 1640 par rękawic z membraną izolacyjną
Numer ogłoszenia: 131774 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Główna Straży Granicznej, ul. 17-go Stycznia 23, 02-148 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5426566, 5426555, fax 022 5426576.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1640 par rękawic z membraną izolacyjną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1640 par rękawic z membraną izolacyjną (kod CPV: 18424000-7) zgodnie ze wszystkimi warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA Wykonawca przed złożeniem oferty może obejrzeć wzory przedmiotów zamówienia w siedzibie Zamawiającego (Warszawa, ul.17 Stycznia 23) po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia wskazaną w rozdziale X SIWZ. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu Zamawiającego do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz 11 63 z późn. zm.), tj.: a)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) a w szczególności: - należycie wykonał lub wykonuje* w okresie ostatnich trzech** lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej jedną dostawę przedmiotów o charakterze zbliżonym co do złożoności przedmiotu zamówienia, tj. rękawic ochronnych (m.in. rękawic ochronnych chroniących przed zimnem, rękawic ochronnych chroniących przed zagrożeniami mechanicznymi) w ilości minimum 500 par. (* jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym, ** jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu oraz dokumentach, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty zostały szczegółowo określone w rozdziale VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU WYMAGANE JEST ZŁOŻENIE NW. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTÓW: 1)oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w przypadku wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub o treści zgodnej ze wzorami określonymi w załącznikach nr 3a i 3b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych lub wykonywanych* dostaw w okresie ostatnich trzech** lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, terminów (dat) wykonania i odbiorców, obejmujący swoim zakresem co najmniej jedną dostawę przedmiotów o charakterze zbliżonym co do złożoności przedmiotu zamówienia, tj. rękawic ochronnych (m.in. rękawic ochronnych chroniących przed zimnem, rękawic ochronnych chroniących przed zagrożeniami mechanicznymi) w ilości minimum 500 par. Do wykazu należy dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. (* jeżeli realizowana dostawa jest świadczeniem okresowym lub ciągłym, ** jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość i estetyka - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl/zp/zam_o

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-148 Warszawa, ul. 17 Stycznia 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Przepustek Nadwiślańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. 17 Stycznia 23, 02 - 148 Warszawa, w godz. 8.30 - 15.30 (od poniedziałku do piątku)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.