eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › Wybór instytucji szkoleniowej do przeprowadzenia kursów zawodowych w zawodach spawacz,operator wózków widłowych, obsługa komputera i podstaw księgowości, obsługa kas fiskalnych, magazyniera do realizacji projektu Pomagamy odnaleźć się w życiu naszym klien



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Sobótka: Wybór instytucji szkoleniowej do przeprowadzenia kursów zawodowych w zawodach : spawacz,operator wózków widłowych, obsługa komputera i podstaw księgowości, obsługa kas fiskalnych, magazyniera do realizacji projektu Pomagamy odnaleźć się w życiu naszym klientom i zrealizować na rynku pracy. Szkolenia są szansą dla osób długotrwale bezrobotnych Projekt jest realizowany w ramach EFS- Kapitał Ludzki Priorytet VII- działanie 7.1.1
Numer ogłoszenia: 131622 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Strzelców 2/1, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 316-28-29, fax 0-71 316-28-31.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór instytucji szkoleniowej do przeprowadzenia kursów zawodowych w zawodach : spawacz,operator wózków widłowych, obsługa komputera i podstaw księgowości, obsługa kas fiskalnych, magazyniera do realizacji projektu Pomagamy odnaleźć się w życiu naszym klientom i zrealizować na rynku pracy. Szkolenia są szansą dla osób długotrwale bezrobotnych Projekt jest realizowany w ramach EFS- Kapitał Ludzki Priorytet VII- działanie 7.1.1.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór instytucji szkoleniowej do przeprowadzenia kursów zawodowych w zawodach : spawacz, oprataor wózków widłowych, obsługa komputera i podstaw księgowości,obsługa kas fiskalnych, magazyniera. Kurs będzie zorganizowany dla 20 osób.Obejmował będzie zajęcia teoretyczne i praktyczne. Ma być przeprowadzony na terenie Wrocławia. Kursy mają odbywać się w miesiącach lipiec, sierpień, wrzesień 2008 roku. Mają obejmować zarówno praktyczną jak i teoretyczną naukę zawodu. Przewidziano jedną grupę ok. 6 osób na kurs spawacza, jedną grupę ok. 6 osób na kurs wózków widłowych i magazyniera. Jadną grupę ok. 8 osób na kurs obsługa kas fiskalnych z obsługą komputera. Zajęcia planowane są w okresie od lipca do września 2008r. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia na części.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 2 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Statut wykonawcy lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę do udziału w postępowaniu o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) oświadczenie potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków(US) A 4) oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne (ZUS) A.5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. A 6) Wykaz kadry z podaniem kwalifikacji zawodowych, która będzie świadczyła usługi szkoleniowe A 7) Proponowany program nauczania w rozbiciu na część teoretyczna i praktyczną Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sobotka.pl/bip/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OŚRODEK POMOCY sPOŁECZNEJ UL. STRZELCÓW 2/1, 55-050 SOBÓTKA, POKÓJ NR 4.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 14:30, miejsce: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ, UL. STRZELCÓW 2/1, 55-050 SOBÓTKA, POKÓJ NR 4.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest realizowany w ramach EFS- Kapitał Ludzki Priorytet VII- działanie 7.1.1

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.