eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Wykonanie robót dodatkowych związanych ze Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Kętrzyn: Wykonanie robót dodatkowych związanych ze Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 131543 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106395 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Kętrzynie, Plac Grunwaldzki 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7517500, 7511690, faks 089 7512401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych związanych ze Zmiana sposobu użytkowania budynków szkolnych przy ulicy Pocztowej 9, 11, 13 w Kętrzynie na budynki administracyjne powiatowych jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zabudowa pionów kanalizacyjnych i rur wody p.pozarowej w systemie G-K na stelażu systemowym 2. Wykonanie biegu betonowego kl. schodowej z parteru do piwnicy na budynku nr 13 3. Wykonanie biegu betonowego na parterze na budynku nr 9 4. Wykonanie płyty spocznikowej i stropu w po. 1.25 w budynku nr 9 5. Wykonanie dodatkowych pomieszczeń gospodarczych przy kl. schodowej na budynku nr 11 6. Wykonanie cokołu ogrodzeniowego z cegły klinkierowej licowej 7. Wykonanie ścian zewnętrznych z suporeksu pomieszczenia nr 0.01 na budynku nr 11 8. Wykonanie ścianek działowych z G-K na stelażu systemowym na poddaszu budynku nr 11 i łącznika między budynkami nr 11 i nr 13 9. Wykonanie okładziny z gresu schodów klatki schodowej na budynku nr 9 10. Wymiana zbutwiałych belek stropowych i krokwi na budynku nr 11 11. Pogrubienie o 5cm docieplenia skosów połaci dachowej na poddaszu budynku nr 11 12. Przebudowa stropodachu nad klatka schodową na budynku nr 9. 13. Przerobienie wcinek kanalizacji sanitarnej przyłączy do budynków nr 9, nr, 11 i nr 13 (niezgodność projektu ze stanem faktycznym). 14. Wykonanie dodatkowego ogrzewania pomieszczeń wodomierzy i zaworu głównego wody. 16. Wykonanie robót zamiennych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN sp. z oo. Ul. Mazurska 3. 11-500 Giżycko, 11-400 Kętrzyn, 11-400 Kętrzyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 106075,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 130472,66

  • Oferta z najniższą ceną: 130472,66 / Oferta z najwyższą ceną: 130472,66

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W trakcie wykonywania robót remontowych stwierdzono rozbieżności pomiędzy projektem a stanem faktycznym elementów budynku. Wystąpiła konieczność wykonania robót dodatkowych, których nie zawierała dokumentacja projektowa i umowa z wykonawcą. Wykonanie tych robót było konieczne by wykonać podstawowy przedmiot zamówienia i dostosować budynek do przepisów przeciwpożarowych i współczesnych standardów użytkowych. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami, gdyż ich wartość nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, wynikły w trakcie budowy a ich wykonanie było niezbędne by wykonać zakres podstawowy robót objętych umowa z wykonawcą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.