eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrówno › Usługi edukacyjne i szkoleniowe- przeszkolenie podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrównie w latach 2013-2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Dąbrówno: Usługi edukacyjne i szkoleniowe- przeszkolenie podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrównie w latach 2013-2014
Numer ogłoszenia: 131513 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106615 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Agrestowa 2, 14-120 Dąbrówno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6474468, faks 089 6474468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne i szkoleniowe- przeszkolenie podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dąbrównie w latach 2013-2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Aktywną integrację realizowaną w ramach Kontraktów Socjalnych (KS) wobec 15 osób w 2013 roku i 15 osób w 2014 roku. Kontrakty socjalne muszą zostać zrealizowane poprzez następujące instrumenty aktywizacji: Część 1. Aktywizacja zawodowa (grupowe i indywidualne doradztwo zawodowe); Część 2. Aktywizacja społeczna, w tym: trening umiejętności społecznych (trening komunikacji interpersonalnej i asertywność, trening animacji lokalnej i ekonomii społecznej, trening kreowania własnego wizerunku) oraz punkt porad (prawnych i psychologicznych); Część 3. Aktywizacja zdrowotna (trening terapii psychologicznej oraz punkt porad terapeutycznych); Część 4. Aktywizacja edukacyjna (kurs z zakresu florystyki i bukieciarstwa; kurs z zakresu nauki gotowania); zgodnie z § 19 siwz. 2. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Świadczenie usług szkoleniowych i edukacyjnych objętych zamówieniem. 2) Gromadzenie wytworów pracy uczestników projektu. 3) Przestrzeganie zasady równości szans, w tym równości płci w czasie przeprowadzonych zajęć w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Zgłaszanie ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania. 5) Ścisła współpraca z Zamawiającym. 3. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Przygotowania i przedstawić, w terminie 10 dni od podpisania umowy, Zamawiającemu Program Zajęć. Program Zajęć musi zawierać wyszczególnienie ilości godzin w blokach tematycznych oraz ilość godzin jednostek tematycznych każdego bloku, opis zastosowanej metodyki i formy prowadzenia zajęć (np. wykład, ćwiczenia, itp.), cele realizowanych zajęć, opis wiadomości i umiejętności, jakie zdobędą uczestnicy zajęć. Ponadto Program Zajęć musi zawierać koncepcję realizacji programu, w tym: opis i wyszczególnienie parametrów technicznych i ilościowych wykorzystywanego sprzętu, urządzeń, materiałów dydaktycznych i biurowych, pomocy naukowych przeznaczonych do realizacji zajęć, harmonogramu realizacji zajęć (daty rozpoczęcia i zakończenia programu i odbywania się zajęć, ilość godzin trwania zajęć w poszczególnych dniach z podaniem tematu zajęć i osoby, która w danym dniu będzie prowadzić zajęcia, miejsca, gdzie będą odbywać się zajęcia, w jakich godzinach i jak długo będą trwały przerwy, sposobu dokumentowania realizowanego programu i dokumentowania finansowania realizowanej usługi, ilości grup dydaktycznych i ich wielkości, w jakich będą odbywać się zajęcia, sposobu realizacji usługi cateringowej wraz z wskazaniem dostawcy ciepłych posiłków oraz wzory indywidualnych planów działania, zaświadczeń i certyfikatów, jakie otrzymają absolwenci programu, itp. 2) Oznakowania pomieszczeń, w których realizowane jest szkolenie plakatami dostarczonymi przez Zamawiającego z właściwymi dla realizowanego projektu logo. 3) Rejestracji usługi w internetowej bazie szkoleń znajdującej się na stronie www.inwestycjewkadry.pl i powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego. 4) Prowadzenia wyodrębnionej dokumentacji realizowanej usługi w postaci dzienników z wymiarem godzin i tematyką prowadzonych zajęć edukacyjnych, imiennych list obecności na szkoleniu, protokołów ocen z przeprowadzonych egzaminów wewnętrznych i końcowych oraz innej dokumentacji niezbędnej do stwierdzenia prawidłowości przebiegu usługi. 5) Prowadzenia rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie usługi i uzyskanie kwalifikacji i umiejętności. 6) Prowadzenia wyodrębnionej dokumentacji księgowej realizowanej usługi w postaci faktur, rachunków, list płac, potwierdzeń odbioru otrzymania podręczników, cateringu i innych materiałów wskazanych oraz innej dokumentacji księgowej niezbędnej do ustalenia realnie poniesionych wydatków związanych z realizacją usługi. 7) Przygotowania i dostarczenia do Zamawiającego raz w miesiącu najpóźniej do ostatniego dnia każdego miesiąca imiennych list obecności na zajęciach. 8) Przygotowania i dostarczenia do Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia zakończenia usługi, imiennych wykazów osób, które ukończyły szkolnie z wynikiem pozytywnym wraz z kserokopią wydanego zaświadczenia i certyfikatów o ukończeniu projektu oraz imiennych wykazów osób, które nie ukończyły projektu. 9) Wydania zaświadczeń wszystkim kursantom, którzy pozytywnie ukończyli projekt oraz wydania certyfikatu o odbyciu projektu w ramach programu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków europejskiego Funduszu Społecznego. 10) Przechowywania dokumentacji związanej z realizacją i finansowaniem usługi w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii do dnia 31 grudnia 2024r. W przypadku konieczności przedłużenia tego terminu Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę przed upływem terminu przechowywania dokumentacji. 11) Złożenia do Zamawiającego, w przypadku zmiany statusu prawnego, upadłości lub likwidacji działalności gospodarczej, oryginałów dokumentacji związanej z realizacją usługi lub poinformowania o miejscu archiwizacji dokumentów. 12) Udzielenia Zamawiającemu lub innym uprawnionym podmiotom prawa kontroli i sprawdzenia pracy Instytucji szkoleniowej, prowadzonej dokumentacji, instruktorów, wykładowców i osób szkolonych w dowolnym momencie realizacji usługi, zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi. 4. Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone przez: doradcę zawodowego, psychologa, terapeutę, prawnika, socjologa, kosmetyczkę, fryzjerkę, stylistę, animatora- w dni powszednie, wyjątkowo w soboty w dogodnych godzinach umożliwiających szeroki udział w zajęciach. 5. Zajęcia muszą odbywać się na terenie Dąbrówna od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-14.30, oprócz zajęć zaplanowanych jako wyjazdowe (poprzez 1 godzinę trwania szkolenia rozumie się 45 min). 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia uczestnikom serwisu kawowego, ciepłego posiłku lub poczęstunku, materiałów szkoleniowych oraz dojazdów. Ilość ciepłych posiłków zależeć będzie od ustalonego po podpisaniu umowy Programu Zajęć. Jeżeli danego dnia przewidziane będą więcej niż 4 godziny szkolenia (4x45min.) w tym dniu należy przyjąć do wyceny ciepły posiłek. Jeżeli w dniu planowane będzie do 4 godzin szkoleniowych, należy przewidzieć serwis kawowy oraz poczęstunek. Koszty dojazdów obejmują zorganizowanie transportu uczestników ma wizyty studyjne do Aniołowa oraz koszty każdorazowego transportu uczestników do Dąbrówna (w dwie strony) w 2013r. należy przewidzieć dojazdy z następujących miejscowości, znajdujących się w Gminie Dąbrówno: Samin, Saminek, Ostrowite, Osiekowo, Łogdowo, Gardyny, Dąbrowa, Brzeźno Maz., Fiugajki, Wierzbica, Tułodziad. W 2014r. miejscowości z których należy zapewnić transport mogą ulec zmianie. 7. Na Wykonawcy ciąży pełna odpowiedzialność za skutki zawieranych przez niego umów z osobami trzecimi. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę czynności wynikających z niniejszej umowy osobie trzeciej, odpowiedzialność za ewentualne zdarzenia z tytułu wadliwego wykonania tych czynności ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca ponosi pełne konsekwencje prawne i finansowe z tytułu poniesienia szkody czy uszczerbku zdrowia lub mienia osób, które uległy wypadkowi z przyczyn niewłaściwego wywiązywania się Wykonawcy z obowiązków wynikających z niniejszej umowy. Uwaga: Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną wybraną bądź kilka części.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet VII. Promocja integracji społecznej. Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Aktywizacja zawodowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centum OKEY Sp. z o.o., ul. Jana III Sobieskiego 3/3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16756,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6948,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13990,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Aktywizacja społeczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum OKEY Sp. z o.o., ul. Jana III Sobieskiego 3/3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84426,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45289,60

  • Oferta z najniższą ceną: 45289,60 / Oferta z najwyższą ceną: 64390,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Aktywizacja zdrowotna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum OKEY Sp. z o.o., ul. Jana III Sobieskiego 3/3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50220,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11556,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11556,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25580,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Aktywizacja edukacyjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum OKEY Sp. z o.o., ul. Jana III Sobieskiego 3/3, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111030,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54432,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54432,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.