eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › ZP-11/2010 Poprawa powiązań komunikacyjnych zachodniej części powiatu myślenickiego z siecią dróg regionalnych poprzez przebudowę drogi nr K1935

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-21

Myślenice: ZP-11/2010 Poprawa powiązań komunikacyjnych zachodniej części powiatu myślenickiego z siecią dróg regionalnych poprzez przebudowę drogi nr K1935
Numer ogłoszenia: 131653 - 2010; data zamieszczenia: 21.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, faks 012 2721733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-11/2010 Poprawa powiązań komunikacyjnych zachodniej części powiatu myślenickiego z siecią dróg regionalnych poprzez przebudowę drogi nr K1935.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685 1. Wykonanie chodników, odcinek I w km 3+159, 36-3+772,31 w miejscowości Krzczonów, 2. Wykonanie chodników, odcinek II w km 5+458, 59-6+026,52 w miejscowości Krzczonów, 3. Wykonanie chodników, odcinek III w km 8+900-9+700 w miejscowości Tokarnia. Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim-Tokarnia-Jordanów nr K1685 1. Wykonanie nawierzchni, odcinek I w km 0+000-1+600 w miejscowości Pcim, Krzczonów, 2. Wykonanie nawierzchni, odcinek II w km 2+300 - 6+100 w miejscowości Krzczonów, 3. Wykonanie nawierzchni, odcinek III w km 8+900-9+700 w miejscowości Tokarnia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium: dla Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685- wykonanie chodników wynosi-17 000 zł. dla Zadanie Nr 2 - wykonanie nawierzchni, wynosi-55 000 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymagane

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże że posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania dla : Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685 wykonanie chodników w miejscowości Krzczonów i Tokarnia, co najmniej jednej lub więcej robót budowlanych o łącznej wartości 1 000 000 zł brutto, przy czym wartość jednej roboty nie może być mniejsza niż 250 000 zł brutto, a roboty polegały na budowie, przebudowie chodnika wraz z kanalizacją oraz posiadał dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, Zadania Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685 wykonanie nawierzchni, w miejscowości Pcim, Krzczonów i Tokarnia. co najmniej 2-ch robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie ulicy/drogi, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym zadaniu o wartości każdej budowy lub przebudowy ulicy/drogi nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto, oraz posiadał dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca robót budowlanych w celu realizacji zamówienia winien dysponować własnym lub miał dostęp do zasobów sprzętowych, w pełni sprawnych narzędzi i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami sprzętowymi dla: 1. Zadania Nr 1 - Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685 - wykonanie chodników w miejscowości Krzczonów i Tokarnia : 1 koparka 0,15 m3, 1 koparka 0,25 m3, 1 walec wibracyjny 0,6 t, 2 samochody ciężarowe samowyład. 5-10 t, 1 samochód skrzyniowy, 1 równiarka samojezdna, 1 walec statyczny samojezdny 10 t. 2. Zadania Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685 wykonanie nawierzchni w miejscowości Pcim, Krzczonów i Tokarnia: - 1 koparka 0,15 m3 lub koparka 0,25 m3 , 1 walec statyczny samojezdny 10 t, 1 walec statyczny, samojezdny 15 t, 1 walec statyczny ogumiony, 1 walec wibracyjny 0,6 t, 1 rozkładarka mas bitumicznych 4,5 m, 2 samochody ciężarowe samowyład. 5-10 t, 1 równiarka samojezdna, 1 samochód skrzyniowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dla kierownika budowy, dokumenty potwierdzające doświadczenie i niezbędne uprawnienia, przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych, - dla pięciu pracowników wykwalifikowanych, przeznaczonych do pracy na przedmiotowej budowie dokumenty kwalifikacyjne, zaświadczenia ukończenia szkoleń albo zaświadczenie pracodawcy o fachowym wykonywaniu przez tych pracowników robót drogowych. Wykonawca złożył oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u Wykonawcy robot budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, lub będą kierować robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. że posiada opłaconą polisę a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjna) co najmniej dla : Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685 wykonanie chodników - 1 000 000,00 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia, Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685 wykonanie nawierzchni w miejscowości Pcim, Krzczonów i Tokarnia - 2 500 000,00 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia w ofercie, oprócz dokumentów, o których mowa w Rozdziale II.SIWZ, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten powinien wymieniać wszystkich występujących wspólnie Wykonawców oraz zamówienie (zadanie), na które Wykonawcy mają złożyć wspólnie ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, a jeżeli pełnomocnikiem w postępowaniu o udzielenia zamówienia jest adwokat lub radcy prawny, także przez adwokata lub radcę prawnego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych w umowie dotyczących 1) terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni - na warunkach i w sposób określony w umowie, 2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej stron oraz na których powstanie lub co do których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu, 3) zmiany nieważnych wskutek niezgodności z przepisem powszechnie obowiązującym postanowień umowy w sposób określony w umowie, oraz 4) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 5) osób nadzorujących, 6) zmiany harmonogramu, 7) zakresu robót, 8) zmian, co do których strony są upoważnione na podstawie ustawy np. zabezpieczenia, 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości brutto za wyjątkiem zmiany opisanej ust. 1 pkt 4 i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, 32-400 Myślenice, ul. Słowackiego 82 pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie projektu z programu MRPO 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685 1/ wykonanie chodników, odcinek I w km 3+159, 36 - 3+772,31 w miejscowości Krzczonów, 2/ wykonanie chodników, odcinek II w km 5+458, 59 - 6+026,52 w miejscowości Krzczonów, 3/ wykonanie chodników, odcinek III w km 8+900 - 9+700 w miejscowości Tokarnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie chodników, odcinek I w km 3+159, 36 - 3+772,31 w miejscowości Krzczonów. 2. Wykonanie chodników, odcinek II w km 5+458, 59 - 6+026,52 w miejscowości Krzczonów. 3. Wykonanie chodników, odcinek III w km 8+900 - 9+700 w miejscowości Tokarnia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.24.51-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Przebudowa drogi powiatowej Pcim - Tokarnia - Jordanów nr K1685 1/ wykonanie nawierzchni, odcinek I w km 0+000 -1+600 w miejscowości Pcim, Krzczonów, 2/ wykonanie nawierzchni, odcinek II w km 2+300 - 6+100 w miejscowości Krzczonów, 3/ wykonanie nawierzchni, odcinek III w km 8+900 - 9+700 w miejscowości Tokarnia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie nawierzchni, odcinek I w km 0+000 -1+600 w miejscowości Pcim, Krzczonów, 2. Wykonanie nawierzchni, odcinek II w km 2+300 - 6+100 w miejscowości Krzczonów, 3. Wykonanie nawierzchni, odcinek III w km 8+900 - 9+700 w miejscowości Tokarnia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.