eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-18

Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135)
Numer ogłoszenia: 131645 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl, www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi w metodzie MAG (135) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Celem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z zagadnieniami z zakresu spawania metodą MAG, na poziomie pozwalającym na uzyskanie uprawnień spełniających warunki Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie PN-EN 287-1. Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie maksymalnie 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. Szkolenie w części teoretycznej powinno odbyć się w jednej grupie szkoleniowej, natomiast zajęcia praktyczne - minimum w 2 grupach szkoleniowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku. 4.Uczestnicy szkoleń muszą mieć zapewniony wysoki poziom kształcenia, niezbędne materiały szkoleniowe, ciepłe i zimne napoje w postaci: kawy, herbaty oraz wody gazowanej i niegazowanej. 5.Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie z poniższymi wymaganiami: 5.1.Miejsce realizacji: -Miejsce realizacji zajęć teoretycznych- teren powiatu chojnickiego. -Miejsce realizacji zajęć praktycznych - na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną równorzędną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie powiatu chojnickiego. 5.2.Program szkolenia musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach lub innej równorzędnej instytucji pełniącej nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy i powinien zawierać co najmniej minimalny zakres tematyczny obejmujący 6 modułów szkoleniowych: -zapoznanie z przepisami BHP, -materiałoznawstwo i maszynoznawstwo, -metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach, -obsługę urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania, -uruchomienie i obsługę stanowiska do spawania, -rysunek techniczny. 5.3.Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych, w tym 160 godzin praktycznych. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. 5.4.Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. 5.5.Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 19:00. Nie dopuszcza się zaplanowania i prowadzenia zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy. 5.6.Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika. 5.7.Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc. 5.8.Wykonawca wyposaża każdego uczestnika szkolenia w nowe, nieużywane, dobre jakościowo zgodne z obowiązującym stanem prawnym, niżej wymienione materiały szkoleniowe: a)materiały biurowe składające się z: -teczki skrzydłowej na rzep, format A4, (szerokość grzbietu co najmniej 30 mm), wykonanej z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej lub wykonanej z tworzywa sztucznego, -notesu format A4, minimum 80 kartek, -długopisu, -identyfikatora, -zakreślacza, b)odzież ochronną z obuwiem i kaskiem, c)materiały do realizacji zajęć praktycznych w zakresie objętym zamówieniem w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia, d)adekwatne do treści programowych środki i materiały dydaktyczne, tj. minimum 1 podręcznik (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN) lub skrypt obejmujący czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów z prowadzonych zajęć, itp. 5.9.Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi w dniu rozpoczęcia szkolenia lub przed zajęciami w których będą wykorzystywane, za pokwitowaniem i będą stanowiły po zakończeniu szkolenia własność uczestnika szkolenia 6.Szkolenie winno zakończyć się : a)wydaniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu zawierającego: -numer z rejestru, -imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, -nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, -formę i nazwę szkolenia, -okres trwania szkolenia, -miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, -tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, -podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie, -logo EFS, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informację o współfinansowaniu Projektu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, b)przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (lub innej równorzędnej instytucji pełniącej nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy) i wydaniem, po pozytywnym złożeniu egzaminu, książeczki spawacza i świadectwa Egzaminu Spawacza wg PN-EN 287-1 lub PN-EN ISO 9606 w angielskiej lub niemieckiej wersji językowej. Zakres uprawnień należy ująć w Świadectwie Egzaminu Spawacza. 7.Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika szkolenia, który nie posiada stypendium z tytułu odbywania szkolenia, lub gdy w trakcie szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuuje szkolenie, po otrzymaniu odpowiednich informacji od Zamawiającego. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia obowiązujących logotypów: w pomieszczeniach, w których będzie się odbywać szkolenie, na dokumentach dotyczących realizacji szkolenia oraz materiałach dydaktycznych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W przypadku niemożności umieszczenia logotypu na przedmiotach przekazywanych uczestnikom szkolenia ze względu na strukturę, kształt lub małe rozmiary, np.: długopis, ołówek, Wykonawca zobowiązany jest do trwałego oznakowania opakowania stanowiącego integralną część przekazanych przedmiotów. 9.Koszt badań lekarskich uczestników szkolenia ponosi Zamawiający. 10.Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać warunek dotyczący posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie Ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2014r. , poz. 598) i jest ona aktualny na dzień składania oferty. W celu potwierdzenia posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania daty uzyskania i numer wpisu do RIS w WUP. Zamawiający dokona oceny na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń w oparciu o zasadę spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca wykonał, co najmniej, dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia (zgodnie z zapisem Rozdziału XII pkt 2 ppkt B). W tym celu Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 2 szkolenia dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), każde z nich odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: a) 1 salą do realizacji zajęć teoretycznych wyposażoną w: -stoliki i krzesła dla minimum 15 uczestników, -sprzęt dydaktyczny i multimedialny (np. tablicę, plansze, sprzęt audiowizualny) niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, -dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody i środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, -dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki. b) 1 pomieszczeniem do realizacji zajęć praktycznych mieszczącym się na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną równorzędną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie powiatu chojnickiego, spełniającym wymagania Prawa Budowlanego, warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470 z 2000 r.) oraz zgodnym z przepisami ochrony przeciwpożarowej, a także spełniającym wszystkie wymagania wskazane w SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca wykaże, iż: a) dysponuje lub dysponować będzie: -min. 1 osobą do zajęć teoretycznych posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, i b) 2 osobami do zajęć praktycznych posiadającymi: -uprawnienia spawacza spoin czołowych blach, potwierdzone ważnym świadectwem egzaminu spawacza według normy PN - EN 287-1 lub wieloczęściowej normy EN ISO 9606 w metodzie spawania i grupie materiałowej, w której będą szkolić, -doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, z zakresu spawania stali. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza dodatkowych wymagań mających na celu wykazanie spełniania warunku. Podstawą jest złożone oświadczenie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Lichnowska 5 p.15 89-620 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Lichnowska 5 p.13 (Sekretariat) 89-620 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.