eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice w zakresie chodników w miejscowości Batorz Drugi w lokalizacji 15+230,0 - 15+630,0 o długości 0,400 km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Janów Lubelski: Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice w zakresie chodników w miejscowości Batorz Drugi w lokalizacji 15+230,0 - 15+630,0 o długości 0,400 km
Numer ogłoszenia: 131724 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, faks 015 8720191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice w zakresie chodników w miejscowości Batorz Drugi w lokalizacji 15+230,0 - 15+630,0 o długości 0,400 km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2304L Stara Wieś - Stawce - Zdziłowice w zakresie chodników w miejscowości Batorz Drugi w lokalizacji 15+230,0 - 15+630,0 o długości 0,400 km. Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu robót obejmujących: 1) roboty pomiarowe - 0,400 km, 2) mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej grubości do 15 cm, z odwiezieniem na odległość do 1 km - 43,20 m3, 3) rozebranie przepustów rurowych o średnicy 60 cm pod zjazdami - 43,0 m, 4) rozebranie ścianek czołowych i ław z betonu przepustów pod zjazdami - 8,50 m3, 5) rozebranie ścianek czołowych z kamienia łamanego przepustów pod zjazdami- 2,0m3, 6) rozebranie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6,0 cm - 3,0 m2, 7) roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transportem urobku na odległość do 1 km - 121,40 m3, 8) roboty ziemne wykonywane mechanicznie z wbudowaniem ziemi w nasyp -119,50 m3, 9) wykonanie ław fundamentowych z kruszywa pod częścią przelotową przepustów rurowych pod zjazdami - 14,55 m3, 10) wykonanie części przelotowej przepustów pod zjazdami z rur o średnicy 50 cm - 97,0 m, 11) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne chodnika i zjazdów - 845,50 m2, 12) wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 15 cm pod chodnik i zjazdy - 845,50 m2, 13) wykonanie podbudowy na zjazdach z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości warstwy 15 cm - 310,0m2, 14) ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 20x30 na ławie betonowej z oporem - 400,0 mb, 15) ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 485,50 mb, 16) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej szarej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5,0 cm, Rm-10,0 Mpa, spoiny wypełnione piaskiem - 339,0 m2, 17) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej grubości 5,0 cm, Rm - 10,0 Mpa, spoiny wypełnione piaskiem 169,50 m2, 18) wykonanie nawierzchni na zjazdach do posesji z kostki brukowej betonowej szarej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej grubości 3 cm, spoiny wypełnione piaskiem - 305,0 m2, 19) wykonanie ścieku podchodnikowego z rur PCV średnicy 200 mm - 1 szt., 20) wykonanie ścieku skarpowego z elementów betonowych grubości 15 cm, na podsypce cementowo - piaskowej - 1,0 m, 21) plantowanie korony nasypów - 169,50 m2. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony został przy pomocy dokumentacji technicznej, Przedmiaru Robót i Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (SST). 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy zatwierdzenia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. Harmonogram rzeczowo-finansowy musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru. 5. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawienia zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 6. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych - najpóźniej w dniu przekazania placu budowy - zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia planu BIOZ zgodnie z pkt 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 roku Nr 165, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz umieszczenia na budowie w widocznym miejscu, tablicę informacyjną oraz ogłoszenie zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. 7. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i §21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. Nr 25 z 1995 r.poz.133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające naniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. 8. Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty odbioru ostatecznego. 9. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne oświadczenia lub dokumenty, że spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące szczegółowe warunki udziału: 1) Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej, aktualne zaświadczenie o przynależności do samorządu zawodowego i aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby posiadającej wymagane uprawnienia zdolnej do wykonania zamówienia. 2) Wykonawca musi wykazać, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie zgodne z treścią załącznika nr 3 SIWZ. 2) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do objęcia funkcji kierownika budowy (wzór - zał. nr 4 SIWZ) wraz z kserokopią uprawnień budowlanych branży drogowej, aktualnym zaświadczeniem o przynależności do samorządu zawodowego i aktualnym zaświadczeniem o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej poświadczonym przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca załączy do oferty wykaz minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanej przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór - zał. nr 5 SIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 3. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć: 1) Ofertę przetargową (z ceną brutto, wartością netto i podatkiem VAT) (wzór nr 1 SIWZ) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (zał. nr 2 SIWZ). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 r.). 5. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: 1) Oświadczenie wymienione w pkt. 1 ppk 1) - winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. 2) Dokumenty wymienione w pkt. 1 ppk. 2) - muszą być złożone przez każdego Wykonawcę, 3) Dokumenty wymienione w pkt 2 ppk.1) i pkt. 2 ppk 2) - winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku, do których z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub umowy regulującej zasady współpracy wynika, że winni potwierdzić spełnienie warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Nr referencyjny nadany postępowaniu: ZDP-J/IiN/342/8/09 Na podstawie art. 27 ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz w/w dokumentów oraz informacji faksem, pod warunkiem niezwłocznego ich pisemnego potwierdzenia (dostarczenia osobiście lub niezwłoczne przesłanie drogą pocztową). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcą jest Grzegorz Rachwał tel 0158720266.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.