eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Przebudowa budynków pod potrzeby Zespołu Szkół Medycznych w Tarnowie, w tym:zadanie Nr 1 -przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Medycznych przy ul. Warzywnej,zadanie Nr 2 -Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 2, ul. Szewska,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Tarnów: Przebudowa budynków pod potrzeby Zespołu Szkół Medycznych w Tarnowie, w tym:zadanie Nr 1 -przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Medycznych przy ul. Warzywnej,zadanie Nr 2 -Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 2, ul. Szewska,
Numer ogłoszenia: 131604 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, fax 014 6222833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynków pod potrzeby Zespołu Szkół Medycznych w Tarnowie, w tym:zadanie Nr 1 -przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Medycznych przy ul. Warzywnej,zadanie Nr 2 -Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 2, ul. Szewska,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkól Medycznych przy ul. Warzywnej.1.Piwnice:Adaptacja pomieszczenia na archiwum:zdemontować istniejące schody stalowe,zrównać poziom posadzki do poziomu posadzki piwnicy,wykonać posadzkę z płytek gresowych podłogowych antypoślizgowych, wymiana drzwi na aluminiowe, pełne, o wym. 88 x 206 - szt. 1. demontaż zlewu i punktu czerpalnego,wykonanie wentylacji pomieszczenia, malowanie okna (bez wymiany okna),zamurowanie wnęki pozostałej po zamurowaniu przejścia do węzła cieplnego, malowanie, lamperia do wys.1,5 m, montaż kratki wentylacyjnej,zamurowanie przejścia pomiędzy pomieszczeniami 03,04. likwidacja rur gazowych w pomieszczeniach piwnicznych (nieczynna instalacja gazowa). Wykonanie instalacji elektrycznej w archiwum wraz z wykonaniem podejścia z tablicy rozdzielczej, 2.Parter: Wymurowanie ścianki działowej pomiędzy pomieszczeniem dyżurki woźnej i biblioteką tak, aby istniejące drzwi do dyżurki pozostawić bez zmian, Wykonanie instalacji elektrycznej w dyżurce i bibliotece,w pomieszczeniu biblioteki wykonać drzwi, ścianka pozostaje bez zmian,wymiana naświetli,malowanie pomieszczenia dyżurki i korytarzy. 3. I piętro:Likwidacja ścianki działowej w sekretariacie,wymiana naświetli w ściance działowej wydzielającej pomieszczenia biurowe na korytarzu,malowanie pomieszczeń biurowych.4.II piętro:Zabudowa części korytarza na pomieszczenia biurowe wraz z wykonaniem inst. elektrycznej - wg projektu, podłogi bez zmian - istniejące posadzki,Częściowe malowanie korytarza i nowych pomieszczeń.5 Dostosowanie istniejącej klatki schodowej do przepisów p.poż.:a) Na wszystkich kondygnacjach zabudować klatkę schodową ścianą z kratówki 12 cm, zbrojoną bednarką co 2 wartswę i kotwioną do istniejącej ściany, murowaną na pełne spoiny, z drzwiami p. poż. E I 30,b)Na parterze, I i II piętrze, w salach z wyjściem na spocznik klatki schodowej wymienić istniejące drzwi na drzwi p.poż. E I 30,c)Wymiana okna na II piętrze na klatce schodowej na okno oddymiające (o takich samych wymiarach zewnętrznych) sterowane elektrycznie czujką oraz przyciskiem zlokalizowanym na parterze. d)Wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej z zastosowaniem czujek dymowych i centralki sterującej otwieraniem okna na II piętrze. Zadanie Nr 2 - Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 2, ul. Szewska.1.Holl wejściowy od ul. Konarskiego:Renowacja drzwi wejściowych o wym. 1,65 x2,80 + naświetle o wym. 1,65 x 0,90m, Wymiana posadzek: skucie starej posadzki, uzupełnienie wylewki, wykonanie nowej posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych, Wymiana drzwi wewnętrznych wejściowych na holl: wykucie z muru starych drzwi i montaż nowych drzwi aluminiowych szklonych szkłem bezpiecznych, o wym. 2,06 x1,48 m, w kolorze białym,malowanie hollu. 2.Korytarz na parterze - wykonanie i montaż kraty stalowej w poprzek korytarza w celu rozdzielenie Szkoły Podstawowej i Zespołu Szkól Medycznych,3.Malowanie pomieszczenia pod schodami.4.I piętro: wymiana posadzek w korytarzu,malowanie klatki schodowej, Malowanie małej sali (zaplecze pomiędzy salami Nr 13 i 14),5.Roboty zewnętrzne:Przełożenie istniejącego chodnika - dojścia do szkoły, Remont istniejącej furtki w ogrodzeniu przy ul. Konarskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.800 zł dla zadania Nr 1, 1.500 zł dla zadania Nr 2..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty.3.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:3.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.VI.1 i 2. SIWZ.3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.a). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o podobnym charakterze wykonania - tj. wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu budynków, o wartości robót równej lub większej od 80.000 zł dla każdego zamówienia, przy składaniu ofert częściowych lub łącznej oferty na obydwa zadania.Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane.b). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują (bez względu na ilość zadań, na które składana jest oferta):- kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł, - kierownikiem robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 3 lata.Osoby te muszą posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI .1, 3, 4 i 5 SIWZ. 3.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000 zł, niezależnie od ilości zadań na które jest składana oferta.Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.VI .1 i 6 SIWZ.3.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI . 1 - 7 SIWZ.4 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2).2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.3.wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.3.2.a SIWZ, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 4), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych. Wyżej wymienione uprawnienia należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.3.2.b SIWZ).5.Wykaz osób, o których mowa (pkt.IV.3.3.2.b SIWZ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 6).6.polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7.dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, Wydział Realizacji Inwestycji,33-100 Tarnów,ul.Nowa 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa,Biuro Obsługi Mieszkańców, 33-100 Tarnów, ul.Nowa 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 -przebudowa pomieszczeń w budynku Zespołu Szkól Medycznych przy ul. Warzywnej,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ponieszczeń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: adanie Nr 2 -Adaptacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 2, ul. Szewska*,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Adaptacja pomieszczeń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.20-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.