eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2008/2009 tj zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie- droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw) odcinek Wisznice - Łowcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Włodawa: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2008/2009 tj zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: - droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw) odcinek Wisznice - Łowcza, - droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Okopy) odcinek Kodeń - Okopy, - droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol, - droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) odcinek Sosnowica - Wola Uhruska.
Numer ogłoszenia: 131699 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich Lublin Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5721635, 5721151, fax 082 5721793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2008/2009 tj zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie: - droga nr 812 (Biała Podlaska - Wisznice - Włodawa - Chełm - Krasnystaw) odcinek Wisznice - Łowcza, - droga nr 816 (Terespol - Kodeń - Włodawa - Okopy) odcinek Kodeń - Okopy, - droga nr 818 (Przewłoka - Wyryki Adampol) odcinek Krzywowierzba - Wyryki Adampol, - droga nr 819 (Parczew - Sosnowica - Wola Uhruska) odcinek Sosnowica - Wola Uhruska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres zamówienia. Zadanie nr I - Nośnik solarki i pługa odśnieżnego szt. 4 (solarka własna, pług własny lub użyczony z RDW) Maksymalna ilość usług - 400 godz./szt. Zadanie nr II - Nośnik piaskarki i pługa odśnieżnego szt. 3 (piaskarka i pług własne lub użyczone z RDW) Maksymalna ilość usług - 400 godz./szt. Zadanie nr III - Nośnik pługa odśnieżnego średniego szt. 4 (pług własny lub użyczony z RDW) Maksymalna ilość usług - 100 godz./szt Zadanie nr IV - Nośnik pługa odśnieżnego ciężkiego szt.1 (pług własny lub użyczony z RDW) Maksymalna ilość usług 70 godz. Zadaniwe nr V - Równiarka szt. 2 Maksymalna ilość usług 80 godz./szt. 2. Usługi polegać będą na: a) przygotowaniu nośnika -montaż na nośniku solarki/piaskarki, pługa odśnieżnego, lamp ostrzegawczych, b) zwalczaniu śliskości zimowej i odśnieżaniu nawierzchni dróg według standardów ustalonych przez Zamawiającego, c) utrzymaniu w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji niniejszej umowy wraz z ich obsługą, d) zapewnieniu przez Wykonawcę we własnym zakresie obsługi naprawczo-remontowej sprzętu uczestniczącego w świadczeniu usług zarówno własnego jak i sprzętu będącego własnością Zamawiającego, współpracującego przy realizacji umowy ze sprzętem Wykonawcy, e) oczyszczenie z rdzy i malowanie sprzętu będącego własnością Zamawiającego, współpracującego przy realizacji umowy ze sprzętem Wykonawcy i zwrot do RDW we Włodawie w terminie do dnia 15.05.2009 Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą pługów, piaskarek i sprzętu do zimowego utrzymania dróg Oprócz czynności wymienionych w ust 1 pkt. a,b,c,d, do obowiązków Wykonawcy należy niezwłoczne przekazywanie za pośrednictwem osób obsługujących pojazdy i sprzęt osobom upoważnionym przez Zamawiającego informacji o: a) czasie rozpoczęcia i zakończenia pracy na poszczególnych odcinkach dróg, b) aktualnym stanie przejezdności dróg, c) zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, d) innych zdarzeniach na drodze zagrażających bezpieczeństwu ruchu. Wartość zamówienia netto: 539709.60 zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości : a) zadanie nr I - 500,00zł za każdą zaoferowaną jednostkę, b) zadanie nr II - 500,00 zł za każdą zaoferowaną jednostkę,, c) zadanie nr III - 300,00 zł za każdą zaoferowaną jednostkę, d) zadanie nr IV - 300,00 zł. e) zadanie nr V - 200,00 zł za każdą zaoferowaną jednostkę,. 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu , 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym , 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto w Kredyt Banku S.A. O/Lublin Nr konta 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000 z dopiskiem postępowanie przetargowe na Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2008/2009, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW we Włodawie, zadanie nr 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 3 pkt 2-5 wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 15 (sekretariat), a do oferty dołączyć kopię przedmiotowego dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. f) akceptują warunki zawarte w SIWZ 2. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem minimum 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami w przypadku nośników solarek, piaskarek i pługów, oraz minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia maszynisty w zakresie przewidzianym do realizacji zamówienia. 3. Za spełnienie warunku dysponowania potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie jednostkami transportowymi i sprzętowymi (nośniki - samochody ciężarowe samowyładowcze lub skrzyniowe, solarka, sprzęt do załadunku mieszanki i soli oraz wytwornice solanki) w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia (zaoferowanej). 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz osób/osoby przewidzianych do realizacji zamówienia e) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jakim dysponuje Wykonawca 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) dowód wniesienia wadium. 2) ofertę przetargową (z ceną brutto, netto i z podatkiem VAT) 3) podpisany wzór umowy 4) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osby podpisujące ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodawie 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 2 w godz. 7:00 - 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, Rejon Dróg Wojewódzkich we Włodaw 22-200 Włodawa, ul. Lubelska 60, pokój nr 15 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mail rdw. wlodawa@zdw.lublin.pl zgodnie z zasadami określonymi w art. 27 ustawy. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 6. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego są: 1) w sprawach technicznych: Krystyna Kowalewska, pok. Nr 4 w godz. 7 - 15 tel.: 082 57 21 952, faks: 082 57 24 162 e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl 2) w sprawach formalno - prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy: Barbara Winiarczyk, Eugeniusz Kiewczykowski pok. Nr 2 w godz. 7 - 15 tel.: 082 57 21 635, faks: 082 57 24 162 e-mail rdw.wlodawa@zdw.lublin.pl

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nośnik solarki i pługa odśnieżnego szt. 4 (solarka własna, pług własny lub użyczony z RDW).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nośnik piaskarki i pługa odśnieżnego - szt. 3 (piaskarka i pług własne lub użyczone z RDW).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżanie dróg..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nośnik pługa odśnieżnego średniego - szt. 4 (pług własny lub użyczony z RDW).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nośnik pługa odśnieżnego ciężkiego -m szt. 1 (pług własny lub użyczony z RDW).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ośnieżanie dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Równiarka - szt. 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.