eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dokończenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 777/31 w Skawcach w gminie Mucharz, pow. wadowicki, woj. małopolskie wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku, w ramach budowy zbiornika wodnego Świnna Poręba na rzece Skawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Kraków: Dokończenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 777/31 w Skawcach w gminie Mucharz, pow. wadowicki, woj. małopolskie wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku, w ramach budowy zbiornika wodnego Świnna Poręba na rzece Skawie.
Numer ogłoszenia: 131759 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6284106, fax (012) 4232153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 777/31 w Skawcach w gminie Mucharz, pow. wadowicki, woj. małopolskie wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku, w ramach budowy zbiornika wodnego Świnna Poręba na rzece Skawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr 777/31 w Skawcach w gminie Mucharz, pow. wadowicki, woj. małopolskie wraz z zagospodarowaniem terenu przy budynku, w ramach budowy zbiornika wodnego Świnna Poręba na rzece Skawie. Uwaga: Obiekt jest wykonany w stanie surowym zamkniętym, z rozpoczętymi pracami wykończeniowymi. Dotyczy to wykończenia wewnątrz i zewnątrz budynku oraz zagospodarowania terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium: 40000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: - spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy, i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. - załączą do oferty wykaz wykonanych (zakończonych) przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o podobnym charakterze tj. wykonawstwo budynku w zabudowie wielorodzinnej lub budynku użyteczności publicznej, oraz dokumenty (np. listy referencyjne, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające należyte wykonanie zadań przedstawionych w w/w wykazie. - załączą do oferty uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - załączą do oferty uprawnienia budowlane kierowników branżowych w specjalności elektrycznej i sanitarnej, - załączą do oferty wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania robót (wraz z określeniem formy dysponowania nim). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych postanowieniami specyfikacji. Oferty będą oceniane wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykonawcy składającego ofertę, potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem. W przypadku spółek handlowych aktualny wyciąg z KRS. W przypadku spółek cywilnych aktualna umowa spółki oraz zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wspólników spółki cywilnej. W przypadku osób fizycznych zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. W/w dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę - dotyczy sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba inna niż wymienione w dokumencie określonym w pkt. 4 a niniejszej specyfikacji, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) wykaz (wymagany oryginał) wykonanych (zakończonych) przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót o podobnym charakterze tj. wykonawstwo budynku w zabudowie wielorodzinnej lub budynku użyteczności publicznej, i) dokumenty (np. listy referencyjne, protokoły odbioru końcowego) wydane przez inwestora robót, potwierdzające, że wykonane zamówienia, o których mowa w pkt. 4 h nin. specyfikacji zostały wykonane należycie - należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót o podobnym charakterze tj. wykonawstwo budynku w zabudowie wielorodzinnej lub budynku użyteczności publicznej, j) oświadczenie kierownika budowy (wymagany oryginał) zawierające zobowiązanie do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, k) uprawnienia budowlane kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, l) zaświadczenie o przynależności kierownika budowy do Izby Inżynierów Budownictwa, ł) uprawnienia budowlane kierowników branżowych w specjalnościach: elektrycznej i sanitarnej, m) zaświadczenie o przynależności kierowników branżowych do Izby Inżynierów Budownictwa, n) wykaz (wymagany oryginał) sprzętu przewidzianego do wykonania robót jakim dysponuje wykonawca (wraz z określeniem formy dysponowania nim), o) polisa, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, p) oświadczenie o samodzielnym wykonywaniu robót - zał. nr 7 do nin. specyfikacji, W przypadku realizowania robót siłami podwykonawców należy załączyć do oferty wykaz podwykonawców, z podaniem zakresu prac przewidzianych do realizacji przez nich, oraz podanie doświadczenia w robotach planowanych do wykonania przez nich (należy wypełnić tabelę stanowiącą zał. nr 8 do nin. specyfikacji - wykaz podwykonawców, r) w przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy (wspólnicy) zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników oraz oświadczenie, że zobowiązania ich co do oferty i co do wykonania zamówienia są solidarne. Każdy z wykonawców musi załączyć do oferty wszelkie niezbędne dokumenty i oświadczenia wymienione w nin. specyfikacji. s) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. t) oświadczenie stanowiące zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji. u) oświadczenie stanowiące zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.rzgw.gov.pl/ zakładka: zamówienia publiczne - ogłoszenia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 31-109 Kraków pok. 117 w godz. 8:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ul. Marsz. J. Piłsudskiego 22 31-109 Kraków Kancelaria - pok. 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.