eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-04

Wrocław: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Numer ogłoszenia: 131512 - 2013; data zamieszczenia: 04.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109604 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 1 części Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekUcyjnego do aplikacji EGAPOLTAX obsługiwanie EGAPOLTAX Rejestracja czynności i zdarzeń poszukiwanie majątków zobowiązanych korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX obsługa Egapoltaxu w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów archiwizacja akt egzekucyjnych komputerowe maszynopisanie dodatkowe usługi biurowe w tym obsługa programów pakietu Ms Office Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1504 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 kwietnia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Zadanie nr 2 obejmuje 1 części: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zakładanie spraw w Bibliotece Akt dot. wpływu zajęć wierzytelności od komorników sądowych analiza kart kontowych pod kątem istnienia nadpłat do przekazania na zajęcia wierzytelności sporządzanie odpowiedzi na otrzymane zajęcia wierzytelności nadawanie numerów poprzez rejestrację pism wychodzących w Bibliotece Akt oraz wysyłanie powyższych pism analiza prawidłowości rozliczenia rocznego PIT-37 za 2012 r. analiza kart kontowych pod kątem zaległości podatkowych i nie podatkowych sporządzanie do komórki Egzekucji Administracyjnej wniosków o zajęcie wierzytelności zaległości nie podatkowych dokonywanie zaliczeń nadpłat na poczet zaległości podatkowych sporządzanie projektów postanowień o zaliczeniu nadpłaty na poczet zaległości podatkowych aktualizacja tytułów wykonawczych zwrot nadpłat na rachunek bankowy podatnika lub przekazem pocztowym wprowadzanie i odnotowywanie dat potwierdzeń odbioru upomnień znajomość systemu POLTAX, podsystemu Poltax2b i Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1504 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 kwietnia 2013 r. do 31 grudnia 2013 r. Zadanie nr 3 obejmuje 2 części: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa podatkowego umiejętność pracy w aplikacji POLTAX, BIBLIOTEKA AKT terminowa realizacja zadań, w tym obsługa dokumentów w AKCJI PIT oraz zachowanie terminów do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 672 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 kwietnia 2013 r. do 31 lipca 2013 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 3680 godziny -zadanie nr 1, 2, 3 Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej W przypadku złożenia ofert przez firmę, przedmiot zamówienia jest objęty stawką 23% podatku VAT wynikającą z kwalifikacji grupowania statystycznego PKWiU. W przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną, a wykonawca i zamawiający nie ustalą inaczej, zamawiający potrąci i odprowadzi do ZUS obowiązkowe składki na ubezpieczenia emerytalne, rentowe, wypadkowe i chorobowe zgodnie z ustawą o systemie ubezpieczeń społecznych z dnia 13 października 1998r. (tekst jednolity Dz.U. z 2009r. nr 205 poz.1585 z późn. zm.) oraz ubezpieczenie zdrowotne zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 164 poz.1027 z późn.zm.), a także zaliczkę na podatek dochodowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone w Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych 72312000-5 - usługi wprowadzania danych 79500000-9 - dodatkowe usługi biurowe 79551000-1 - usługi komputerowego maszynopisania 79552000-8 - usługi przetwarzania tekstu Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - zamówienie podzielono na 4 części Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia dla poszczególnych części Zamawiający nie przewiduje dokonania ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE NR 3 Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław Fabryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Adamusiak 53-437 Wrocław ul. Grabiszyńska 108/66, ul. Grabiszyńska 108/66, 53-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7996,80

  • Oferta z najniższą ceną: 7996,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7996,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: ZADANIE NR 2Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Izabela Ignaszek ul. Marka Hłaski 27/12 54-608 Wrocław, ul. Marka Hłaski 27/12, 54-608 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19792,64

  • Oferta z najniższą ceną: 19792,64 / Oferta z najwyższą ceną: 19792,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: ZADANIE 3 Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Przybyła ul. Skoczylasa 11/11 54-071 Wrocław, ul. Skoczylasa 11/11, 54-071 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7996,80

  • Oferta z najniższą ceną: 7996,80 / Oferta z najwyższą ceną: 7996,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE 1 Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aleksandra Gwiazda - Hupa ul. Dębowa 25 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Dębowa 25, 55-120 Oborniki Śląskie, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19792,64

  • Oferta z najniższą ceną: 19552,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19792,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.