eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Ustalenie linii brzegu morskiego w mieście Gdynia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-14

Gdynia: Ustalenie linii brzegu morskiego w mieście Gdynia
Numer ogłoszenia: 131526 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97334 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, faks (058) 620 67 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie linii brzegu morskiego w mieście Gdynia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ustalenie linii brzegu morskiego w mieście Gdynia dokonane w oparciu o ustawę Prawo wodne z dnia 18 lipca 2001 r. (Dz. U. t.j. z 2005, Nr 239, poz. 2019 ze zm.). Linię brzegu należy ustalić dla całego obszaru miasta Gdynia z wyjątkiem obszaru Portu Marynarki Wojennej. Orientacyjna długość linii brzegowej wynosi ok. 35 km, w tym: a) na odcinku od granicy miasta Gdyni z gminą Kosakowo do granicy Portu Marynarki Wojennej: 4,4 km, b) na obszarze Portu Gdynia, z wyłączeniem Portu Marynarki Wojennej: 24,2 km, c) na odcinku od granicy Portu Gdynia do granicy miasta Gdyni z Sopotem: 6,4 km. Są to wielkości orientacyjne, których dokładna wartość zostanie ustalona w toku postępowania ustalenia linii brzegu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy zgodnie z poniższym zestawieniem. Etap I Wykonanie projektu rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych zgodnie z ustawą Prawo Wodne oraz ustalenie linii brzegu w drodze decyzji Dyrektora Urzędu Morskiego. Etap I należy wykonać zgodnie ze standardami obowiązującymi w geodezji i obejmuje on w szczególności: 1. Zgłoszenie prac geodezyjnych we właściwym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (ODGiK). 2. Pozyskanie niezbędnych materiałów i informacji: a. uzyskanie dokumentacji źródłowej z ustalenia dotychczasowej linii brzegu, b. uzyskanie dokumentacji źródłowej ewidencji gruntów i budynków, c. uzyskanie dokumentacji źródłowej mapy zasadniczej, d. uzyskanie wyników opracowań jednostkowych, e. pobranie danych z katastru nieruchomości dotyczących przewidywanych do podziału działek przylegających projektowanej linii brzegu, f. dokonanie we właściwym sądzie badania ksiąg wieczystych - KW (zbioru dokumentów dotyczących własności, w tym również dokumentów archiwalnych). Jeżeli dla nieruchomości nie była założona księga wieczysta należy uzyskać pismo potwierdzające brak KW dla danej nieruchomości oraz sporządzić pisemną informację stwierdzającą taki stan, w której należy podać rodzaj dokumentu własności i jakie istnieją dokumenty archiwalne dla danej nieruchomości; 3. Analizę i ocenę zebranych materiałów: a. określenia stanu i jakości mapy zasadniczej, b. ustalenia, w jaki sposób i w jakim zakresie należy dokonać aktualizacji dokumentów będących w zasobach składnicy ośrodka dokumentacji; 4. Przeprowadzenie prac terenowych: a. pomiar uzupełniający lub nowy w zakresie treści mapy zasadniczej niezbędnej do projektowania linii brzegowej, b. wyznaczenie punktów granicznych w terenie, c. ustalenie przebiegu linii brzegowej w terenie w oparciu o art. 15 ustawy Prawo wodne d. pomiar wszystkich punktów załamania linii brzegowej; 5. Sporządzenia mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesioną linią brzegu. Mapa powinna zawierać następujące opisy: a. województwo, powiat, gmina, oznaczenie mapy ewidencyjnej, b. kilometraż, c. skala mapy, d. dane wykonawcy, e. numer KERG, f. układ współrzędnych, g. granice prawne nieruchomości objętych postępowaniem, h. inne dane uzgodnione z ODGiK; 6. Sporządzenie projektu rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych zgodnie z ustawą Prawo wodne; 7. Przekazanie dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o ustaleniu linii brzegu Zamawiającemu. Przekazywana dokumentacja powinna zawierać w szczególności: a. mapy sytuacyjno-wysokościowe z naniesioną linią brzegu, w formie elektronicznej oraz 4 egzemplarze w formie papierowej, b. wypisy z rejestru gruntów dla działek objętych postępowaniem, c. wykaz uczestników postępowania o ustalenie linii brzegu wraz z aktualnymi adresami d. kserokopie badań ksiąg wieczystych potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, e. kopie szkiców z przebiegiem granic działek ewidencyjnych oraz projektowanej linii brzegu, f. wykaz współrzędnych punktów projektowanej linii brzegu w układach: obowiązującym w ODGiK, 1992, WGS-84; 8. Uzyskanie decyzji o ustaleniu linii brzegu morskiego. Etap II Wprowadzenie zmian wynikających z decyzji o ustaleniu linii brzegu do ewidencji gruntów i budynków. Zgodnie z przepisami ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne z 17 maja 1989 r. (t.j. z 2005 r. Nr 240 poz. 2070) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy należy zaktualizować państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny w zakresie objętym decyzją o ustaleniu linii brzegu. W tym celu należy skompletować dokumentację geodezyjną i kartograficzną i złożyć ją do właściwego ODGiK. Należy doprowadzić do zgodności zapisy w ewidencji gruntów i budynków ze stanem faktycznym w odniesieniu do wszystkich użytków gruntowych oznaczonych jako morskie wody wewnętrzne (Wm). Po przyjęciu dokumentacji do zasobu wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a) zaktualizowane oraz potwierdzone przez ODGiK kopie mapy ewidencji gruntów i budynków w formie elektronicznej oraz 1 egzemplarz w formie papierowej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71.25.40.00 - 71.25.40.00 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Okręgowe Przedsiębiorstwo Geodezyjno - Kartograficzne OPGK Sp. z o.o., ul. Pniewskiego 3, 80-952 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89914,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89914,00 / Oferta z najwyższą ceną: 312320,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.